Tytuł: | Kreatywność i innowacje według Johna Adaira | | Autor: | Neil Thomas | | ISBN: | 978-83-7526-689-4 | | Ilość stron: | 112 | | Data wydania: | 2009 | | Oprawa: | twarda | | Format: | 15.0x21.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 29.00zł | |
Dobry menedżer potrafi przekształcić pomysły w nowe, praktyczne i użyteczne produkty, usługi lub systemy, które przyniosą przedsiębiorstwu wymierne korzyści.
Nowe pomysły są siłą napędową biznesu i podstawą sukcesów każdego przedsiębiorstwa. Powstają one dzięki procesom kreatywnego i innowacyjnego myślenia, których nie da się opisać za pomocą formalnych schematów, ale można je w różny sposób stymulować.
Lektura poradnika Kreatywność i innowacje według Johna Adaira pomoże czytelnikom:
• zrozumieć, na czym polega proces twórczy, • wyeliminować przeszkody hamujące kreatywność, • wykorzystywać dobre pomysły, • nauczyć się radzenia sobie z wątpliwościami i niepewnością, • zaufać własnym zdolnościom twórczym, • słuchać i obserwować w sposób kreatywny, • być twórczym członkiem lub liderem zespołu,
Książki Johna Adaira, jednego z największych autorytetów w dziedzinie zarządzania i przywództwa, są niewyczerpanym źródłem wiedzy i cennych wskazówek dla osób pragnących nowocześnie i efektywnie zarządzać zarówno niewielkimi zespołami, jak i dużymi organizacjami.
Rozdziały:
1. Kreatywne myślenie Proces twórczy Elementy źle wpływające na kreatywność Rozwijanie kreatywności Kreatywne myślenie a podejmowanie decyzji Najważniejsze elementy kreatywnego myślenia i podejmowania decyzji Inne użyteczne wskazówki dotyczące kreatywnego myślenia i podejmowania decyzji Wykorzystanie kreatywnego myślenia podczas oceny dostępnych możliwości
2. Innowacje Proces innowacyjny Pięć czynników stwarzających klimat sprzyjający innowacjom Innowacje a struktura organizacyjna firmy Charakterystyka innowacyjnej firmy
|