Tytuł: | Kształtowanie konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw | | Autor: | Anna Adamik | | ISBN: | 978-83-255-2749-5 | | Ilość stron: | 324 | | Data wydania: | 05/2011 | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | C.H. Beck | |
| Cena: | 49.00zł | |
Książka poświęcona jest problematyce kształtowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw oraz możliwościom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zwłaszcza tkwiących w różnych formach ich współpracy z otoczeniem rynkowym, w tym również międzynarodowym.
Autorzy przedstawiają w niej zarówno analizy zagadnień teoretycznych, jak i wartościowe wyniki przeprowadzonych ostatnio badań empirycznych, ułatwiających zrozumienie procesów budowy konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej.
Praca podzielona jest na cztery części poświęcone: • teoretycznym podstawom kształtowania konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej, • strategiom i uwarunkowaniom budowy przewagi konkurencyjnej, • roli współdziałania z otoczeniem rynkowym w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej • internacjonalizacji kształowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw.
Publikacja kierowana jest do studentów, wykładowców i pracowników naukowych zainteresowanych przedsiębiorczością, zarządzaniem małymi iśrednimi firmami oraz stymulowaniem ich konkurencyjności i rozwoju. Powinna również zainteresować praktyków gospodarczych - właścicieli, przedsiębiorców i menedżerów działających w sektorze MSP.
|