Tytuł: | Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations | | Autor: | Borkowski Igor, Stasiuk-Krajewska Karina | | ISBN: | 978-83-229-3246-9 | | Ilość stron: | 228 | | Data wydania: | 02/2012 | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego | |
| Cena: | 28.00zł | |
Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do promocji pisarza w sieci), przez kogo (zakony i instytucje religijne), jak się go bada (metodologia bricolage).
Autorzy zajmują się specyficznymi obszarami wykorzystania wizerunku do budowania opinii, przekonań i wartościowań (krąg „Naszego Dziennika”, przemysł funeralny, protestanccy fani gier komputerowych i Świadkowie Jehowy). Zbiór tekstów dotyczących wizerunku uzupełniają cztery teksty — dwa autorstwa badaczy polskich, dwa hiszpańskich — koncentrujące się na postaci i twórczości Ryszarda Kapuścińskiego.
|