Tytuł: | Kult klienta Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy | | Autor: | Shep Hyken | | ISBN: | 978-83-264-8129-1 | | Ilość stron: | 232 | | Data wydania: | 03/2015 ( wydanie 2 ) | | Format: | 16.5x24.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 49.00zł | |
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken.
Nie bądź jednym z wielu Spraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się entuzjastami Twojej firmy. To właśnie oni będą pokazywać innym, jak dobre są Twoje produkty i usługi. Staną się dzięki temu motorem napędowym firmy, co w efekcie pozwoli zastąpić kosztowne kampanie reklamowe.
Bądź kultowy na rynku Oczywiście zdobycie pokaźnej liczby entuzjastycznie nastawionych klientów nie jest zadaniem na jedno popołudnie. Autor, posługując się wieloma przykładami, przedstawia, jak sprawić, by rzesza klientów została z Tobą na długo.
Tym, czego przede wszystkim pragniemy, są lojalni klienci. Książka Kult klienta uczy, jak skłonić klientów każdego przedsiębiorstwa do tego, by stale powracali.
Rozdziały:
Część I. Cel prowadzenia firmy Rozdział 1. Dżinn w lodziarni Rozdział 2. Czy potrzebujecie tej książki? Rozdział 3. Trzy siły
Część II. Pięć rodzajów kultu Rozdział 4. Kult oparty na niepewności Rozdział 5. Kult oparty na zestrojeniu Rozdział 6. Kult oparty na przeżyciach Rozdział 7. Kult oparty na tworzeniu więzi Rozdział 8. Kult oparty na wzbudzaniu entuzjazmu
Część III. Droga do kultu opartego na wzbudzaniu entuzjazmu Rozdział 9. Podróż widziana od wewnątrz: droga pracowników do kultu opartego na wzbudzaniu entuzjazmu Rozdział 10. Podróż widziana od zewnątrz: droga klientów do kultu opartego na wzbudzaniu entuzjazmu Rozdział 11. Wprowadzanie rewolucji entuzjazmu
Część IV. Sposoby wzbudzania entuzjazmu Rozdział 12. Drobiazgi, które wiele znaczą: przykłady organizacji i ludzi prawidłowo wykonujących najdrobniejsze zadania Rozdział 13. Rozwiązywanie problemów i odzyskiwanie zaufania: przykłady organizacji i ludzi potrafiących rozwiązywać problemy i odzyskiwać utracone zaufanie Rozdział 14. Wykorzystanie okazji: firmy i ludzie poszukujący okazji, aby się wybić Rozdział 15. Proaktywne działanie i doprowadzanie spraw do końca: przykłady organizacji i ludzi w działaniu Rozdział 16. Sztuka wzbudzania entuzjazmu: przykłady budzących entuzjazm organizacji i ludzi
Część V. Kształtowanie kultu klienta Rozdział 17. Narzędzia potrzebne do osiągnięcia sukcesu
|