Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Elektronika » Automatyka Robotyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
  Anteny Fale
  Automatyka Robotyka
  Dźwięk cyfrowy
  Elektronika
  Optoelektronika
  Przetwarzanie obrazów
  Przetwarzanie sygnałów
  Systemy czasu rzeczywistego
  Układy cyfrowe
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Laboratorium LEGO Mindstorms EV3. Buduj, programuj i eksperymentuj 69.00zł
Laboratorium LEGO Mindstorms EV3. Buduj, programuj i eksperymentuj

Tytuł: Laboratorium LEGO Mindstorms EV3. Buduj, programuj i eksperymentuj
Autor: Daniele Benedettelli
ISBN: 978-83-246-9579-9
Ilość stron: 440
Data wydania: 11/2014
Format: 200x230
Wydawnictwo: HELION

Cena: 69.00zł


Poznaj Lego Mindstorms!

Jeśli posiadasz pełny zestaw Lego Mindstorms, możesz zbudować i zaprogramować robota używającego licznych czujników i napędów. Żeby jednak w pełni wykorzystać potencjał jego elementów, warto pokierować się wskazówkami światowej klasy specjalisty - Danielel'a Benedettelliego.

Wprowadzi Cię w świat robotów Lego. Sięgnij po tę książkę i przekonaj się, jak korzystać z dostępnych mechanizmów - kół zębatych, belek, silników i czujników. W trakcie lektury zbudujesz różnego typu roboty, potrafiące omijać przeszkody, odczytywać polecenia lub podążać po narysowanej trasie. Ponadto poznasz dokładnie język programowania, dzięki czemu będziesz mógł zrealizować nawet najbardziej skomplikowane zadania. To obowiązkowa lektura dla każdego posiadacza zestawu Lego Mindstorms. Dzięki niej w pełni wykorzystasz jego możliwości!

W trakcie lektury zbudujesz i zaprogramujesz pięć superfajnych robotów:

  • Wędrowca, pojazd, który możesz modyfikować w taki sposób, by jechał wzdłuż linii, omijał przeszkody, a nawet wyczyścił podłogę,
  • Gęś Kapitolińską, dwunożnego robota, którego można zaprogramować do patrolowania pomieszczenia tylko za pomocą programu klocka EV3 (nie potrzebujesz do tego komputera!),
  • Superauto, opancerzony samochód z napędem na cztery koła i ergonomicznym pilotem wyposażonym w dwa joysticki,
  • Wartownika, trójnożnego robota kroczącego, który potrafi nagrywać i odtwarzać kodowane kolorami sekwencje poleceń,
  • Tyranozaura, przerażającego dwunożnego robota, który potrafi znaleźć i doścignąć ofiarę.

Rozdziały:

Wprowadzenie (15)

  • Zabawa bez komputera (15)
  • Dla kogo jest ta książka? (15)
  • Czego potrzebujesz, by móc skorzystać z tej książki? (15)
  • Oprogramowanie EV3 (15)
  • Układ tej książki (16)
  • Strona internetowa (16)
  • Zaczynajmy wreszcie! (16)

Komiks: Uczeń mechatronika (17)

  • ciąg dalszy na stronach 33, 63, 85, 104, 116, 124, 153, 199, 215, 254, 275, 321, 336, 388, 411, 434

1. Twój zestaw LEGO MINDSTORMS EV3 (21)

  • Budowanie bez studów (21)
    • Ze studami kontra bez studów: różnice strukturalne (21)
  • Nazywanie elementów (22)
    • Belki (23)
      • Belki proste (23)
      • Belki łamane (23)
      • Ramki (24)
      • Cienkie belki i cięgna (24)
    • Łączniki (24)
      • Piny i piny z osią (24)
    • Otwory krzyżowe i okrągłe (25)
      • Osie i nakładki (26)
      • Łączniki pinów, łączniki osi oraz łączniki kątowe (27)
      • Łączniki wielopłaszczyznowe (27)
    • Koła zębate (28)
    • Koła, opony i gąsienice (29)
    • Elementy dekoracyjne (29)
    • Inne części (30)
    • Elementy elektroniczne (30)
  • Różnice pomiędzy zestawami EV3 dostępnymi w sprzedaży detalicznej i zestawami edukacyjnymi (31)
  • Podsumowanie (32)

2. Budujemy Wędrowca (35)

  • Moduł podstawowy (37)
  • Wędrowiec na kołach (41)
  • Zderzak z czujnikiem dotyku (43)
  • Wędrowiec ze zderzakiem z czujnikiem dotyku (45)
  • Moduł podążania wzdłuż linii (46)
  • Wędrowiec podążający wzdłuż linii (46)
  • Przedni czujnik podczerwieni (48)
  • Wędrowiec z przednim czujnikiem podczerwieni (49)
  • Moduł podążania wzdłuż ściany (50)
  • Wędrowiec podążający wzdłuż ściany (50)
    • Alternatywa: Wędrowiec z modułami podążania wzdłuż ściany lub podążania wzdłuż linii (51)
  • Kurzołapka Dextera (52)
  • Wędrowiec z kurzołapką (54)
    • Wariant nr 1: Wędrowiec z kurzołapką i zderzakiem z czujnikiem dotyku (56)
    • Wariant nr 2: Wędrowiec podążający wzdłuż ściany z kurzołapką (57)
  • Wędrowiec na gąsienicach (58)
  • Sekretny projekt: moduł chwytania (62)
  • Podsumowanie (62)

3. Programowanie (65)

  • Elementy składowe każdego programu (65)
    • Sekwencje (66)
    • Decyzje (66)
    • Pętle (66)
  • Programowanie za pomocą programu klocka EV3 (67)
  • Twój pierwszy program dla klocka EV3 (67)
  • Paleta bloków (72)
    • Bloki akcji (72)
      • Blok ruchu (72)
      • Blok dużego silnika (73)
      • Blok średniego silnika (73)
      • Blok wyświetlacza (74)
      • Blok dźwięku (74)
      • Blok lampki statusu klocka EV3 (75)
    • Bloki oczekiwania (75)
      • Blok oczekiwania czujnika dotyku (75)
      • Blok oczekiwania czujnika światła odbitego (75)
      • Blok oczekiwania czujnika koloru (75)
      • Blok oczekiwania przycisków klocka EV3 (76)
      • Blok oczekiwania obrotów silnika (76)
      • Blok czasu oczekiwania (76)
      • Blok oczekiwania czujnika podczerwieni (77)
      • Blok oczekiwania zdalnego nadajnika podczerwieni (77)
  • Blok pętli (77)
  • Podsumowanie (78)

4. Zaawansowane programowanie za pomocą programu klocka EV3 (79)

  • Wędrowiec ze zderzakiem z czujnikiem dotyku (79)
  • Każemy Wędrowcowi jechać po geometrycznie określonej trasie (80)
  • Każemy Wędrowcowi podążać wzdłuż linii (80)
    • Wykorzystywanie programu klocka do podążania wzdłuż linii (81)
    • Doskonalenie charakterystyki ruchu (81)
  • Każemy Wędrowcowi podążać wzdłuż ścian (82)
    • Doskonalenie charakterystyki ruchu (83)
  • Podsumowanie (84)

5. Programowanie EV3 (87)

  • Ustawienia oprogramowania EV3 (87)
  • Przegląd oprogramowania EV3 (87)
    • Hol (87)
    • Interfejs programowania (88)
    • Karta sprzętu (90)
    • Menu narzędzi (91)
    • Palety programowania (92)
      • Bloki akcji (92)
      • Bloki przebiegu programu (92)
      • Bloki czujników (92)
      • Bloki operacji na danych (93)
      • Bloki zaawansowane (93)
      • Moje bloki (93)
    • Właściwości projektu (93)
  • Podłączanie klocka EV3 do Twojego komputera (94)
  • Importowanie programu klocka EV3 (95)
    • Analiza zaimportowanego programu klocka EV3 (96)
    • Edycja zaimportowanego programu klocka (96)
    • Dążenie do precyzji (97)
      • Pokonywanie określonej odległości (98)
      • Obrót o ściśle określoną liczbę stopni (98)
  • Eksperymentowanie z blokami akcji (99)
  • Sterowanie przebiegiem programu (101)
    • Blok przełącznika (102)
  • Podsumowanie (103)

6. Eksperymentowanie z systemem podczerwieni EV3 (105)

  • Zdalny nadajnik podczerwieni (105)
  • Posługiwanie się zdalnym nadajnikiem podczerwieni jako pilotem (106)
  • Wykorzystanie bloków czujników i kabli danych (107)
  • Funkcje oprogramowania EV3 służące usuwaniu błędów programów (108)
  • Eleganckie wyświetlanie danych za pomocą bloku tekstu (109)
  • Rozumienie typów danych (110)
    • Zamiana typu danych (111)
  • Podążanie za zdalnym nadajnikiem podczerwieni (111)
  • Wykorzystywanie podstawowych operacji bloku operacji arytmetycznych (114)
  • Podsumowanie (115)

7. Matematyka leżąca u podstaw magii! (117)

  • Radzenie sobie z błędem pomiaru (117)
  • Blok operacji arytmetycznych w trybie zaawansowanym (118)
  • Blok zaokrąglenia (118)
  • Blok porównania (120)
    • Przekształcanie wartości liczbowych w wartości logiczne (120)
    • Wbudowane bloki porównania (120)
  • Blok stałej (121)
  • Doskonalenie naszego programu podążania wzdłuż ściany (121)
  • Podsumowanie (123)

8. Instrukcje LEGO (127)

  • Odsłaniamy sekrety belek łamanych (127)
  • Trójkąty kontra prostokąty (128)
  • Wydłużanie belek (131)
  • Wzmacnianie (132)
  • Łączniki wielopłaszczyznowe (134)
  • Powtórka z przekładni (135)
    • Prawidłowe łączenie kół zębatych (135)
    • Konstruowanie przekładni (137)
    • Połączenia kół (138)
    • Przekładnie pod kątem prostym (139)
    • Przekładnie (142)
    • Przekładnia ślimakowa (143)
    • Przekształcenie ruchu (145)
  • Koncepcje konstrukcji silników (147)
    • Średni silnik z wyjściem przednim nr 1 (147)
    • Średni silnik z wyjściem przednim nr 2 (148)
    • Średni silnik z pojedynczym wyjściem bocznym (149)
    • Średni silnik z podwójnym wyjściem bocznym (149)
    • Średni silnik z pojedynczym zredukowanym wyjściem bocznym (150)
    • Średni silnik z przekładnią (150)
    • Średni silnik z wieloma wyjściami (151)
    • Duży silnik z wyjściem poziomym (152)
    • Opcje przekładni dużego silnika (152)
  • Podsumowanie (152)

9. Budujemy Gęś Kapitolińską (155)

  • Jak chodzi Gęś? (155)
  • Konstrukcja prawej nogi (156)
  • Konstrukcja lewej nogi (162)
  • Konstrukcja główna (169)
  • Konstrukcja lewej stopy (171)
  • Konstrukcja prawej stopy (174)
  • Konstrukcja główna (176)
  • Konstrukcja tylnego wspornika (179)
  • Konstrukcja przedniego wspornika (184)
  • Konstrukcja główna (185)
  • Konstrukcja szyi (191)
  • Konstrukcja główna (195)

10. Programujemy Gęś Kapitolińską (201)

  • Program klocka EV3 dla Gęsi Kapitolińskiej (201)
    • Program (201)
    • Jak to działa (201)
    • Uruchamianie robota i rozwiązywanie problemów (202)
  • Importowanie i edytowanie programu w oprogramowaniu EV3 (203)
    • Robienie kopii (203)
    • Modyfikacja programu (203)
  • Tworzenie bloków własnych za pomocą narzędzia My Block Builder (204)
    • Tworzenie bloków własnych z gniazdkami wejściowymi i wyjściowymi (206)
    • Automatyczne dodawanie parametrów i gniazdek wyjściowych do bloków własnych (208)
    • Dodatkowa konfiguracja bloku własnego (209)
  • Tworzenie programu zaawansowanego (209)
    • Blok własny ResetBody (209)
    • Tworzenie zaawansowanego bloku własnego sterującego kroczeniem (211)
    • Ostateczny program Gęsi Kapitolińskiej (212)
  • Blok operacji logicznych (213)
  • Blok czasomierza (213)
  • Podsumowanie (214)

11. Budujemy Superauto (217)

  • Konstrukcja główna (218)
  • Konstrukcja maski (222)
  • Konstrukcja główna (225)
  • Konstrukcja dachu samochodu (239)
  • Konstrukcja główna (240)
  • Konstrukcja układu kierowniczego (242)
  • Konstrukcja główna (244)
  • Budujemy pilota (248)
  • Podsumowanie (253)

12. Programujemy Superauto (257)

  • Dyferencjał elektroniczny kontra dyferencjał mechaniczny (257)
  • Wykorzystanie zmiennych (258)
  • Zastosowanie tablic (259)
    • Stosowanie bloku zmiennej z tablicami liczbowymi i logicznymi (259)
    • Używanie bloku operacji tablicowych (260)
  • Zastosowanie bloku przełącznika z wieloma ramkami (260)
  • Wykonywanie sekwencji równoległych (multitasking) (261)
  • Budujemy bloki własne (262)
    • Blok własny ResetSteer (262)
    • Blok własny Steer (262)
    • Blok własny Drive (263)
    • Blok własny ReadRemote2 (264)
  • Programowanie samochodu do omijania przeszkód (266)
  • Programowanie samochodu pod kątem zdalnego sterowania (267)
  • Posługiwanie się tablicami do wyczyszczenia bloku własnego ReadRemote (267)
  • Programowanie samochodu do podążania za nadajnikiem (269)
    • Blok własny Sign (269)
    • Blok własny Saturation (271)
    • Blok własny ReadBeacon (271)
    • Blok zakresu (271)
    • Program FollowBeacon (272)
  • Wzbogacanie Superauta o syrenę (272)
    • Blok przerwania pętli (273)
    • Blok zakończenia programu (274)
  • Podsumowanie (274)

13. Budujemy Wartownika (277)

  • Konstrukcja główna (278)
  • Konstrukcja prawej nogi (282)
  • Konstrukcja główna (285)
  • Konstrukcja lewej nogi (285)
  • Konstrukcja główna (288)
  • Konstrukcja torsu (292)
  • Konstrukcja główna (297)
  • Konstrukcja lewego ramienia (301)
  • Konstrukcja prawego ramienia (302)
  • Konstrukcja główna (304)
  • Konstrukcja tylnej osłony (307)
  • Podkonstrukcja środkowej części tylnej osłony (309)
  • Ciąg dalszy konstrukcji tylnej osłony (310)
  • Podkonstrukcja głowy (311)
  • Finalizacja konstrukcji tylnej osłony (313)
  • Konstrukcja główna (316)
  • Budowa kolorowej kostki (318)
  • Podsumowanie (320)

14. Programujemy Wartownika (323)

  • Blok dostępu do pliku (323)
    • Tworzenie i kasowanie pliku oraz zapisywanie danych (323)
    • Odczytywanie danych z pliku (324)
    • Wykrywanie końca pliku (324)
  • Blok losowania (324)
  • Budowanie bloków własnych (324)
    • Blok własny ResetLegs (326)
    • Blok własny WalkFWD (327)
    • Blok własny Laser (327)
    • Blok własny Turn (327)
    • Blok własny PowerDownFX (328)
    • Blok własny WaitButton (328)
    • Blok własny SayColor (328)
    • Blok własny ExeCode (329)
    • Blok własny MakeProgram (331)
    • Blok własny RunProgram (331)
    • Blok własny MakePrgFile (332)
    • Blok własny ParseFile (332)
    • Blok własny RunPrgFile (332)
  • Programowanie Wartownika do patrolowania (333)
  • Programowanie Wartownika kolorami w trakcie wykonywania programu (334)
  • Tworzenie trwałych programów kolorów w trakcie wykonywania programu (334)
  • Podsumowanie (335)

15. Budujemy Tyranozaura (339)

  • Konstrukcja główna (340)
  • Konstrukcja ramy nóg (343)
  • Konstrukcja główna (345)
  • Lewa noga (348)
  • Konstrukcja prawej nogi (353)
  • Konstrukcja główna (358)
  • Konstrukcja klocka EV3 (363)
  • Konstrukcja główna (364)
  • Konstrukcja głowy i torsu (375)
  • Konstrukcja główna (385)
  • Podsumowanie (387)

16. Programujemy Tyranozaura (393)

  • Budowanie bloków własnych do programu Wander (393)
    • Blok własny Reset (393)
    • Bloki własne MoveAbsolute i MoveAbsolute2 (393)
    • Blok własny Step (394)
    • Blok własny Roar (394)
    • Blok własny Chew (394)
    • Blok własny Look (394)
    • Blok własny Right (396)
    • Blok własny Left (396)
    • Blok własny TurnUntil (397)
  • Programowanie Tyranozaura do wędrowania (397)
  • Projektowanie zachowania Tyranozaura (397)
  • Programowanie automatu skończonego (398)
    • Struktura ogólna (400)
    • Stan wyjściowy (400)
    • Zmienna czasu (400)
    • Przejścia (400)
    • Zdarzenia czujnika (401)
    • Zdarzenia czasomierzy (401)
    • Zdarzenia przepuszczone przez filtr czasomierza (401)
    • Działania (402)
  • Tworzenie bloków własnych dla ostatecznego programu (404)
    • Blok własny Turn (404)
    • Blok własny ReadBeacon (404)
    • Blok własny INIT (405)
    • Blok własny IDLE (405)
    • Blok własny HUNGRY (407)
    • Blok własny SEEK (407)
    • Blok własny CHASE (408)
  • Programowanie zachowania Tyranozaura (408)
  • Podsumowanie (410)

A Lista elementów zestawu EV3 #31313 (413)

B Różnice między zestawami 31313 LEGO MINDSTORMS EV3 a 45544 LEGO MINDSTORMS Education EV3 Core (421)

  • Urządzenia elektroniczne (421)
  • Oprogramowanie EV3 (421)
  • Przekształcanie zestawu domowego w zestaw Education Core (422)
  • Przekształcanie zestawu Education Core w zestaw do użytku domowego (426)
  • Przekształcanie zestawu Education Expansion w zestaw do użytku domowego (431)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Ginekologia plastyczna
Ginekologia plastyczna
Uchman-Musielak Małgorzata
PZWL
Neurologia praktyczna
Neurologia praktyczna
Antoni Prusiński
PZWL
Buntowniczki Niezwykłe Polki, które robiły, co chciały
Buntowniczki Niezwykłe Polki, które robiły, co chciały
Andrzej Fedorowicz
Prószyński
Testy i zadania praktyczne Egzamin zawodowy Technik obsługi turystycznej Kwalifikacja T.13
Testy i zadania praktyczne Egzamin zawodowy Technik obsługi turystycznej Kwalifikacja T.13
Napiórkowska-Gzula Maria, Steblik-Wlaźlak Barbara
WSiP
Ewangelia i Tradycja
Ewangelia i Tradycja
Bernard Sesboue
W Drodze
Gomułka Dyktatura ciemniaków
Gomułka Dyktatura ciemniaków
Piotr Gajdziński
Zysk i S-ka
 Koszyk
1 x Albania praktyczny przewodnik 2013
1 x Łowy łucznicze
1 x Czarna księga prywatyzacji 1988-1994, czyli jak likwidowano przemysł
1 x Meritum HR
1 x Krew pot i piksele Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
1 x Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivre’u. Wydanie II rozszerzone
1 x Bogate życie 10 inwestycji, które zapewnią ci wolność finansową
1 x Lingua Latina pharmaceutica
1 x Farmakologia w zarysie
1 x Funkcja wykrywcza i dowodowa postępowania karnego
1 x Bitwa pod Ostrołęką
1 x Filozofia sztuki
1 x Świat w obrazach u osób po udarach mózgu
1 x Ferrari włoska legenda
1 x Bunt białych czepków Analiza działalności związkowej pielęgniarek i położnych
1 x Bitcoin. Złoto XXI wieku
1 x Aktywne zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstwa
1 x Zastosowanie osobistych pomp insulinowych w leczeniu chorych na cukrzycę
1 x Atlas wędkarski
1 x 50 lat Olimpiad Fizycznych Wybrane zadania z rozwiązaniami
1 x Wysiłkowe nietrzymanie moczu u kobiet
1 x O zdobnictwie książek dawnych i nowych
1 x Droga Toyoty do ciągłego doskonalenia
1 x Czy rozwiążesz moje problemy? Zbiór najlepszych łamigłówek, jakie kiedykolwiek powstały
1 x Grupy interesu i lobbing Polskie doświadczenia w unijnym kontekście
1 x Mówiące ciało Analiza utrwalonych we frazeologii werbalnych zachowań człowieka
1 x Łowiectwo
1 x Genotyp przedsiębiorcy czyli DNA sukcesu
1 x Access 2019 PL. Biblia
1 x Ochrona konsumenta na polskim i międzynarodowym rynku finansowym
1 x Kursywa Wyróżnienie w typografii
1 x Młody umysł w każdym wieku Naturalne sposoby odkrywania najwyższego potencjału mózgu
1 x Odnalezione piękno. Kaci Hadesa
1 x Szczęśliwej ciąży czyli pozytywnie o macierzyństwie
1 x Choroby roślin i kwiatów
1 x Babel W dwadzieścia języków dookoła świata
1 x Procedury w intensywnej terapii
1 x Jak zostać dyktatorem Podręcznik dla nowicjuszy
1 x 100 najlepszych soków
1 x Jak być leniwym
1 x Encyklopedia cudów świata
1 x Arendt i Heidegger Pedagogiczna obietnica filozofii
1 x Kolorowanki erotyczne
1 x Bzura i jej dopływy Encyklopedia rzek Polski
1 x Programowanie obrabiarek CNC Nowe wydanie
1 x Pochodzenie dziecka i władza rodzicielska po nowelizacji komentarz
1 x Metrologia elektryczna Wydanie 11
1 x Tarcza i miecz Stalina Wojska NKWD na froncie wschodnim
1 x Duży słownik polsko-niemiecki niemiecko-polski
1 x Ukryta przewaga Trening mięśni głębokich
1 x Historia Policji w Polsce od X wieku do współczesności
1 x Pranie mózgu Uwodzicielska moc (bezmyślnych) neuronauk
1 x Praktyka oceaniczna Wydanie 3
1 x Metody teorii grup w chemii
1 x Polimery Otrzymywanie, metody badawcze i zastosowania
1 x Prawo własności intelektualnej Repetytorium
1 x Mikrokontrolery LPC2000 w przykładach
1 x Coś z niczego EKOzabawy dla małych i dużych
1 x 2 Pułk Szwoleżerów Rokitniańskich
1 x Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju u dzieci z chorobami genetycznymi
1 x Afazjologia
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Prawo o ustroju sądów administracyjnych Postępowanie przed sądami Wydanie 13
1 x Bóg i nowa fizyka Wydanie 2
1 x Asertywność i sztuka celnej riposty
1 x Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć. Wydanie VIII
1 x Wiktora Degi ortopedia i rehabilitacja Wybrane zagadnienia z zakresu chorób i urazów narządu ruchu dla studentów i lekarzy
1 x Bezpieczeństwo telekomunikacji
1 x Reasekuracja Klasyczne i alternatywne metody transferu ryzyka ubezpieczeniowego
1 x Transplantologia kliniczna Przeszczepy narządowe
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Prawo o ustroju sądów administracyjnych Postępowanie przed sądami administracyjnymi
1 x Infrastruktura w rozwoju regionalnym i lokalnym Wybrane problemy
1 x Inteligencja kwiatów
2 x Atlas roślin Polski
1 x Błyskotliwa zieleń Wrażliwość i inteligencja
1 x Elastyczne zarządzanie kapitałem ludzkim z perspektywy interesariuszy
1 x Ludy i języki starożytnej Anatolii Wydanie 2
1 x Zarządzanie łańcuchem dostaw żywności
1 x Drzewa Polski Najgrubsze Najstarsze Najsłynniejsze
1 x Active Directory w systemach wolnego oprogramowania
1 x Gry i zabawy podwórkowe
1 x Łączność na morzu Poradnik dla żeglarzy
1 x Chuligaństwo futbolowe w Polsce Studium z zakresu kontroli społecznej zjawiska
1 x Współczesna wiedza o polimerach Tom 1 Budowa strukturalna polimerów i metody badawcze
1 x Myśl!
1 x Embriologia Podręcznik dla studentów
1 x Dlaczego nie płacimy podatków Psychologiczna analiza uchylania się od opodatkowania
1 x Nurkowanie
1 x Algorytmy uczenia maszynowego Zaawansowane techniki implementacji
1 x Psychologia jogi. Wprowadzenie do "Jogasutr" Patańdźalego. Wydanie II rozszerzone
1 x Archiwa bieżące Zagadnienia teoretyczne i praktyczne rozwiązania
1 x Metodyka pracy biegłego sądowego
1 x Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
5,118.77zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Chirurgia
Problemy okołooperacyjne u osób w wieku podeszłym

Problemy okołooperacyjne u osób w wieku podeszłym

129.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN