Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Elektronika » Automatyka Robotyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
  Anteny Fale
  Automatyka Robotyka
  Dźwięk cyfrowy
  Elektronika
  Optoelektronika
  Przetwarzanie obrazów
  Przetwarzanie sygnałów
  Systemy czasu rzeczywistego
  Układy cyfrowe
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
LEGO Mindstorms EV3. Podstawy programowania. Ćwiczenia z rozwiązaniami 59.00zł 44.25zł
LEGO Mindstorms EV3. Podstawy programowania. Ćwiczenia z rozwiązaniami

Tytuł: LEGO Mindstorms EV3. Podstawy programowania. Ćwiczenia z rozwiązaniami
Autor: Henryk Brandys
ISBN: 978-83-283-6918-4
Ilość stron: 296
Data wydania: 03/2020
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 59.00zł 44.25zł


Zostań programistą robotów Lego(R) Mindstorms(R) EV3!

  • Poznaj metody programowania
  • Twórz rozwiązania mające zastosowania w praktyce
  • Utrwal swoją wiedzę, rozwiązując zadania do samodzielnego wykonania

Lego(R) Mindstorms(R) EV3 to spełnienie marzeń wszystkich uczniów o zacięciu inżynierskim. Bo któż z nas nie marzył kiedyś o zbudowaniu własnego robota, samobieżnego pojazdu, autonomicznie poruszającego się cyberzwierzątka, zegara cyfrowego czy mechanizmu wykonującego jakąś złożoną czynność? Któż nie chciał zasmakować satysfakcji, jaką daje nie tylko zbudowanie fizycznego modelu, lecz również całościowe oprogramowanie projektu?

Może posiadasz Lego(R) Mindstorms(R) i nie wiesz, od czego zacząć swoją przygodę z tym zestawem? A może jesteś uczniem szkoły średniej bądź podstawowej i masz zajęcia z programowania robotów Lego?

Albo jesteś po prostu hobbystą, który chciałby nauczyć się w pełni wykorzystywać możliwości swojego zestawu? Niezależnie od tego, jakiej odpowiedzi udzielisz, ta książka jest właśnie dla Ciebie!

Wykonując krok po kroku poszczególne ćwiczenia, nauczysz się z poziomu komputera tak programować klocek EV3 (jednostkę sterującą), aby kierował układem złożonym z czujników oraz silników w założony przez Ciebie sposób.

Twój robot będzie:

  • wyświetlał na ekranie określone informacje
  • generował dźwięki i komunikaty
  • kontrolował sposób podświetlania przycisków
  • pobierał dane z czujników i uzależniał od nich swoje działanie
  • przeprowadzał obliczenia matematyczne
  • wykonywał działania logiczne, podejmował decyzje
  • precyzyjnie sterował pracą silników
  • reagował na polecenia wydawane za pomocą pilota

Wkrocz w pasjonujący świat mechatroniki!

Rozdziały:

Od autora 7

Jak korzystać z tej książki 8

Instalowanie oprogramowania LEGO MINDSTORMS EV3 Home Edition i pobieranie Instrukcji użytkownika 10

CZĘŚĆ I: PROGRAMOWANIE 11

1. Rozpoczęcie pracy z programem LEGO MINDSTORMS EV3 13

2. Posługiwanie się blokami 14

3. Blok Sound (Dźwięk). Podłączenie klocka EV3 do komputera. Uruchamianie programu 19

4. Blok Wait (Czekaj) (I) 25

5. Blok Loop (Pętla) 26

6. Blok Display (Wyświetlacz) 31

7. Blok Large Motor (Duży silnik) 37

8. Zapisywanie programów w komputerze, wczytywanie ich do klocka EV3 oraz uruchamianie z poziomu klocka 42

9. Blok Medium Motor (Średni silnik) 44

10. Przerywanie działającego programu 45

11. Sekwencje równoległe (Parallel Sequences) 47

12. Blok Sound (Dźwięk) - Play Type (Typ odtwarzania) 50

13. Blok Brick Status Light (Lampka statusu klocka) 53

14. Blok Switch (Przełącznik). Paleta Sensor (Bloków Czujników) 55

15. Blok Display (Wyświetlacz) (II) 62

16. Blok Motor Rotation (Obroty Silnika). Przewody danych 65

17. Blok Text (Tekst) 68

18. Porównywanie danych z wartością progową 72

19. Blok Infrared Sensor (Czujnik podczerwieni) (I) 82

20. Blok Math (Operacje arytmetyczne) 92

21. Block Display (Wyświetlacz) (III) 97

22. Blok Wait (Czekaj) (II) 101

23. Blok Color Sensor (Czujnik koloru) 104

24. Blok Logic Operations (Operacje logiczne) 113

25. Blok Color Sensor (Czujnik koloru) (II) 124

26. Blok Touch Sensor (Czujnik dotyku) 132

27. Blok Move Steering (Ruch kierowniczy) 141

28. Blok Infrared Sensor (Czujnik podczerwieni) (II) 172

29. Blok Variable (Zmienna) 193

CZĘŚĆ II: ROZWIĄZANIA ZADAŃ DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA 211


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Tytuł książki: "LEGO Mindstorms EV3. Podstawy programowania. Ćwiczenia z rozwiązaniami"
Autor: Henryk Brandys
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Zbiór zadań z zawodów matematycznych
Zbiór zadań z zawodów matematycznych
Śmietana Eugeniusz
Omega
Zmiana imienia i nazwiska Wydanie 4
Zmiana imienia i nazwiska Wydanie 4
Alicja Czajkowska
Wolters Kluwer
Jaskinie mocy - Czakry Tolteków Przywracanie zdrowia i młodości technikami energetycznymi meksykańskich szamanów
Jaskinie mocy - Czakry Tolteków Przywracanie zdrowia i młodości technikami energetycznymi meksykańskich szamanów
Sergio Magana Ocelocoyotl
Studio Astropsychologii
Neuropsychiatria
Neuropsychiatria
Yudofsky Stuart C., Hales Robert E.
Urban & Partner
Wolność w prawie administracyjnym
Wolność w prawie administracyjnym
Jan Zimmermann
Wolters Kluwer
Bogactwo i ubóstwo
Bogactwo i ubóstwo
George Gilder
Zysk i S-ka
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Geografia
Geografia dla maturzysty Podręcznik Zakres rozszerzony Część 1 Geografia fizyczna świata

Geografia dla maturzysty Podręcznik Zakres rozszerzony Część 1 Geografia fizyczna świata

37.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN