Tytuł: | Leki bez recepty dla dzieci Przewodnik jak bezpiecznie stosować leki z reklam | | Autor: | Krzysztof Piwowarczyk, Ilona Ślugaj | | ISBN: | 978-83-928085-2-7 | | Ilość stron: | 286 | | Data wydania: | 03/2010 | | Format: | 13.5x21.0cm | | Wydawnictwo: | MediCodex | |
| Cena: | 34.90zł | |
Książka, która pomaga rodzicom w samodzielnym wyborze leku bez recepty dla dziecka.
Jedyna na polskim rynku publikacja przygotowana dla rodziców przez polskich specjalistów z zakresu pediatrii i farmacji napisana przystępnym i przyjaznym językiem, zrozumiałym dla czytelnika. Jedyna na polskim rynku publikacja dla pacjentów posiadająca patronat i rekomendację Izby Lekarskiej.
Książka pełni rolę poradnika i informatora, do którego będą sięgali rodzice chorych dzieci, zawsze przed dokonaniem wyboru leku bez recepty , który zastosują u swojego dziecka.
Niezwykle ważne jest przedstawienie w książce opisów wszystkich leków zarejestrowanych w Polsce ze statusem sprzedaży bez recepty, które mogą być bezpiecznie stosowane u dzieci. Unikalną cechą książki jest połączenie informacji poradnikowej z opisami leków bez recepty dopuszczonych i aktualnie dostępnych na rynku aptecznym.
Kodeks Leczenia Twojego Dziecka • Zawiera ogólne informacje dotyczące bezpiecznego podawania dzieciom leków • Podaje wyraźne wskazówki jak leczyć choroby i dolegliwości, które mogą być leczone u dzieci lekami bez recepty • Precyzyjnie podaje od jakiego wieku można stosować każdy lek bez recepty przeznaczony dla dzieci • Opisuje każdy lek bez recepty obecny na rynku w Polsce, który może być podany dziecku • Jest napisana przystępnym językiem przez polskich pediatrów i farmaceutów dla wszystkich rodziców aby poprawnie i bezpiecznie stosowali leki bez recepty u dzieci.
Książka nie tylko ułatwia rodzicom wybór leku dla dziecka, ma ona również ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa podawania dzieciom leków.
Patronem medialnym książki jest pismo „Dziecko” – jedno z czołowych pism dla rodziców. Od listopada 2008 do sierpnia 2009 w „Dziecku” ukazywały się artykuły autorów oparte na książce i promujące książkę wraz z reklamą książki.
|