Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonomia Finanse » Ekonomia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
  Audyt finansowy
  Bankowość Kredyty
  Controlling
  Ekonomia
  Finanse
  Fundusze emerytalne
  Giełda Inwestycje
  Globalizacja
  Gospodarka
  Pieniądz
  Podatki
  Rachunkowość
  Ubezpieczenia
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
POZ w Polsce Struktura, zadania, funkcje

POZ w Polsce Struktura, zadania, funkcje

79.00zł
Lojalność klienta a rozwój organizacji 40.00zł
Lojalność klienta a rozwój organizacji

Tytuł: Lojalność klienta a rozwój organizacji
Autor: Stanisław Skowron
ISBN: 978-83-7641-687-8
Ilość stron: 178
Data wydania: 09/2012
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Difin

Cena: 40.00zł


Książka Lojalność klienta a rozwój organizacji zawiera niezwykle interesujące studium klienta jako głównego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na istotne pytanie: jak badać i kształtować lojalność klienta w procesie wymiany wartości między nim a organizacją?

Autorzy prezentują w niej dogłębną charakterystykę nowoczesnych modeli pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, proponują własny model opisujący obustronne relacje w zintegrowanym układzie przedsiębiorstwo–klient, a następnie poddają go empirycznej weryfikacji w wybranym sektorze usług bankowych.

Cechą, która odróżnia omawianą pozycję od innych książek zajmujących się podobną problematyką jest autorska formuła zestawienia dwóch perspektyw, klienta i organizacji, w jedną, wzajemnie przenikającą się płaszczyznę rozważań. Klient został tu przedstawiony jako kluczowy zasób organizacji, warunkujący jej rozwój i stanowiący punkt wyjścia w procesie diagnozowania rozwiązań wewnątrzorganizacyjnych oraz wszelkich działań o charakterze kierowniczo-zarządczym.

Wykazanie zasadniczej roli klienta w budowaniu doskonałości biznesowej przedsiębiorstwa dostarcza głównego argumentu na to, że oferowana książka będzie przydatna dla szerokiego grona osób związanych z tematyką marketingu oraz zarządzania zarówno studentów, praktyków biznesowych, jak i środowisk naukowych.

Spis treści:

1. Klient we współczesnej organizacji
1.1. Kim jest klient?
1.2. Klient jako zasób i cel organizacji
1.2.1. Klient jako główny interesariusz i źródło dochodu
1.2.2. Klient w modelach biznesu
1.2.3. Klient a kapitał intelektualny i tożsamość organizacji
1.2.4. Klient jako kryterium procesów wewnątrzorganizacyjnych
 
2. Klient na rynku
2.1. Postępowanie klienta
2.2. Modele zachowań rynkowych klienta
2.2.1. Modele proste
2.2.2. Modele strukturalne
2.2.3. Modele sekwencyjne
2.3. Racjonalność i świadomość w postępowaniu klienta
2.3.1. Racjonalność zachowań klienta
2.3.2. W kierunku neuromarketingu
2.4. Determinanty postępowania klienta na rynku
2.4.1. Czynniki wewnętrzne
2.4.2. Czynniki zewnętrzne
2.5. Proces podejmowania decyzji zakupowych
2.5.1. Role w procesie zakupu
2.5.2. Stosunek do nowości
2.5.3. Strategie dokonywania wyboru
2.5.4. Reakcje pozakupowe
 
3. Potencjał klienta i metody jego pomiaru
3.1. Ile wart jest klient?
3.2. Na czym polega satysfakcja i lojalność klienta?
3.2.1. Satysfakcja klienta
3.2.2. Jakość, wartość, satysfakcja
3.2.3. Lojalność klienta i jej rodzaje
3.2.4. Lojalność a satysfakcja
3.3. Modele lojalności i satysfakcji klienta
3.3.1. Psychologiczne podłoże zjawiska „satysfakcji klienta” – modele proste
3.3.2. Rozwinięte modele satysfakcji i lojalności klienta
3.4. Pomiar satysfakcji i lojalności klienta
3.4.1. Pomiar satysfakcji klienta
3.4.2. Pomiar lojalności klienta
 
4. Doskonałość organizacji z perspektywy klienta

4.1. Doskonałość organizacji – kierunki poszukiwań
4.1.1. Liczą się aktywa niematerialne
4.1.2. Nagrody jakości jako praktyka doskonalenia organizacji
4.1.3. Lojalność i zadowolenie klienta w świetle norm ISO 9000/9001
4.2. Modele oceny przedsiębiorstw wg perspektywy generowania wartości dla klienta
4.2.1. EFQM Excellence Model
4.2.2. Duński Diament
4.2.3. Zrównoważona Karta Wyników (BSC)
4.3. Model tworzenia i konsumowania wartości
 
5. Klient i jego bank w świetle badań empirycznych
5.1. Satysfakcja i lojalność klienta usług bankowych
5.1.1. Metodyka badań
5.1.2. Respondenci i „ich” banki
5.1.3. Proces budowania satysfakcji i lojalności wg analizy regresyjnej
5.1.4. Proces budowania satysfakcji i lojalności wg modelu ścieżkowego
5.1.5. Wnioski badawcze
5.2. Bank – instytucja zorientowana na klienta
5.2.1. Metodyka badań
5.2.2. Proces tworzenia wartości dla klienta
5.2.3. Kluczowe obszary sukcesu w działalności banku
5.2.4. Klient jako wymiar strategii banku
 
6. Potencjał klienta jako metakryterium doskonalenia organizacji
6.1. Budowa długotrwałych i efektywnych relacji firmy z jej klientami – główne wyzwanie marketingu
6.2. Przywództwo i kultura organizacyjna nastawione na partnerstwo klienta
6.3. Zmotywowany pracownik to zadowolony klient – wyzwanie dla polityki kadrowej
6.4. Controlling stanu klienta
6.5. Lojalność klienta jako kryterium budowania strategii

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Doradca podatkowy w egzekucji administracyjnej należności pieniężnych
Doradca podatkowy w egzekucji administracyjnej należności pieniężnych
Jan Paweł Tarno
Wolters Kluwer
Przyszłość umysłu Dążenie nauki do zrozumienia i udoskonalenia naszego umysłu
Przyszłość umysłu Dążenie nauki do zrozumienia i udoskonalenia naszego umysłu
Michio Kaku
Prószyński
Starożytny Egipt Anatomia cywilizacji
Starożytny Egipt Anatomia cywilizacji
Barry J. Kemp
PIW
Poznaj kontynenty
Poznaj kontynenty
Praca zbiorowa
Fenix
Społeczne role dziadków w procesie socjaliacji wnuków
Społeczne role dziadków w procesie socjaliacji wnuków
Anna Przygoda
Adam Marszałek
Na ścieżkach nauki Pożegnanie z rzeczywistością Jak współczesna fizyka odchodzi od poszukiwania naukowej prawdy
Na ścieżkach nauki Pożegnanie z rzeczywistością Jak współczesna fizyka odchodzi od poszukiwania naukowej prawdy
Jim Baggott
Prószyński
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Energetyka
Technologie energetyczne Wydanie II

Technologie energetyczne Wydanie II

99.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION