Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonomia Finanse » Ekonomia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
  Audyt finansowy
  Bankowość Kredyty
  Controlling
  Ekonomia
  Finanse
  Fundusze emerytalne
  Giełda Inwestycje
  Globalizacja
  Gospodarka
  Pieniądz
  Podatki
  Rachunkowość
  Ubezpieczenia
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Lojalność klienta a rozwój organizacji 40.00zł
Lojalność klienta a rozwój organizacji

Tytuł: Lojalność klienta a rozwój organizacji
Autor: Stanisław Skowron
ISBN: 978-83-7641-687-8
Ilość stron: 178
Data wydania: 09/2012
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Difin

Cena: 40.00zł


Książka Lojalność klienta a rozwój organizacji zawiera niezwykle interesujące studium klienta jako głównego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na istotne pytanie: jak badać i kształtować lojalność klienta w procesie wymiany wartości między nim a organizacją?

Autorzy prezentują w niej dogłębną charakterystykę nowoczesnych modeli pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, proponują własny model opisujący obustronne relacje w zintegrowanym układzie przedsiębiorstwo–klient, a następnie poddają go empirycznej weryfikacji w wybranym sektorze usług bankowych.

Cechą, która odróżnia omawianą pozycję od innych książek zajmujących się podobną problematyką jest autorska formuła zestawienia dwóch perspektyw, klienta i organizacji, w jedną, wzajemnie przenikającą się płaszczyznę rozważań. Klient został tu przedstawiony jako kluczowy zasób organizacji, warunkujący jej rozwój i stanowiący punkt wyjścia w procesie diagnozowania rozwiązań wewnątrzorganizacyjnych oraz wszelkich działań o charakterze kierowniczo-zarządczym.

Wykazanie zasadniczej roli klienta w budowaniu doskonałości biznesowej przedsiębiorstwa dostarcza głównego argumentu na to, że oferowana książka będzie przydatna dla szerokiego grona osób związanych z tematyką marketingu oraz zarządzania zarówno studentów, praktyków biznesowych, jak i środowisk naukowych.

Spis treści:

1. Klient we współczesnej organizacji
1.1. Kim jest klient?
1.2. Klient jako zasób i cel organizacji
1.2.1. Klient jako główny interesariusz i źródło dochodu
1.2.2. Klient w modelach biznesu
1.2.3. Klient a kapitał intelektualny i tożsamość organizacji
1.2.4. Klient jako kryterium procesów wewnątrzorganizacyjnych
 
2. Klient na rynku
2.1. Postępowanie klienta
2.2. Modele zachowań rynkowych klienta
2.2.1. Modele proste
2.2.2. Modele strukturalne
2.2.3. Modele sekwencyjne
2.3. Racjonalność i świadomość w postępowaniu klienta
2.3.1. Racjonalność zachowań klienta
2.3.2. W kierunku neuromarketingu
2.4. Determinanty postępowania klienta na rynku
2.4.1. Czynniki wewnętrzne
2.4.2. Czynniki zewnętrzne
2.5. Proces podejmowania decyzji zakupowych
2.5.1. Role w procesie zakupu
2.5.2. Stosunek do nowości
2.5.3. Strategie dokonywania wyboru
2.5.4. Reakcje pozakupowe
 
3. Potencjał klienta i metody jego pomiaru
3.1. Ile wart jest klient?
3.2. Na czym polega satysfakcja i lojalność klienta?
3.2.1. Satysfakcja klienta
3.2.2. Jakość, wartość, satysfakcja
3.2.3. Lojalność klienta i jej rodzaje
3.2.4. Lojalność a satysfakcja
3.3. Modele lojalności i satysfakcji klienta
3.3.1. Psychologiczne podłoże zjawiska „satysfakcji klienta” – modele proste
3.3.2. Rozwinięte modele satysfakcji i lojalności klienta
3.4. Pomiar satysfakcji i lojalności klienta
3.4.1. Pomiar satysfakcji klienta
3.4.2. Pomiar lojalności klienta
 
4. Doskonałość organizacji z perspektywy klienta

4.1. Doskonałość organizacji – kierunki poszukiwań
4.1.1. Liczą się aktywa niematerialne
4.1.2. Nagrody jakości jako praktyka doskonalenia organizacji
4.1.3. Lojalność i zadowolenie klienta w świetle norm ISO 9000/9001
4.2. Modele oceny przedsiębiorstw wg perspektywy generowania wartości dla klienta
4.2.1. EFQM Excellence Model
4.2.2. Duński Diament
4.2.3. Zrównoważona Karta Wyników (BSC)
4.3. Model tworzenia i konsumowania wartości
 
5. Klient i jego bank w świetle badań empirycznych
5.1. Satysfakcja i lojalność klienta usług bankowych
5.1.1. Metodyka badań
5.1.2. Respondenci i „ich” banki
5.1.3. Proces budowania satysfakcji i lojalności wg analizy regresyjnej
5.1.4. Proces budowania satysfakcji i lojalności wg modelu ścieżkowego
5.1.5. Wnioski badawcze
5.2. Bank – instytucja zorientowana na klienta
5.2.1. Metodyka badań
5.2.2. Proces tworzenia wartości dla klienta
5.2.3. Kluczowe obszary sukcesu w działalności banku
5.2.4. Klient jako wymiar strategii banku
 
6. Potencjał klienta jako metakryterium doskonalenia organizacji
6.1. Budowa długotrwałych i efektywnych relacji firmy z jej klientami – główne wyzwanie marketingu
6.2. Przywództwo i kultura organizacyjna nastawione na partnerstwo klienta
6.3. Zmotywowany pracownik to zadowolony klient – wyzwanie dla polityki kadrowej
6.4. Controlling stanu klienta
6.5. Lojalność klienta jako kryterium budowania strategii

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
W kręgu sztuki Wybór gawęd
W kręgu sztuki Wybór gawęd
Bożena Fabiani
PWN
Świat(y) "upośledzonego" macierzyństwa
Świat(y) "upośledzonego" macierzyństwa
Lindyberg Iwona
Impuls
Niesamowite pomysły na rysunki Ponad 80 rysunków do opanowania Osiem książek w jednej
Niesamowite pomysły na rysunki Ponad 80 rysunków do opanowania Osiem książek w jednej
Nagle Shane
Wilga
Dalej na czterech łapach
Dalej na czterech łapach
Dorota Sumińska
Literackie
Analiza śledcza urządzeń mobilnych. Teoria i praktyka
Analiza śledcza urządzeń mobilnych. Teoria i praktyka
Aleksandra Boniewicz
HELION
Rewitalizacja miejskich obszarów zdegradowanych
Rewitalizacja miejskich obszarów zdegradowanych
Marcin Kopeć
C.H. Beck
 Koszyk
1 x Główne nurty w kulturze XX i XXI wieku Podręcznik dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej
1 x Polskie akweny i wodospady
1 x Algorytmy analizy skupień
1 x Prognozowanie ekonomiczne Teoria przykłady zadania
1 x Sarkofag Władysława II Jagiełły i Donatello
1 x Mikrokontrolery z rdzeniem ARM9 w przykładach
1 x Architektura Przewodnik po stylach
1 x Vege kociołkowanie Sprawdzone przepisy
1 x Ubezpieczenia non-life
1 x Dermatologia geriatryczna Tom 1
1 x Użycie sił zbrojnych RFN w świetle Ustawy Zasadniczej z 1949 r.
1 x Czy jeszcze warto rozmawiać
1 x DNA chrześcijaństwa Tożsamość chrześcijan
1 x Historia żywności Jak żywność zmieniała świat
1 x Promieniowanie UV a środowisko
1 x Chińska Republika Ludowa jako współczesny podmiot środowiska międzynarodowego Tom 3 Rozważania o rzeczywistości
1 x Czesko-polski słownik terminów literackich
1 x Dzieła hydrotechniki w Polsce. Kanał Górnośląski (Gliwicki)
1 x Aromaterapia praktyczna
1 x Historia Izraela
1 x Atlas turystyczny wysp greckich
1 x Bieganie. Przewodnik dla kobiet
1 x Myślenie wzrokowe
1 x Akcyza Komentarz
1 x Warszawa rzecz o motoryzacji i nie tylko...
1 x W więzieniu ciała
1 x Sztuka świata Tom 15
1 x Dictionary of telecommunications and computers english-polish polish-english
1 x Kwalifikacja wstępna C i D
1 x Etyka
1 x Wstęp do politologii
1 x Maria Krzyszkowska Taniec był moim życiem
1 x Jak zrozumieć szefa Czyli wszystko, czego NIE CHCESZ o nim wiedzieć
1 x Tadeusz Broś Sorry Batory, czyli przypadki Pana Teleranka
1 x Okaleczona
2,087.85zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Chirurgia
Przebieg operacji od A do Z Praktyczny przewodnik dla instrumentariuszek

Przebieg operacji od A do Z Praktyczny przewodnik dla instrumentariuszek

99.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL