Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Lojalność klienta Modele motywacja i pomiar 29.90zł
Lojalność klienta Modele motywacja i pomiar

Tytuł: Lojalność klienta Modele motywacja i pomiar
Autor: Wiesław Urban Dariusz Siemieniako
ISBN: 978-83-01-15491-2
Ilość stron: 150
Data wydania: 09/2012
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: PWN

Cena: 29.90zł


Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach.

Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.

W książce omówiono kolejno:

• istotę i rodzaje lojalności,
• modele lojalności,
• motywacje klientów,
• typologię lojalności,
• dynamikę zmian postaw klientów,
• pomiar lojalności.

Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy

Tytuł książki: "Lojalność klienta Modele motywacja i pomiar"
Autor: Wiesław Urban Dariusz Siemieniako
Wydawnictwo: PWN
Cena: 29.90zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Teologia Biblijna
Teologia Biblijna
Tomasz Jelonek
Petrus
Zostań żywą legendą czyli frazeologizmy kulturowe
Zostań żywą legendą czyli frazeologizmy kulturowe
Nosowska Dorota
Ibis
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży
Andris A. Zoltners Prabhakant Sinha Sally E. Lorimer
Wolters Kluwer
Czwarta rewolucja przemysłowa
Czwarta rewolucja przemysłowa
Klaus Schwab
Studio Emka
Migranci wbrew swej woli Adaptacja zesłanych powstańców styczniowych na Syberii Zachodniej
Migranci wbrew swej woli Adaptacja zesłanych powstańców styczniowych na Syberii Zachodniej
Swietłana Mulina
Scholar
Koncepcja rachunku kosztów i korzyści w rachunkowości odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa
Koncepcja rachunku kosztów i korzyści w rachunkowości odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa
Teresa Szot-Gabryś
Difin
 Koszyk
1 x Europejskie metropolie i ich regiony Od krajobrazu gospodarczego do sieci metropolii
1 x Normatywna potęga Unii Europejskiej w obliczu umiędzynarodowionych konfliktów wewnętrznych
1 x Blok zadań dla osób zagrożonych Demencją PROGRAM OCHRONY PAMIĘCI - CZĘŚĆ II
1 x Łączność na morzu Poradnik dla żeglarzy
1 x Fundamenty palowe Tom 2 Badania i zastosowania
1 x Angielski aktywnie! Trening na 200 sposobów Poziom A2-B1
1 x Fotografia Nowy, wyczerpujący poradnik fotografowania
1 x Mądre kobiety wiedzą kiedy mówić NIE
1 x Giełda Podstawy inwestowania Wydanie 3
1 x Blitzkrieg 1939 w Polsce Inwazja na Polskę w obiektywach najeźdźców
1 x Dochodząc Poradnik dla współczesnej kobiety... i prawdziwego faceta
1 x Odręczne liternictwo Ozdobne kroje na każdą okazję oraz porady i instrukcje
417.70zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWN
 Kategoria:
 Energetyka
Technologie energetyczne Wydanie II

Technologie energetyczne Wydanie II

99.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN