Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Kadry Zarządzanie personelem » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Lojalność pracownicza Od diagnozy typów lojalności pracowników do Zarządzania Relacjami z Pracownikami 48.00zł
Lojalność pracownicza Od diagnozy typów lojalności pracowników do Zarządzania Relacjami z Pracownikami

Tytuł: Lojalność pracownicza Od diagnozy typów lojalności pracowników do Zarządzania Relacjami z Pracownikami
Autor: Anna Lipka, Alicja Winnicka-Wejs, Jan Acedański
ISBN: 978-83-7641-628-1
Ilość stron: 224
Data wydania: 04/2012
Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Difin

Cena: 48.00zł


Autorzy prezentowanej książki dokonali uporządkowania i wzbogacenia wiedzy dotyczącej (typów) lojalności pracownika i jej uwarunkowań, motywów oraz mechanizmów wewnętrznych, a także metod jej pomiaru w oparciu o analizę stopnia przydatności wiedzy z zakresu lojalności konsumenckiej.

W książce omówiono ekonomiczno-prawne, a także psychologiczne i społeczno-kulturowe korelaty lojalności pracowniczej, a także jej powiązania z pracoholizmem oraz percepcją czasu przez pracobiorców. Autorzy opisali sposoby diagnozy typów lojalności, formułowania strategii lojalności pracowniczej oraz przekładania jej na operacyjny szczebel zarządzania.

Rozdziały:

Rozdział 1. Lojalność pracownicza jako behawioralna dźwignia wartości organizacji
1.1. Polimorfizm lojalności (Alicja Winnicka-Wejs)
1.2. Pojęcie i ekonomiczna wartość lojalności pracowników (Anna Lipka)
1.3. Lojalność w wybranych metodach wyceny kapitału ludzkiego (w) organizacji (Alicja Winnicka-Wejs)
1.3.1. Metody kosztowe
1.3.2. Metody dochodowe
1.3.3. Metody wartości dodanej
1.3.4. Metody rynkowe
1.3.5. Metody mnożnikowe
1.3.6. Metody wskaźnikowe
1.3.7. Metody mieszane
1.3.8. Metody opcji rzeczywistych (realnych)
1.3.9. Metody alternatywne/niekonwencjonalne
1.4. Istota oraz znaczenie lojalności konsumenckiej i lojalności pracowniczej – obszary analogii (Anna Lipka)

Rozdział 2. Uwarunkowania, motywy, wewnętrzne mechanizmy i typy lojalności pracowników
2.1. Rodzaje uwarunkowań lojalności pracowniczej
2.1.1. Uwarunkowania w otoczeniu organizacji (Anna Lipka, Alicja Winnicka-Wejs)
2.1.2. Uwarunkowania wewnątrzorganizacyjne
2.1.2.1. Osobowość organizacji (Anna Lipka)
2.1.2.2. Jakość gospodarowania kapitałem ludzkim (Anna Lipka)
2.1.2.3. Strategia ogólna i personalna (Anna Lipka)
2.1.2.4. Struktura organizacyjna (Alicja Winnicka-Wejs)
2.1.2.5. Kultura organizacyjna (Alicja Winnicka-Wejs)
2.1.3. Uwarunkowania dotyczące pracowników (Anna Lipka)
2.2. Motywy lojalności i multilojalności pracowniczej (Anna Lipka)
2.3. Wewnętrzne mechanizmy lojalności pracobiorców (Anna Lipka)
2.3.1. Charakterystyka
2.3.1.1. Zaufanie
2.3.1.2. Przyzwyczajenie
2.3.1.3. Zaangażowanie organizacyjne
2.3.2. Typologia lojalności pracobiorców
2.4. Różnicowanie typów lojalności pracowników w kontekście perspektyw postrzegania czasu (Anna Lipka)
2.4.1. Orientacja na przeszłość
2.4.2. Ukierunkowanie na teraźniejszość
2.4.3. Nastawienie na przyszłość

Rozdział 3. Diagnoza oraz pomiar lojalności pracowników i jej typów jako podstawa budowania strategii długookresowych relacji firmy z pracownikami
3.1. Diagnozowanie lojalności jako postawy i zachowania
3.2. Analiza satysfakcji i lojalności pracowników
3.2.1. Relacje: satysfakcja – lojalność
3.2.2. Zadowolenie pracownika a zadowolenie klienta
3.2.3. Funkcje oraz fazy badań satysfakcji klientów i pracowników
3.3. Badanie motywów lojalności
3.4. Ustalanie dynamiki lojalności i jej implikacji
3.5. Pomiar wartości życiowej pracowników

Rozdział 4. Employee Relationship Management (ERM), czyli Zarządzanie Relacjami z Pracownikami (ZRP) – szczebel strategiczny i operacyjny
4.1. Strategie retencji pracowników
4.1.1. Kształtowanie wartości dynamicznej klienta wewnętrznego jako przedmiot strategii (Anna Lipka, Alicja Winnicka-Wejs)
4.1.2. Metody analizy strategicznej personelu dla potrzeb ERM (ZRP) (Anna Lipka)
4.1.3. Rodzaje strategii prolojalnościowych dla pracowników (Anna Lipka)
4.1.4. Treść substrategii strategii prolojalnościowej (Anna Lipka)
4.1.5. Zarządzanie ryzykiem lojalnościowym (Anna Lipka)
4.2. Typy lojalności a pracownicze programy lojalnościowe (Anna Lipka)
4.2.1. Definicja i cele
4.2.2. Projektowanie i ewaluacja
4.2.3. Koszty jakości zarządzania pracowniczymi programami lojalnościowymi

Rozdział 5. Wyniki badań empirycznych nad lojalnością pracowników i jej typami
5.1. Metody i narzędzia badawcze
5.2. Charakterystyka populacji oraz próby
5.3. Stosowane strategie prolojalnościowe i metody diagnozy lojalności
5.4. Pracoholizm i percepcja czasu badanych osób
5.5. Waga lojalności dla respondentów i ich motywy lojalności
5.6. Multilojalność
5.7. Autoocena poziomu lojalności i jego dynamiki
5.8. Percepcja ryzyka i ekonomicznych konsekwencji lojalności
5.9. Typy lojalności

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Niebo Kompendium wiedzy o wszechświecie
Niebo Kompendium wiedzy o wszechświecie
Przemysław Rudź
SBM
Gitara krok po kroku
Gitara krok po kroku
Freeth Nick
Olesiejuk
Regulacja konkurencji a konkurencja regulacyjna
Regulacja konkurencji a konkurencja regulacyjna
Włodzimierz Szpringer
Poltext
Kodeks postępowania cywilnego Wydanie 22
Kodeks postępowania cywilnego Wydanie 22
Teksty Ustaw Becka
C.H. Beck
Polityka monetarna i fiskalna a stabilność sektora finansowego
Polityka monetarna i fiskalna a stabilność sektora finansowego
Alińska Agnieszka
CEDEWU
Tangram Wzory i rozwiązania uruchom wyobraźnię
Tangram Wzory i rozwiązania uruchom wyobraźnię
Nowik Michał
Nowik
 Koszyk
1 x Co sprawia, że ja to ja
1 x 100 najpiękniejszych zabytków Polski
1 x 333 lokomotywy Najsłynniejsze pojazdy szynowe
1 x Encyklopedia muzyczna PWM Tom 12 W-Ż Część biograficzna
1 x Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
323.63zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Biologia
Dzikie życie Przygody biologa ewolucyjnego

Dzikie życie Przygody biologa ewolucyjnego

59.90zł
50.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN