Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku 39.00zł 27.69zł
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku

Tytuł: Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku
Autor: Dave Kerpen
ISBN: 978-83-246-4813-9
Ilość stron: 256
Data wydania: 05/2013
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.00zł 27.69zł


Zostań najpopularniejszą osobą w sieci!

Wychodzisz wieczorem do baru — pusto. Idziesz na lunch do ulubionej restauracji — też nie ma tłumów. Gdzie są wszyscy? Nie wiesz? Na Facebooku!

Media społecznościowe są niczym największa impreza na świecie. Tu prowadzi się równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczą tysiące osób. Tak jak na prawdziwym przyjęciu, w tej sferze znajdziesz zarówno lubianych, jak i mniej popularnych ludzi oraz… firmy. Intuicyjnie wiesz, co sprawia, że niektórzy uczestnicy przyjęcia są interesujący i zabawni, prawda?

Niestety, większość firm nie rozszyfrowała jeszcze tej tajemnicy, a przecież zasady są proste. Gdy zastosujesz w internecie te same reguły, które sprawiają, że każdy chce z Tobą rozmawiać na prawdziwym przyjęciu, masz szansę sprawić, by Twoja firma stała się najbardziej lubianą, a jednocześnie najbardziej zyskowną organizacją. Sekret skutecznego marketingu szeptanego w sieci społecznościowej jest prosty.

Bądź lubiany:

  • słuchaj uważnie,
  • bądź transparentny,
  • odpowiadaj ludziom,
  • bądź autentyczny,
  • opowiadaj świetne historie.

Rozdziały:

Podziękowania (7)

Wprowadzenie (11)

Rozdział 1. Po pierwsze, słuchaj i nigdy nie przestawaj słuchać (21)

Rozdział 2. Znacznie precyzyjniej niż "kobiety 25 - 54". Określ odbiorców lepiej niż kiedykolwiek wcześniej (33)

Rozdział 3. Myśl - i zachowuj się - tak jak Twój klient (47)

Rozdział 4. Zachęć swoich klientów, aby zostali Twoimi pierwszymi fanami (61)

Rozdział 5. Angażuj. Twórz prawdziwe dialogi z klientami oraz między klientami (75)

Rozdział 6. Odpowiadaj od razu na wszystkie negatywne komentarze (85)

Rozdział 7. Odpowiadaj także na pozytywne komentarze (95)

Rozdział 8. Bądź autentyczny (105)

Rozdział 9. Bądź uczciwy i transparentny (117)

Rozdział 10. Czy powinno się zadawać mnóstwo pytań? (127)

Rozdział 11. Oferuj coś wartościowego (tak, za darmo!) (137)

Rozdział 12. Publikuj historie (to Twoja społecznościowa waluta!) (149)

Rozdział 13. Zainspiruj klientów, aby podzielili się swoimi historiami (161)

Rozdział 14. Uwzględnij media społecznościowe we wszystkich doświadczeniach klienta (173)

Rozdział 15. Zwiększ swoje wpływy za pomocą reklam w sieciach społecznościowych (183)

Rozdział 16. Przyznaj, gdy coś schrzanisz, a potem wykorzystaj swoje błędy (195)

Rozdział 17. Konsekwentnie wzbudzaj ekscytację, zaskoczenie i zachwyt (205)

Rozdział 18. Nie sprzedawaj! Zadbaj jedynie o to, aby kupowanie było łatwe i atrakcyjne (215)

Podsumowanie. Po prostu bądź lubiany (225)

Dodatek A. Krótki przewodnik po najważniejszych sieciach społecznościowych (229)

O autorze (255)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,69zł

Tytuł książki: "Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku"
Autor: Dave Kerpen
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Neologizmy w dramatach Stanisława Wyspiańskiego na tle normy słownikowej przełomu XIX i XX wieku
Neologizmy w dramatach Stanisława Wyspiańskiego na tle normy słownikowej przełomu XIX i XX wieku
Malwina Jabczuga-Gębalska
Libron
Problemy kardiologiczne w praktyce lekarza podstawowej opieki zdrowotnej
Problemy kardiologiczne w praktyce lekarza podstawowej opieki zdrowotnej
Clive Handler, Gerry Coghlan
PZWL
Tablice fizyczne z astronomią
Tablice fizyczne z astronomią
Alicja Nawrot
Greg
Mistrzowskie ujęcia Tim Grey o perfekcyjnej obróbce zdjęć
Mistrzowskie ujęcia Tim Grey o perfekcyjnej obróbce zdjęć
Tim Grey
HELION
Niesamodzielność jako ryzyko socjalne
Niesamodzielność jako ryzyko socjalne
Lach Eryk Daniel
WNU im. A. Mickiewicza
Masaż niemowlęcia Metoda Shantala
Masaż niemowlęcia Metoda Shantala
Kaczara Joanna
Astrum
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Tablice chemiczne

Tablice chemiczne

29.90zł
25.42zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN