Tytuł: | Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących | | Autor: | Przemysław Modrzewski Mariusz Gąsiewski | | ISBN: | 978-83-7561-264-6 | | Ilość stron: | 164 | | Data wydania: | 10/2012 | | Format: | 15.0x21.0cm | | Wydawnictwo: | Poltext | |
| Cena: | 34.90zł | |
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.
Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów.
Książka omawia produkty firmy Google z tego prostego powodu, że wyszukiwarka Google oraz inne produkty tej firmy są jednymi z najbardziej efektywnych, a przy tym w większości darmowych, narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzania przedsiębiorstwem. Oczywiście istnieje także wiele innych rozwiązań tego typu i Autorzy zachęcają do ich testowania, jednak nieduża objętość książki zmusiła Autorów do skupienia się na narzędziach oferowanych przez Google.
|