Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia. Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko transakcji. Bez uświadomienia sobie przyczyn niepowodzenia i zdobycia określonych umiejętności trudno o zwiększenie sprzedaży.
Trzymasz w ręku niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik dotyczący zamykania sprzedaży. Co prawda, nie ma łatwego i szybkiego sposobu finalizowania transakcji, niemniej istnieje kilka skutecznych technik, dzięki którym nauczysz się utrzymywać delikatną równowagę między swoimi słowami i działaniami a myślami i wrażeniami potencjalnego klienta. Dzięki wytycznym zawartym w tej książce udoskonalisz umiejętność badania potrzeb klienta i budowania właściwej relacji, zwiększysz też produktywność, a w efekcie satysfakcję klienta. Szybko się przekonasz, że pracowitość, dokładność i determinacja przekładają się na wyniki sprzedaży!
Dzięki tej książce:
- poznasz przyczyny niepowodzenia sprzedaży
- nauczysz się budowania relacji z klientem
- poznasz pytania naprowadzające i finalizujące
- nauczysz się stosować techniki zamykania sprzedaży
- poznasz strategie i taktyki finalizowania transakcji
Veni. Vidi. Vici. Dobiłem targu.
Rozdziały:
Nie możesz sfinalizować transakcji? Czyja to wina? (6)
Jak zadać pytanie finalizujące? (11)
Czy potrafisz zamknąć sprzedaż w pięciu pytaniach? (14)
Chcesz finalizować więcej transakcji? Więcej słuchaj! (23)
Co Ben Franklin myślałby o zamknięciu Bena Franklina? (36)
Kilka technik zamknięcia. Nowe spojrzenie na znane metody (41)
To nie żadne zamknięcie, tylko otwarcie (46)
Jak brzmią NAJLEPSZE pytania? (54)
Czy masz zamówienie? Jeśli nie, już mówię Ci dlaczego! (56)
Zamknięcie sprzedaży. Lekcja mistrzowska dla mistrzów sprzedaży (61)
Zamknięcie sprzedaży. Ostateczne odpowiedzi, które Ci się nie spodobają (68)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 21,23zł
|