Tytuł: | Małymi krokami do wielkości Jak rozwinąć własną firmę | | Autor: | Frank Prestipino | | ISBN: | 978-83-264-0381-1 | | Ilość stron: | 278 | | Data wydania: | 06/2010 | | Format: | B5 | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 59.00zł | |
• Czy małe zmiany mogą wywołać wielkie efekty? • Czy można zdobyć rynek bez znacznych inwestycji? • Czy osiągniesz sukces, nie narażając się na nadmierne ryzyko? Autor, wieloletni strateg giganta informatycznego Oracle, udowadnia, że tak.
W niniejszej książce przedstawione są wypróbowane narzędzia i techniki pozwalające firmie uzyskać znakomite rezultaty.
Dzięki lekturze czytelnik będzie wiedział, jak: • wykorzystać do maksimum potencjał firmy, • wprowadzić usprawnienia, które otworzą nowe możliwości wzrostu, • wejść na nowe rynki, • osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjną, • zachęcić pracowników do wspierania tej strategii.
W książce znajdziemy przykłady z działań czołowych korporacji, na których można się wzorować, aby również osiągnąć sukces.
Rozdziały: 1. Wielki efekt małej zmiany 2. Myśl o rzeczach małych, mając na celu rzeczy wielkie 3. Wielkość a nisza 4. Drążąc aż do sedna 5. Małymi krokami do wielkości 6. Małe sposoby na uzyskanie przewagi nad konkurencją 7. Przygotowując się na wielkość 8. Taktyka małych kroków - warsztaty 9. Małe rzeczy na pierwszym miejscu 10. Cykl pomiarowy
|