Tytuł: | Manipulacja W polityce, w reklamie, w miłości Wydanie 2 | | Autor: | Fabrice DAlmeida | | ISBN: | 978-83-7489-308-4 | | Ilość stron: | 144 | | Data wydania: | 02/2011 (wydanie 2) | | Format: | 14.5x20.5cm | | Wydawnictwo: | GWP | |
| Cena: | 24.90zł | |
Przebiegłość to cecha tak stara jak gatunek ludzki, była potrzebna myśliwemu, wojownikowi, władcy. Współczesna jej odmiana - manipulacja - jest nadal w cenie. Z manipulacjami stykamy się dziś w bardzo wielu sytuacjach życia codziennego: przeżywając zawód miłosny, tracąc pieniądze, a także kiedy widzimy reklamę, która budzi wątpliwości.
W książce dokonano przeglądu różnych sposobów manipulacji oraz liczne przykłady jej stosowania dziś i w przeszłości. Omówiono pojęcia pokrewne takie jak: przemoc psychiczna, propaganda, podstęp, indoktrynacja.
|