Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Webmasterstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów 69.00zł 51.75zł
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów

Tytuł: Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów
Autor: Jim Kalbach
ISBN: 978-83-283-2931-7
Ilość stron: 69
Data wydania: 02/2017
Format: 230x170
Wydawnictwo: HELION

Cena: 69.00zł 51.75zł


Skupienie się organizacji na wewnętrznych procesach biznesowych może pomóc w uzyskaniu płynnej współpracy między poszczególnymi jej działami. Jeśli jednak mimo osiągnięcia takiej płynności klienci wciąż odczuwają frustrację i niezadowolenie z otrzymanego produktu czy usługi, oznacza to, że pojawił się poważny problem. Aby go rozwiązać, trzeba zmodyfikować sposób działania firmy, tak aby możliwe stało się spełnienie oczekiwań jej klientów. Diagramy synchronizacji i mapowanie wrażeń są doskonałą drogą do zdobycia wiedzy, co w tym celu należy zrobić.

Niniejsza książka jest wnikliwym i praktycznym podręcznikiem projektowania wrażeń użytkownika. Będzie niezastąpionym poradnikiem dla każdego, kto chce w swojej firmie uzyskać synchronizację świadomości organizacji z faktycznymi doświadczeniami jej klientów. Pokazano tu, jak oceniać swoją pozycję sprzedażową, jak osiągnąć synchronizację zespołów i poziomów organizacji, i wreszcie, jak posłużyć się wizualizacjami jako wspólnymi ramami odniesienia. Przedstawiono diagramy, które stanowią doskonały sposób wizualizowania wrażeń klientów. Dzięki opisanym tu narzędziom zaproponowanie udoskonaleń w działaniu firmy przyjdzie o wiele łatwiej.

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
  • korzyści z mapowania wrażeń dla strategicznego zarządzania firmą
  • koncepcje leżące u podstaw diagramów synchronizacji i mapowania wrażeń
  • etapy iteracyjnego mapowania wrażeń i wykorzystywanie diagramów
  • praktyczne przykłady zastosowania diagramów synchronizacji
  • różne rodzaje diagramów i ich wykorzystanie

Mapowanie wrażeń — z tego korzystają skuteczni szefowie i właściciele firm!

Rozdziały:

    • Przedmowa (xii)
    • Synchronizacja dla wartości (xiv)
    • Układ książki (xviii)

    ROZDZIAŁ 1. Wprowadzenie do diagramów synchronizacji (3)

    • Diagramy synchronizacji (4)
    • Zasady synchronizacji (12)
    • Korzyści (13)

    ROZDZIAŁ 2. Podstawy mapowania wrażeń klienta (19)

    • Określ ramy dla procesu (20)
    • Zidentyfikuj punkty styku (27)
    • Zerowy moment prawdy (33)
    • Skup się na wykreowaniu wartości (35)
    • Identyfikacja możliwości - połączenie diagramu modelu mentalnego z diagramem zadań do wykonania (39)

    ROZDZIAŁ 3. Wizualizacja strategicznej wizji (47)

    • Nowy sposób widzenia (48)
    • Strategia mapowania (61)

    ROZDZIAŁ 4. Inicjowanie: organizacja procesu mapowania (81)

    • Rozpocznij nowy projekt (82)
    • Określ kierunki (86)
    • Jak dużo diagramów będę potrzebował? (94)
    • Mapa ścieżki klienta, mapa wrażeń czy schemat usługi - czym się różnią? (95)
    • Określ zasoby (100)

    ROZDZIAŁ 5. Badanie wrażeń (107)

    • Przejrzyj istniejące źródła (108)
    • Wywiady z członkami organizacji (112)
    • Utwórz szkic diagramu (115)
    • Krótka instrukcja prowadzenia wywiadów (118)
    • Wyjdź z badaniem poza organizację (120)
    • Przeprowadź analizę danych (125)
    • Badania ilościowe (128)
    • Odsłuchiwanie muzyki - badania użytkownika i tworzenie diagramów według Sonos (131)

    ROZDZIAŁ 6. Kreślenie diagramów (137)

    • Rozplanuj układ diagramu (139)
    • Dokonaj konsolidacji zawartości (142)
    • Diagram Sankeya (146)
    • Zaprojektuj wygląd informacji (148)
    • Pokazywanie emocji (157)
    • Oprogramowanie i narzędzia (161)
    • Mapowanie wrażeń z testów laboratoryjnych (167)

    ROZDZIAŁ 7. Synchronizacja: projektowanie wartości (175)

    • Wzbudzanie empatii (176)
    • Wyobrażenie (179)
    • Ewaluacja (186)
    • Organizacja warsztatów synchronizacji (190)
    • Planowanie eksperymentów (194)
    • Szybkie mapowanie online oraz warsztaty z projektowania (197)

    ROZDZIAŁ 8. Wizualizacja przyszłych wrażeń (203)

    • Scenorysy (204)
    • Scenariusze (208)
    • Podsumowanie: Kiedy stosować każdą z opisanych technik? (213)
    • Mapowanie historyjek użytkownika (214)
    • Gra w mapowanie ścieżki klienta (218)

    ROZDZIAŁ 9. Schematy usług (227)

    • Wizualizacja usług (227)
    • W trosce o linię (231)
    • Rozszerzenie schematu (236)
    • Elementy składowe schematu usługi (239)
    • Ekspresyjny schemat usługi (242)

    ROZDZIAŁ 10. Mapy ścieżki klienta (249)

    • Modele pokrewne (259)
    • Elementy mapy ścieżki klienta (262)
    • Mapowanie ścieżki klienta w praktyce (266)

    ROZDZIAŁ 11. Mapy wrażeń (273)

    • Mapy wrażeń (274)
    • Modele powiązane (280)
    • Elementy składowe map wrażeń (285)
    • Diagramy przepływów w LexisNexis (287)

    ROZDZIAŁ 12. Diagramy modelu mentalnego (295)

    • Diagramy modelu mentalnego (296)
    • Metody pokrewne (304)
    • Elementy składowe diagramu modelu mentalnego (308)
    • Myśląca perspektywicznie firma ubezpieczeniowa (310)

    ROZDZIAŁ 13. Mapy przestrzenne i modele ekosystemu (321)

    • Mapy przestrzenne (322)
    • Odwzorowania izometryczne (328)
    • Elementy składowe map przestrzennych oraz modeli ekosystemu (334)
    • Gigamapy - kanadyjski porządek prawny w erze cyfrowej (336)

    Źródła (342)

    Skorowidz (349)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Tytuł książki: "Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów"
Autor: Jim Kalbach
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Angielski 2 plus 1 Niezbędnik Pakiet 2 niezbędniki + 1 repetytorium gratis
Angielski 2 plus 1 Niezbędnik Pakiet 2 niezbędniki + 1 repetytorium gratis
Anna Treger
Lingo
Ustawa o księgach wieczystych i hipotece
Ustawa o księgach wieczystych i hipotece
Wieczorek Anna
C.H. Beck
Kodeks cywilny. Kodeks postępowania cywilnego. Kodeks rodzinny i opiekuńczy. Koszty sądowe cywilne Wydanie 36
Kodeks cywilny. Kodeks postępowania cywilnego. Kodeks rodzinny i opiekuńczy. Koszty sądowe cywilne Wydanie 36
Flisek Aneta
C.H. Beck
Szczęśliwi i biedni Wieś i rolnictwo wobec współczesnych wyzwań rozwojowych
Szczęśliwi i biedni Wieś i rolnictwo wobec współczesnych wyzwań rozwojowych
Dudek Anna
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Podstawy bankowości z zadaniami
Podstawy bankowości z zadaniami
Zbigniew Dobosiewicz, Katarzyna Marton-Gadoś
PWN
Microsoft Project 2019 Krok po kroku
Microsoft Project 2019 Krok po kroku
Carl Chatfield, Timothy Johnson, Lewis Cindy
Microsoft Press
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia jednego dnia Pacjent z cukrzycą

Chirurgia jednego dnia Pacjent z cukrzycą

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN