Tytuł: | Mapy strategii w biznesie Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki | | Autor: | Robert S. Kaplan, David P. Norton | | ISBN: | 978-83-7489-352-7 | | Ilość stron: | 496 | | Data wydania: | 09/2011 | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | GWP | |
| Cena: | 99.90zł | |
Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie – mapy strategii.
Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategii, które pozwolą organizacjom: • uprościć strategie i ułatwić ich zrozumienie wszystkim pracownikom; • zidentyfikować te, które najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu; • dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu lepszego wpływania na efekt działań firmy; • znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w planach i odpowiednio wcześnie je skorygować; • skutecznie wdrażać nowe strategie i plany w środowisku firmy.
|