Tytuł: | Marka prywatna Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta Wydanie 2 | | Autor: | Keith Lincoln Lars Thomassen | | ISBN: | 978-83-264-3788-5 | | Ilość stron: | 340 | | Data wydania: | 06/2012 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | 17.5x24.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 73.00zł | |
Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieciach handlowych udział sprzedaży produktów z własnym logo jest większy niż uznanych światowych producentów, a w Polsce sprzedaż dóbr na rynku FMCG rośnie w tempie przekraczającym 20 proc.
Czy towary będą tańsze? Jakiej będą jakości? Czy czeka nas zmierzch czołowych marek, do których jesteśmy przyzwyczajeni? Z lektury dowiesz się, jak dostosować się do nowej sytuacji rynkowej.
Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma na celu pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów, a także agencjom zajmującym się komunikacją marketingową, lepiej dostosować się do wymagań rynku.
W książce omówiono m.in. kwestie dotyczące: • faktów i mitów związanych z marką prywatną, • dawnych, obecnych i przyszłych trendów, • marki prywatnej z perspektywy kupującego, detalisty i właściciela, • globalnych i społecznych uwarunkowań rozwoju marki prywatnej, • zasad postępowania pozwalających wykorzystać szanse rynkowe i zmaksymalizować własny potencjał, • perspektyw na przyszłość - wspólne działanie detalistów i producentów.
Autorzy swoją bogatą wiedzę popierają danymi pochodzącymi z wielu wiarygodnych źródeł, w tym z badania globalnego Saatchi & Saatchi, dzięki czemu książka jest skarbnicą aktualnej wiedzy na temat marki prywatnej i wpływu, jaki wywiera ona na światowe rynki.
|