Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Fitoterapia i leki roślinne w geriatrii

Fitoterapia i leki roślinne w geriatrii

79.00zł
Marketing analityczny 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketer 49.00zł
Marketing analityczny 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketer

Tytuł: Marketing analityczny 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketer
Autor: Mark Jeffery
ISBN: 978-83-246-9336-8
Ilość stron: 320
Data wydania: 12/2014
Format: 168x237
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.00zł


Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation

Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść.

Ta książka odkryje przed Tobą tajniki najnowszych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże metody obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) oraz techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu kluczowych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych oraz znacząco poprawić wyniki finansowe firmy. Odkryj czyste piękno zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu.

  • Dowiesz się, dlaczego ponad 80% firm nie podejmuje decyzji z wykorzystaniem marketingu opartego na danych (i ponosi przykre konsekwencje tego faktu).
  • Poznasz 15 podstawowych wskaźników, które powinien znać każdy marketer.
  • Poznasz pięć przeszkód na drodze do prowadzenia marketingu opartego na danych i dowiesz się, jak je pokonać.
  • Zapoznasz się ze szczegółowymi przykładami wdrażania marketingu opartego na danych w małych i dużych organizacjach.
  • Dowiesz się, jak wykorzystać 15 podstawowych wskaźników marketingowych do uzyskiwania co najmniej pięciokrotnie lepszych wyników.
  • Poznasz dane z najnowszego projektu badawczego z Kellogg School of Management, jednej z najlepszych szkół biznesowych w Stanach. Badania obejmowały 252 firmy z listy Fortune 1000, które łącznie wydają na marketing ponad 53 miliardy dolarów rocznie.
  • Zyskasz dostęp do darmowych szablonów obliczania ROMI do wszystkich przykładów opisanych w książce.

Rozdziały:

Szablony do pobrania (9)

Podziękowania (11)

Wprowadzenie (13)

CZĘŚĆ I. PODSTAWY (17)

Rozdział 1. Marketingowy rozdźwięk. Dlaczego 80% firm nie stosuje marketingu opartego na danych, a te, które to robią, są liderami w swoich branżach? (19)

  • Piętnaście podstawowych wskaźników marketingowych (23)
  • Analizy przypadku (25)
  • Budżet marketingowy - podstawowe różnice między liderami a maruderami (34)
  • Wykorzystanie wskaźników marketingowych w celu przetrwania trudniejszych czasów (38)
  • Pierwszy krok - definiowanie strategii marketingu opartego na danych (39)
  • Wnioski z rozdziału (43)

Rozdział 2. Od czego zacząć? Pokonywanie pięciu przeszkód utrudniających prowadzenie marketingu opartego na danych (45)

  • Pokonywanie przeszkody nr 1: początki - skup się na gromadzeniu właściwych danych i nabieraniu rozpędu dzięki łatwym sukcesom (47)
  • Pokonywanie przeszkody nr 2: zależności przyczynowo-skutkowe - prowadź małe eksperymenty (53)
  • Pokonywanie przeszkody nr 3: brak danych - strategie pozyskiwania danych o klientach (55)
  • Pokonywanie przeszkody nr 4: zasoby i narzędzia - zbuduj infrastrukturę wspierającą marketing oparty na danych (60)
  • Pokonywanie przeszkody nr 5: ludzie i zmiana - stwórz kulturę marketingu opartego na danych (65)
  • Mapa drogowa wdrażania marketingu opartego na danych (71)
  • Wnioski z rozdziału (73)

Rozdział 3. Dziesięć klasycznych wskaźników marketingowych (75)

  • Działanie marketingowe a wskaźniki (76)
  • Marketingowa zrównoważona karta wyników (86)
  • Pomiary na rynku B2B (91)
  • Wnioski z rozdziału (96)

CZĘŚĆ II . PIĘTNAŚCIE WSKAŹNIKÓW, DZIĘKI KTÓRYM WYRAŹNIE POPRAWISZ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH (97)

Rozdział 4. Pięć podstawowych wskaźników niefinansowych. 1. Świadomość marki. 2. Jazda próbna. 3. Stopa migracji. 4. Zadowolenie klienta. 5. Stopa przyjęcia (99)

  • Kształtowanie percepcji - wskaźnik nr 1: świadomość marki (99)
  • Marketing porównawczy. Wskaźnik nr 2: jazda próbna (111)
  • Marketing etapu lojalności. Wskaźnik nr 3: stopa migracji (116)
  • Wskaźnik nr 4: zadowolenie klienta (121)
  • Skuteczność kampanii. Wskaźnik nr 5: stopa przyjęcia (125)
  • Wnioski z rozdziału (129)

Rozdział 5. Chcę zobaczyć ROI! Cztery podstawowe wskaźniki finansowe: 6. Zysk, 7. Wartość bieżąca netto (NPV), 8. Wewnętrzna stopa zwrotu (IRR), 9. Zwrot nakładów inwestycyjnych (131)

  • Wskaźnik nr 6: zysk (132)
  • Finanse dla menedżerów ds. marketingu: 7. NPV, 8. IRR, 9. Zwrot nakładów inwestycyjnych (134)
  • Model zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) w podejmowaniu decyzji biznesowych (143)
  • ROMI w kontekście sponsoringu sportowego (148)
  • ROMI w kontekście wprowadzania na rynek nowego produktu (151)
  • Wskaźniki ROMI (NPV, IRR i zwrot nakładów inwestycyjnych) w praktyce (157)
  • Analiza wrażliwości, czyli stress-testy (159)
  • Wnioski z rozdziału (164)

Rozdział 6. Klient klientowi nie równy. Wskaźnik nr 10: wartość klienta w czasie (CLTV) (165)

  • Wskaźnik nr 10: definicja wartości klienta (166)
  • Nowa strategia marketingowa - marketing oparty na wartości (169)
  • Wyważanie rentowności klienta w krótkim i długim terminie (178)
  • Zarządzanie cyklem życia klienta (183)
  • Wnioski z rozdziału (187)

Rozdział 7. Internetowe wskaźniki marketingowe, czyli od kliknięć do wartości. 11. Koszt jednego kliknięcia (CPC), 12. Transakcyjny wskaźnik konwersji (TCR), 13. Zwrot z nakładów na reklamę (ROA), 14. Współczynnik odrzuceń, 15. Marketing szeptany (189)

  • CPC a CPM. Optymalizacja wskaźnika nr 11 - CPC to innowacja wprowadzona przez Google (191)
  • Optymalizacja sponsorowanych wyników wyszukiwania - wskaźnik nr 12 (TCR) i wskaźnik nr 13 (ROA) (193)
  • Jak dobra jest Twoja strona? Wskaźnik nr 14 - stopa odrzuceń (202)
  • Marketing w wyszukiwarkach internetowych - zmiana reguł gry dzięki modelowaniu atrybucji (206)
  • SEM to nie wszystko - internetowa reklama displayowa (210)
  • Bardzo precyzyjne targetowanie reklamy bannerowej w mediach społecznościowych (213)
  • Wskaźnik nr 15 - marketing szeptany, czyli miara zaangażowania w mediach społecznościowych (216)
  • Wnioski z rozdziału (222)

CZĘŚĆ III. NASTĘPNY POZIOM (223)

Rozdział 8. Zwinny marketing. Wykorzystanie bieżących danych w celu uzyskania pięciokrotnej, a nawet większej poprawy wyników (225)

  • Jeśli masz ponieść porażkę, zrób to szybko (226)
  • Projektowanie kampanii pod kątem pomiarów (233)
  • Wnioski z rozdziału (236)

Rozdział 9. Wow, dokładnie takiego produktu potrzebuję! Trzy podstawowe podejścia do marketingu analitycznego (237)

  • Pierwsze podstawowe podejście do marketingu analitycznego - modelowanie inklinacji (239)
  • Drugie podstawowe podejście do marketingu analitycznego - analiza koszyka rynkowego (243)
  • Trzecie podstawowe podejście do marketingu analitycznego - drzewa decyzyjne (244)
  • Kluczowe znaczenie ma wyczucie czasu - analizy przypadków marketingu sterowanego zdarzeniami (251)
  • Marketing analityczny - uzasadnienie biznesowe (255)
  • Wnioski z rozdziału (258)

Rozdział 10. Czego będę potrzebował? Infrastruktura przydatna w prowadzeniu marketingu opartego na danych (259)

  • Jakich danych naprawdę potrzebuję? (260)
  • Jak dużej infrastruktury potrzebuję? (262)
  • Stopień skomplikowania wymagań (267)
  • Przeszczepianie danych do nowej hurtowni a ich przebudowa (271)
  • Co może się nie udać i co się nie uda (jeśli nie będziesz uważał) (272)
  • Harrah's Entertainment - tworzenie wielowymiarowej infrastruktury wspierającej marketing oparty na danych (275)
  • Wnioski z rozdziału (285)

Rozdział 11. Budżety marketingowe, technologia i kluczowe procesy. Podstawowe różnice między liderami a maruderami (287)

  • Zarządzanie kampanią marketingową - stan zastany w branży (289)
  • Badania - procesy marketingowe, technologia i powiązania z wynikami firmy (291)
  • Miks portfela inwestycyjnego na rynku B2B i B2C - liderzy i maruderzy (296)
  • Pokonywanie czterech przeszkód na drodze do profesjonalizacji procesów marketingowych (300)
  • Aktualizacja procesów zarządzania kampanią marketingową - podejście trójetapowe (303)
  • Wnioski z badań - wysoki stopień skomplikowania wymaga porządku (307)
  • Kreatywny czynnik X (309)
  • Wypróbuj to wszystko naraz (312)
  • Wnioski z rozdziału (314)

Dodatek dla wykładowców. Jak korzystać z tej książki w ramach zajęć z marketingu opartego na danych? (315)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Cholesterol Lekarz rodzinny
Cholesterol Lekarz rodzinny
Eleanor Bull, Jonathan Morrell
Septem
W walce o niepodległą i suwerenną Polskę
W walce o niepodległą i suwerenną Polskę
Lech Wyszczelski
Adam Marszałek
Tatusiada Ja Mój Tata i reszta świata, Tylko dla Tatusiów i ich pociech
Tatusiada Ja Mój Tata i reszta świata, Tylko dla Tatusiów i ich pociech
Beata Andrzejczuk
Rafael
Niezbędnik podróżnika
Niezbędnik podróżnika
Beata Pawlikowska
Edipresse Polska
Historie literatury polskiej 1864-1914
Historie literatury polskiej 1864-1914
Kowalczuk Urszula, Książyk Łukasz
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Demokracja na rozdrożu Deliberacja czy partycypacja polityczna?
Demokracja na rozdrożu Deliberacja czy partycypacja polityczna?
Janusz Grygieńć
Universitas
 Koszyk
1 x Inżynieria biochemiczna
1 x Boży ludzie
1 x Gospodarka i polityka makroekonomiczna strefy euro w latach 2008-2010 Skutki kryzysu i słabości zarządzania
1 x Gospodarka i społeczeństwo wobec wyzwań XXI wieku
1 x Analiza formacji w wykresach giełdowych
1 x Beksiński Fotografia
1 x Czy Polska dogoni Niemcy
1 x Dokumentacja biegłego rewidenta z badania sprawozdań finansowych
1 x 1001 wizerunków Matki Boskiej Tradycja i kultura
1 x Aż łeb urywa 362 zaskakujące fakty o współczesnym świecie
1 x Język tekstu strukturalnego w sterownikach SIMATIC S7-1200 i S7-1500
1 x Bloki w słońcu Mała historia Ursynowa Północnego
1 x Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 2 Badania korozji zbrojenia i właściwości ochronnych betonu
1 x Inżynieria produkcji
1 x Podstawy ekonomii matematycznej
1 x Egzamin na doradcę podatkowego Pytania otwarte + gratis wybrane akty prawne
1 x Analityk systemów Przygotowanie do egzaminu z inżynierii wymagań
1 x Edycja tekstów Praktyczny poradnik
1 x Inżynieria betonowych nawierzchni drogowych
1 x Koszty i przychody w świetle nadrzędnych zasad rachunkowości
1 x Kasy fiskalne w 2015 i 2016 r. Pytania i odpowiedzi
1 x Angielsko-polski tematyczny leksykon rachunkowości, rewizji finansowej i podatków
1 x Procesory DSP w przykładach
1 x Analiza techniczna Wprowadzenie do analizy wykresów giełdowych
1 x Dylematy inwestowania Rodzaje, efektywność, przykłady
1 x Catalyst Odkryj rynek obligacji
1 x Prawo telekomunikacyjne Komentarz Wydanie 4
1 x Fiat Ducato Peugeot Boxer Citroën Jumper Modele 1982-2002
1 x 100 lat ochrony własności przemysłowej w Polsce Księga jubileuszowa Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej
1 x Dokumentacja zasad (polityki) rachunkowości w jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych Wzorzec zarządzenia
1 x Administracja podatkowa i kontrola skarbowa w Polsce
1 x 50 idei, które powinieneś znać Matematyka
1 x Budowlane przedsięwzięcia inwestycyjne Środowiskowe uwarunkowania przygotowania i realizacji
1 x Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki
1 x Blask Ołtarz Mariacki Wita Stwosza
1 x Aktywa niematerialne jako źródło przewagi konkurencyjnej banku
1 x Analiza dyskursu publicznego Przegląd metod i perspektyw badawczych
1 x Encyklopedia Karabinów i Karabinków
1 x Controlling Planowanie kontrola kierowanie
1 x Koncesja na roboty budowlane lub usługi a inne formy realizacji inwestycji publiczno-prywatnych
1 x Bitcoin. Wirtualna waluta Internetu
1 x Analiza zdarzeń na rynkach akcji Wpływ informacji na ceny papierów wartościowych Wydanie 2
1 x Meritum Rachunkowość Rachunkowość i Sprawozdawczość Finansowa Wydanie 10
1 x 23 rzeczy, których nie mówią ci o kapitalizmie
1 x Globalne uwarunkowania rachunkowości
1 x Czas pracy kierowców. Zagadnienia prawne i praktyczne
1 x Energia Zasoby, procesy, technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju
1 x Centra offshore na globalnych rynkach finansowych
1 x Ciekawość zakazana! Pytania, znaleziska, fakty
1 x Kwadratura Euro
1 x 300 uczonych prywatnie i na wesoło Tom 2
1 x Ilustrowany słownik niemiecko-polski
1 x Instalacje elektryczne w budownictwie jednorodzinnym Wydanie 3
1 x Dokąd zmierza świat Ekonomia polityczna przyszłości
1 x Telekomunikacja wiedzieć więcej
1 x Aktualne problemy ubezpieczeń komunikacyjnych
1 x Alfons Mucha i jego świat
1 x Operator wielozadaniowych nośników osprzętów w pytaniach i odpowiedziach
1 x Aby być sobą Wprowadzenie do analizy transakcyjnej Wydanie 3
1 x Ustawa o biegłych rewidentach i ich samorządzie
1 x Aced Uwikłani Seria Driven
1 x Diabli dykcjonarz
1 x Bankowość elektroniczna studium prawne
1 x Duży słownik polsko francuski francusko polski
1 x Angielsko polski słownik orzecznictwa sądów europejskich
1 x Aprioryczność prawa
1 x Kredytowanie gospodarstw domowych
1 x Odpowiedzialność biegłego rewidenta
1 x Imperium grzechu
1 x Mikrokontrolery LPC1100 Pierwsze kroki
1 x Baranów Sandomierski
1 x Jak prowadzić podatkową księgę przychodów i rozchodów
1 x Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe Wydanie 3
1 x Dodatki katalizatory i emulgatory w mieszankach mineralno-asfaltowych
1 x Dawno temu był sobie algorytm Czyli jak książki, filmy i życie codzienne wyjaśniają nam dziedzinę algorytmów
1 x Otwarte fundusze emerytalne jako wykonawcy ubezpieczenia społecznego w świetle swobody przepływu kapitału
1 x Duży słownik polsko hiszpański hiszpańsko polski
1 x Prawo telekomunikacyjne Komentarz LexisNexis
1 x Biochemia Harpera ilustrowana Wydanie 7
1 x Badania jakościowe metody i zastosowania
1 x ABC służby cywilnej
1 x Gra o jutro 2 Co warto zrobić teraz i z myślą o wnukach
1 x Lean accounting integralny element lean management
1 x Lead. Stage Dive
1 x 100 projektów na 555
1 x Kierunki ewolucji sprawozdawczości i rewizji finansowej
1 x Corporate governance Banki na straży efektywności przedsiębiorstw Wydanie 2
1 x Chorzy u władzy Sekrety przywódców politycznych ostatnich stu lat
1 x Dywersyfikacja handlu zagranicznego a rozwój gospodarczy
1 x Azjatyckie strategie polityki międzynarodowej i regionalnej
1 x Bankowe umowy przedsiębiorców
1 x Pomiary i analiza jittera fazy zegarów w sieciach telekomunikacyjnych
1 x Analiza fundamentalna i inwestowanie pozycyjne Ewolucja gracza giełdowego
1 x Elementy nowoczesnej architektury Pojmowanie współczesnych budynków
7,141.24zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Pomiary elektryczne i elektroniczne

Pomiary elektryczne i elektroniczne

95.00zł
80.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION