Tytuł: | Marketing bez tajemnic | | Autor: | Willem Burgers | | ISBN: | 978-83-264-4524-8 | | Ilość stron: | 196 | | Data wydania: | 08/2013 | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 39.00zł | |
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję.
Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób.
Wyjaśnia:
- jak połączyć formuły 4P i 4C, - na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta, - jak kształtować własny rynek, - jak nie współpracować z agencjami reklamowymi, - dlaczego opłaca się być uczciwym.
Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rolę.
|