Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing biur podróży 45.00zł
Marketing biur podróży

Tytuł: Marketing biur podróży
Autor: Izabela Michalska-Dudek , Renata Przeorek-Smyka
ISBN: 978-83-255-1916-2
Ilość stron: 372
Data wydania: 2010
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: C.H. Beck

Cena: 45.00zł


Marketing – zwłaszcza relacji – źródłem sukcesu biur podróży!

Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładą na problematykę związaną z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materiałem graficznym i tabelarycznym. Treść teoretyczną uzupełniają liczne elementy dodatkowe, takie jak ćwiczenia, przykłady z praktyki, pytania i studia przypadków.

Adresatami publikacji są studenci uczelni wyższych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalnościach związanych z turystyką. Ponadto książka jest kierowana również do praktyków gospodarczych – kadry zarządzającej i pracowników biur podróży, organizacji turystycznych, a także przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz urzędników administracji publicznej odpowiedzialnych za kształtowanie polityki turystycznej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Aktywność rynkowa biur podróży
1.1. Tendencje na współczesnym rynku turystycznym                                                          11
1.2. Historia rozwoju biur podróży w Polsce i na świecie                                                    25
1.3. Zakres działania podmiotów organizacji i pośrednictwa w turystyce    32
1.4. Determinanty instytucjonalno-prawne działalności biur podróży             36
1.5. Charakterystyka rynku biur podróży w Polsce                                                                48

Rozdział 2. Podstawy marketingu w działalności biur podróży
2.1. Koncepcje marketingu w usługach turystycznych                                                       60
2.2. Reguła STP (segmentacja, wybór rynku docelowego, pozycjonowanie)    69
2.2.1. Koncepcja marketingu docelowego                                                                               69
2.2.2. Segmentacja                                                                                                                                          
2.2.3. Wybór rynku docelowego                                                                                                       78
2.2.4. Pozycjonowanie                                                                                                                                 
2.3. Formułowanie strategii marketingowej w biurach podróży                               91
2.4. Instrumenty marketingu-mix w działalności podmiotów organizacji i pośrednictwa                                                                                                                      102

Rozdział 3. Miejsce produktu w marketingu biur podróży
3.1. Etapy tworzenia produktu biur podróży, jego struktura i rodzaje                106
3.2. Program asortymentowy i cykl życia produktu                                                                115
3.3. Różnicowanie produktów biur podróży                                                                                  122
3.4. Wprowadzanie nowych produktów na rynek                                                                      126
3.5. Etyczne aspekty decyzji w obszarze produktu biur podróży                               130

Rozdział 4. Kształtowanie ceny produktów biur podróży (Renata Przeorek-Smyka) 136
4.1. Cena produktu biur podróży i jej składowe                                                                         136
4.2. Kształtowanie systemu cen                                                                                                                  
6 Spis treści
4.3. Czynniki wpływające na poziom cen                                                                                        151

Rozdział 5. Kanały marketingowe w aktywności biur podróży
5.1. Istota, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji biur podróży                                  159
5.2. Internetowe biura podróży i porównywarki turystyczne                                     170
5.3. Projektowanie kanałów dystrybucji                                                                                           175
5.4. Decyzje optymalizacji kanałów marketingowych                                                          180

Rozdział 6. Komunikacja marketingowa biura podróży
6.1. Specyfi ka i znaczenie komunikacji dla biur podróży                                                 187
6.2. Adresaci i cele aktywizacji sprzedaży                                                                                     191
6.3. Identyfi kacja działań komunikacji marketingowej w biurach podróży    200
6.3.1. Sprzedaż osobista                                                                                                                        
6.3.2. Instrumenty komunikacji masowej                                                                            208
6.4. Kontrola działań komunikacji marketingowej w biurach podróży                         217

Rozdział 7. Koncepcja marketingu relacji w funkcjonowaniu biur podróży
7.1. Defi nicje marketingu relacji                                                                                                               
7.2. Przesłanki powstania i główne komponenty marketingu relacji                      229
7.3. Zasoby strategiczne warunkujące realizację koncepcji marketingu relacji    232
7.4. Zarządzanie relacjami z klientem                                                                                                 240
7.5. Wdrożenie relacyjnego marketingu-mix                                                                               251

Rozdział 8. Implementacja marketingu relacji w biurach podróży
8.1. Znaczenie obsługi klienta                                                                                                                     
8.2. Zastosowanie narzędzi marketingu bezpośredniego                                                 269
8.2.1. Bezpośrednie przesyłki pocztowe                                                                                  271
8.2.2. Telemarketing                                                                                                                                 
8.3. Wykorzystanie serwisów internetowych                                                                               277
8.4. Internetowa promocja ofert                                                                                                              
8.4.1. Bannery                                                                                                                                                
8.4.2. Internetowe komunikaty handlowe                                                                            294
8.4.3. Niestandardowe formy promocji w Internecie                                                 301
8.5. Programy lojalnościowe                                                                                                                        
8.6. Technologia informacyjna – tworzenie centrum kontaktu                                  313
9.1. System informacji marketingowej                                                                                                 321
9.2. Obszary badawcze w marketingu biur podróży                                                             325
9.3. Programowanie badań marketingowych                                                                               327
9.4. Kontrola działalności marketingowej                                                                                        339

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Zabiegi pielęgnacyjne ciała Podręcznik do nauki zawodu Technik usług kosmetycznych Kwalifikacja A.62.1
Zabiegi pielęgnacyjne ciała Podręcznik do nauki zawodu Technik usług kosmetycznych Kwalifikacja A.62.1
Dylewska-Grzelakowska Joanna
WSiP
Własność przemysłowa Orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej
Własność przemysłowa Orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej
Ryszard (red.) Skubisz
Wolters Kluwer
Siedem Kleopatr
Siedem Kleopatr
Anna Świderkówna
PWN
Polityka zagraniczna Rosji
Polityka zagraniczna Rosji
Raś (red.) Maciej,Stanisław Bieleń
Difin
Nauka Ekstra Tom 12 Siły natury
Nauka Ekstra Tom 12 Siły natury
Praca zbiorowa
Agora
O myśli i mowie
O myśli i mowie
Wilhelm Humboldt
PWN
 Koszyk
1 x Darwinowskie paradygmaty Mit teorii ewolucji w kulturze współczesnej
1 x Media audiowizualne Konflikt regulacyjny w dobie cyfryzacji
1 x Aktywna zawodowo 50+
1 x Excel. 101 formuł gotowych do użycia
1 x 1000 młodych zwierząt
1 x Autyzm Co to dla mnie znaczy? Podręcznik z ćwiczeniami dla dzieci i dorosłych ze spektrum autyzmu
1 x Geniusz Żydów na polski rozum
1 x Artylerzysta Stalina
1 x Meritum Prawo rodzinne
1 x Okupowanej Warszawy dzień powszedni
1 x Narratologia Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
1 x 3 minuty o Stephenie Hawkingu Jego życie, teorie i oddziaływanie przedstawione w 3-minutowych blokach
1 x Dalsze gawędy o sztuce XVII wiek
1 x Coaching Osobisty mentor Harvard Business School Press
1 x Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie III
1 x Czas celebrytów Mediatyzacja życia publicznego
1 x Algebra i wielowymiarowa geometria analityczna w zadaniach
1 x Droga wiodła ugorem Wspomnienia
1 x Media studenckie a wizerunek uczelni
1 x Statystyka dla studiów licencjackich
1 x Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Wydanie II Ćwiczenia praktyczne
1 x Późnoglacjalny i holoceński rozwój dolinek erozyjno-denudacyjnych na wybranych przykładach zboczy dolin i rynien
1 x Broń strzelecka Wojska Polskiego 1943-2016
1 x Berło i krew Królowie i królowe Europy na wojnie 1914-1945
1 x 100 lat Fatimy Kanonizacja Hiacynty i Franciszka
1 x Konwencja o zapobieganiu i zwalczaniu przemocy wobec kobiet i przemocy domowej. Komentarz
1 x Dobre maniery W domu, na przyjęciu, w szkole
1 x Algorytmy pomiarowe i decyzyjne cyfrowej automatyki elektroenergetycznej
1 x Prawna regulacja komercjalizacji własności intelektualnej publicznych szkół wyższych
1 x Jak wychować dziecko psa i faceta
1 x Człowiek w kontekstach kulturowych i historycznych
1 x Diagnostyka pedagogiczna Nowe obszary i rozwiązania metodologiczne
1 x Asy Polskiego Lotnictwa
1 x ABC small business'u 2012
1 x Nowa Ruda od biedaszybów do... Podziemne uwodornienie węgla kamiennego
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Wydanie 30
1 x Ten wspaniały strajk ludzkości... Z dziejów żołnierzy frontu wschodniego Wielkiej Wojny
1 x Czułe słówka Słownik afektonimów
1 x Ochrona i edukacja konsumentów na wybranych rynkach usług
1 x Dyskursy ubóstwa i wykluczenia społecznego
1 x Kodeks postępowania administracyjnego
1 x Mężczyzna z klasą Przewodnik współczesnego gentlemana
1 x Wstęp do analizy błędu pomiarowego Wydanie 2
1 x Najładniejsze imiona dla chłopców Inspirujący przewodnik dla rodziców
1 x Auta dla nas, auta dla mas Kto czym jeździł w Polsce Ludowej
1 x Hard Beat. Taniec nad otchłanią
1 x Dopuszczalność dowodu sprzecznego z prawem w postępowaniu cywilnym
1 x Funkcja wykrywcza i dowodowa postępowania karnego
1 x Fitness i Wellness Kondycja, sprawność, zdrowie
1 x Blake Biografia jednego z najbardziej wizjonerskich twórców w historii sztuki
1 x Narkotyki i dopalacze Zjawisko, zagrożenia, rozpoznawanie zachowań, profilaktyka
1 x Aksjomaty prawa administracyjnego
1 x 50 najsłynniejszych aparatów fotograficznych w historii
1 x Inżynieria biochemiczna
1 x Ochrona osób trzecich w postępowaniu upadłościowym obejmującym likwidację majątku upadłego przedsiębiorcy
1 x ASP.NET WebForms
1 x Fiat Grande Punto
1 x Stosunek prawa ochrony konkurencji do prawa własności intelektualnej
1 x Choroby żołądka i jelit Leczenie metodami naturalnymi
1 x Grafologia Co mówi twój charakter pisma
1 x Efektywność cieplno-przepływowa ciepłowni lokalnej Część pierwsza
1 x Służebności gruntowe drogowe osobiste i przesyłu
1 x Upadłość a zobowiązania cywilnoprawne
1 x Podstawy rysunku technicznego
1 x Umowy wydawnicze
1 x Bariery zarządzania kapitałem ludzkim w szpitalach publicznych w Polsce
1 x Bo to złe kobiety były Intrygantki i diablice
1 x Czerwone imperium Powstanie Związku Sowieckiego
4,025.49zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo C.H. Beck
 Kategoria:
 Geografia
Geografia świata Encyklopedia PWN Tom 2 Społeczeństwo Gospodarka

Geografia świata Encyklopedia PWN Tom 2 Społeczeństwo Gospodarka

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC