Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing biur podróży 45.00zł
Marketing biur podróży

Tytuł: Marketing biur podróży
Autor: Izabela Michalska-Dudek , Renata Przeorek-Smyka
ISBN: 978-83-255-1916-2
Ilość stron: 372
Data wydania: 2010
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: C.H. Beck

Cena: 45.00zł


Marketing – zwłaszcza relacji – źródłem sukcesu biur podróży!

Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładą na problematykę związaną z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materiałem graficznym i tabelarycznym. Treść teoretyczną uzupełniają liczne elementy dodatkowe, takie jak ćwiczenia, przykłady z praktyki, pytania i studia przypadków.

Adresatami publikacji są studenci uczelni wyższych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalnościach związanych z turystyką. Ponadto książka jest kierowana również do praktyków gospodarczych – kadry zarządzającej i pracowników biur podróży, organizacji turystycznych, a także przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz urzędników administracji publicznej odpowiedzialnych za kształtowanie polityki turystycznej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Aktywność rynkowa biur podróży
1.1. Tendencje na współczesnym rynku turystycznym                                                          11
1.2. Historia rozwoju biur podróży w Polsce i na świecie                                                    25
1.3. Zakres działania podmiotów organizacji i pośrednictwa w turystyce    32
1.4. Determinanty instytucjonalno-prawne działalności biur podróży             36
1.5. Charakterystyka rynku biur podróży w Polsce                                                                48

Rozdział 2. Podstawy marketingu w działalności biur podróży
2.1. Koncepcje marketingu w usługach turystycznych                                                       60
2.2. Reguła STP (segmentacja, wybór rynku docelowego, pozycjonowanie)    69
2.2.1. Koncepcja marketingu docelowego                                                                               69
2.2.2. Segmentacja                                                                                                                                          
2.2.3. Wybór rynku docelowego                                                                                                       78
2.2.4. Pozycjonowanie                                                                                                                                 
2.3. Formułowanie strategii marketingowej w biurach podróży                               91
2.4. Instrumenty marketingu-mix w działalności podmiotów organizacji i pośrednictwa                                                                                                                      102

Rozdział 3. Miejsce produktu w marketingu biur podróży
3.1. Etapy tworzenia produktu biur podróży, jego struktura i rodzaje                106
3.2. Program asortymentowy i cykl życia produktu                                                                115
3.3. Różnicowanie produktów biur podróży                                                                                  122
3.4. Wprowadzanie nowych produktów na rynek                                                                      126
3.5. Etyczne aspekty decyzji w obszarze produktu biur podróży                               130

Rozdział 4. Kształtowanie ceny produktów biur podróży (Renata Przeorek-Smyka) 136
4.1. Cena produktu biur podróży i jej składowe                                                                         136
4.2. Kształtowanie systemu cen                                                                                                                  
6 Spis treści
4.3. Czynniki wpływające na poziom cen                                                                                        151

Rozdział 5. Kanały marketingowe w aktywności biur podróży
5.1. Istota, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji biur podróży                                  159
5.2. Internetowe biura podróży i porównywarki turystyczne                                     170
5.3. Projektowanie kanałów dystrybucji                                                                                           175
5.4. Decyzje optymalizacji kanałów marketingowych                                                          180

Rozdział 6. Komunikacja marketingowa biura podróży
6.1. Specyfi ka i znaczenie komunikacji dla biur podróży                                                 187
6.2. Adresaci i cele aktywizacji sprzedaży                                                                                     191
6.3. Identyfi kacja działań komunikacji marketingowej w biurach podróży    200
6.3.1. Sprzedaż osobista                                                                                                                        
6.3.2. Instrumenty komunikacji masowej                                                                            208
6.4. Kontrola działań komunikacji marketingowej w biurach podróży                         217

Rozdział 7. Koncepcja marketingu relacji w funkcjonowaniu biur podróży
7.1. Defi nicje marketingu relacji                                                                                                               
7.2. Przesłanki powstania i główne komponenty marketingu relacji                      229
7.3. Zasoby strategiczne warunkujące realizację koncepcji marketingu relacji    232
7.4. Zarządzanie relacjami z klientem                                                                                                 240
7.5. Wdrożenie relacyjnego marketingu-mix                                                                               251

Rozdział 8. Implementacja marketingu relacji w biurach podróży
8.1. Znaczenie obsługi klienta                                                                                                                     
8.2. Zastosowanie narzędzi marketingu bezpośredniego                                                 269
8.2.1. Bezpośrednie przesyłki pocztowe                                                                                  271
8.2.2. Telemarketing                                                                                                                                 
8.3. Wykorzystanie serwisów internetowych                                                                               277
8.4. Internetowa promocja ofert                                                                                                              
8.4.1. Bannery                                                                                                                                                
8.4.2. Internetowe komunikaty handlowe                                                                            294
8.4.3. Niestandardowe formy promocji w Internecie                                                 301
8.5. Programy lojalnościowe                                                                                                                        
8.6. Technologia informacyjna – tworzenie centrum kontaktu                                  313
9.1. System informacji marketingowej                                                                                                 321
9.2. Obszary badawcze w marketingu biur podróży                                                             325
9.3. Programowanie badań marketingowych                                                                               327
9.4. Kontrola działalności marketingowej                                                                                        339

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Matematyka Obowiązkowa matura Paszport maturzysty
Matematyka Obowiązkowa matura Paszport maturzysty
Adam Włodzimierz Miziołek, Małgorzata Miziołek
RM
Język angielski dla elektroników i informatyków
Język angielski dla elektroników i informatyków
Roman Maksymowicz
Fosze
Kinezyterapia Wydanie 6
Kinezyterapia Wydanie 6
Kazimiera Gertruda Milanowska
PZWL
Konstrukcje stalowe Wybrane zagadnienia obliczania i projektowania Wydanie 2
Konstrukcje stalowe Wybrane zagadnienia obliczania i projektowania Wydanie 2
Szymon Pałkowski
PWN
Nie taka Szwecja lagom. 20 mitów o sąsiedzie z północy
Nie taka Szwecja lagom. 20 mitów o sąsiedzie z północy
Maciej Zborowski
Onepress
O wielokulturowości monokulturowego Wrocławia
O wielokulturowości monokulturowego Wrocławia
Julita Makaro Kamila Dolińska
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
 Koszyk
1 x Anielski sennik Odczytywanie wiadomości przekazywanych przez anioły i przewodników sennych
1 x Pogranicze polsko-żydowskie Topografie i teksty
1 x Windsurfing
1 x Historia literatury austriackiej
1 x IKIGAI Japoński sposób na to, jak znaleźć sens w życiu
1 x Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
1 x Gry hazardowe Komentarz do ustawy o grach hazardowych
1 x Bezpieczeństwo samochodów i ruchu drogowego Wydanie 3
1 x Angielski Conditionals Okresy warunkowe Warto się uczyć
1 x Bluźnierstwo
1 x Biblia w malarstwie polskim
1 x Grunt to rodzinka! Siedem zasad szczęścia rodzinnego
1 x Piękna na zawsze Prosty 30-dniowy program, jak wydobyć i zatrzymać piękno wewnętrzne i zewnętrzne
1 x Malujemy fantasy Bestie i smoki
1 x Czytanie menażerii Zwierzęta w literaturze dziecięcej, młodzieżowej i fantastycznej
1 x Świat 2040 Czy Zachód musi przegrać?
1 x Lew Starowicz o kobiecie
1 x Dalej na czterech łapach
1 x Boże drogowskazy (dla dziewczynek)
1 x Honda Civic Modele od października 1987 do marca 2001
874.47zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo C.H. Beck
 Kategoria:
 Geografia
Geografia wezbrań i powodzi rzecznych

Geografia wezbrań i powodzi rzecznych

58.80zł
49.98zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium