Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonomia Finanse » Podatki » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
  Audyt finansowy
  Bankowość Kredyty
  Controlling
  Ekonomia
  Finanse
  Fundusze emerytalne
  Giełda Inwestycje
  Globalizacja
  Gospodarka
  Pieniądz
  Podatki
  Rachunkowość
  Ubezpieczenia
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów 79.00zł
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Tytuł: Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Autor: Tony Curtis
ISBN: 978-83-264-1184-7
Ilość stron: 484
Data wydania: 03/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 79.00zł


Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.

Wszystko, o czym powinni wiedzieć inżynierowie

Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.

Dla każdego, kto studiuje biznes i marketing

To właśnie inżynierowie, technolodzy i naukowcy najwięcej zyskują na szkoleniach z marketingu. Cenne jest zwłaszcza ich strukturalne i analityczne podejście, które wraz z nastawieniem na klienta i innowacyjnym stosunkiem do rynku może tworzyć zestaw umiejętności niezbędnych do skutecznego przywództwa.

Rozdziały:

Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu
Rozdział 1. Czym jest marketing i do czego służy?
Rozdział 2. System marketingowy
Rozdział 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe

Część druga. Narzędzia marketingowe
Rozdział 4. Produkt
Rozdział 5. Cena
Rozdział 6. Strategia dystrybucji
Rozdział 7. Promocja
Rozdział 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces

Część trzecia. Niezbędne umiejętności
Rozdział 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi
Rozdział 10. Marketing a finanse
Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi
Rozdział 12. Zarządzanie projektami
Rozdział 13. Konsulting

Część czwarta. Synteza
Rozdział 14. Rozwój nowych produktów
Rozdział 15. Jakość rynkowa
Rozdział 16. Plan marketingowy

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Uzasadnienie epistemiczne
Uzasadnienie epistemiczne
Nowakowski Andrzej
UMCS
Chemia leksykon ucznia
Chemia leksykon ucznia
Marta Jurowska-Wernerowa
WNT
Przewodnik po prawie administracyjnym
Przewodnik po prawie administracyjnym
Jakimowicz Wojciech
Wolters Kluwer
Dobroczynne masaże dla maluszków 35 masaży dla dzieci w wieku 0-3 lat
Dobroczynne masaże dla maluszków 35 masaży dla dzieci w wieku 0-3 lat
Diederichs Gilles
Jedność
TED. Jak wygłosić mowę życia
TED. Jak wygłosić mowę życia
Jeremey Donovan
Onepress
Informatyka ekonomiczna
Informatyka ekonomiczna
Redakcja naukowa Stanisław Wrycza
PWE
 Koszyk
1 x 1000 litewskich słów(ek) Ilustrowany słownik polsko-litewski litewsko-polski
1 x Ekoinnowacje w przedsiębiorstwie Zarządzanie, pomiar i wpływ na wyniki finansowe
1 x Fundamenty palowe Tom 2 Badania i zastosowania
1 x Ach te baby
1 x System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015
1 x Napęd hydrostatyczny Tom 2 Układy
1 x Francusko-polski słownik budowlany
1 x Chiny Leksykon cywilizacje
1 x Chagall czyli burza zaczarowana
1 x Dotknij poczuj zobacz Fenomen relacji człowieka z naturą
1 x Czy nauka pogrzebała Boga?
1 x Chopin Plakat
1 x Farmy wiatrowe w systemie elektroenergetycznym
1 x Wprowadzenie do ekonometrii
1 x Łzy walki
1 x Budowa konstrukcji gruntowo-powłokowych
1 x Instalacje elektryczne Wydanie 9
1 x Bezład warszawski O erozji i odnowie przestrzeni publicznych
1 x Chiny Innowacyjny zielony rozwój
1 x Budowa domu
1 x BIM w praktyce Standardy Wdrożenie Case Study
1 x Dynamika pneumatycznego koła jezdnego
1 x Historia projektowania graficznego
1 x Fotobiografia PRL
1 x Duży słownik polsko-niemiecki niemiecko-polski
1 x Czołgi II Wojny Światowej Ilustrowana encyklopedia
1 x Gdy skończy się sierpień
1 x Chiny, Stany Zjednoczone i Świat w oczach Wielkiego Mistrza Lee Kuan Yewa
1 x Ilustrowany słownik budowlany polsko-angielsko-niemiecki
1 x Ford Focus II i C-MAX
1 x Gra w atom Społeczne zarządzanie technologią w rozwoju energetyki jądrowej w Polsce
1 x Dyplomacja i polityka Rosyjsko-polski słownik przekładowy A-D
1 x Cieślictwo polskie Reprint wydania z 1930 r.
1 x Matematyka finansowa Podstawy teoretyczne, przykłady, zadania Wydanie 6
1 x Ilustrowany słownik angielsko-polski
1 x Kościół i nauka wobec ekologicznych wyzwań
1 x 1001 obrzydliwych obrzydliwości
1 x Azjatyckie strategie polityki międzynarodowej i regionalnej
1 x Ciemne typki Sekretne życie znaków typograficznych
1 x To nie ja, kochanie. Kaci Hadesa
1 x Bruno Schulz
1 x Fotografia cyfrowa Poradnik bez kantów
1 x Instrumentalne metody badania wody i ścieków
1 x Co jak i dlaczego 700 prostych odpowiedzi na trudne pytania
1 x Słodki drań
1 x Handel emisjami w teorii i praktyce
1 x Mieszkając z wrogiem
1 x Imperium grzechu
1 x Badacze kosmosu Poznaj tajemnice wszechświata
1 x Inteligentna przestrzeń Trzeci wymiar innowacyjności
2,262.92zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Matematyka
Alex po drugiej stronie lustra Jak liczby odzierciedlają życie,a życie odzwierciedla liczby

Alex po drugiej stronie lustra Jak liczby odzierciedlają życie,a życie odzwierciedla liczby

42.00zł
35.70zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION