Tytuł: | Marketing dla inżynierów naukowców i technologów | | Autor: | Tony Curtis | | ISBN: | 978-83-264-1184-7 | | Ilość stron: | 484 | | Data wydania: | 03/2011 | | Format: | 17.0x24.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 79.00zł | |
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego.
Wszystko, o czym powinni wiedzieć inżynierowie
Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
Dla każdego, kto studiuje biznes i marketing
To właśnie inżynierowie, technolodzy i naukowcy najwięcej zyskują na szkoleniach z marketingu. Cenne jest zwłaszcza ich strukturalne i analityczne podejście, które wraz z nastawieniem na klienta i innowacyjnym stosunkiem do rynku może tworzyć zestaw umiejętności niezbędnych do skutecznego przywództwa.
Rozdziały:
Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu Rozdział 1. Czym jest marketing i do czego służy? Rozdział 2. System marketingowy Rozdział 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe
Część druga. Narzędzia marketingowe Rozdział 4. Produkt Rozdział 5. Cena Rozdział 6. Strategia dystrybucji Rozdział 7. Promocja Rozdział 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces
Część trzecia. Niezbędne umiejętności Rozdział 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi Rozdział 10. Marketing a finanse Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi Rozdział 12. Zarządzanie projektami Rozdział 13. Konsulting
Część czwarta. Synteza Rozdział 14. Rozwój nowych produktów Rozdział 15. Jakość rynkowa Rozdział 16. Plan marketingowy
|