Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing dla inżynierów 59.90zł 49.72zł
Marketing dla inżynierów

Tytuł: Marketing dla inżynierów
Autor: Baruk Agnieszka Izabela, Hys Katarzyna, Dzidowski Adam
ISBN: 978-83-208-1999-1
Ilość stron: 296
Data wydania: 01/2012
Format: 16.2x23.7cm
Wydawnictwo: PWE

Cena: 59.90zł 49.72zł


Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości.

Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na:
· genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu;
· partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski);
· aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja);
· stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny);
· przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnych typów oraz słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.

Rozdziały:

Rozdział 1. Istota marketingu i jego zakres, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
1.1. Geneza marketingu
1.2. Cele i funkcje marketingu
1.3. Miejsce marketingu w strukturze współczesnego przedsiębiorstwa
1.4. Marketing a inne obszary rynkowej aktywności współczesnego przedsiębiorstwa
1.5. Marketing-mix i jego elementy
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 2. Otoczenie rynkowe współczesnego przedsiębiorstwa, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
2.1. Istota otoczenia rynkowego współczesnego przedsiębiorstwa
2.2. Otoczenie bliższe i jego podmioty
2.3. Otoczenie dalsze i jego podmioty
2.4. Rola marketingu w kształtowaniu relacji z podmiotami otoczenia rynkowego
2.4.1. Istota marketingu relacyjnego
2.4.2. Komponenty marketingu relacyjnego
2.4.3. Budowanie przez przedsiębiorstwo relacji z innymi podmiotami rynku
2.4.3.1. Współpraca z nabywcami
2.4.3.2. Współpraca z dostawcami
2.4.3.3. Współpraca z pozostałymi podmiotami rynku
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 3. Marketing w ujęciu instrumentalnym, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
3.1. Kształtowanie polityki produktowej
3.1.1. Struktura asortymentowa i jej wymiary
3.1.2. Marketingowe atrybuty produktu
3.1.2.1. Marka
3.1.2.2. Opakowanie
3.1.2.3. Kolorystyka
3.1.3. Cykl życia produktu na rynku
3.2. Kształtowanie polityki cenowej
3.2.1. Strategie cenowe
3.2.2. Różnicowanie cen
3.3. Kształtowanie polityki promocyjnej
3.3.1. Narzędzia promocyjne
3.3.2. Promocja jako forma komunikowania się z podmiotami rynku
3.4. Kształtowanie polityki dystrybucyjnej
3.4.1. Fizyczny przepływ produktów
3.4.2. Kanały dystrybucji
3.4.3. Poziom obsługi klienta i atmosfera handlowa
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 4. Marketing dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych, dr inż. Katarzyna Hys
4.1. Środowisko marketingu dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.1.1. Istota rynków dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.1.2. Czynniki kształtujące zachowania na rynkach dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.1.3. Różnice w transakcjach kupna-sprzedaży
4.2. Pojęcie marketingu na rynkach dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.2.1. Charakterystyka marketingu dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.2.2. Proces realizacji zakupu w warunkach rynku dóbr produkcyjnych
4.2.3. Proces realizacji zakupu w warunkach rynku dóbr konsumpcyjnych
4.3. Zastosowanie wybranych narzędzi marketingu-mix na rynkach dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.3.1. Promocja
4.3.2. Reklama
4.3.3. Sprzedaż osobista
4.3.4. Public relations
4.3.5. Aktywizacja sprzedaży
Pytania kontrolne
Przykłady
 
Rozdział 5. Zachowania rynkowe nabywców finalnych, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
5.1. Postawy a zachowania rynkowe nabywców
5.2. Determinanty zachowań rynkowych nabywców
5.2.1. Czynniki wewnętrzne
5.2.2. Czynniki zewnętrzne
5.3. Zachowania rynkowe nabywców jako proces decyzyjny
5.4. Etapy decyzyjnego procesu zakupu
5.4.1. Uświadomienie potrzeby
5.4.2. Identyfikacja sposobów zaspokojenia potrzeby
5.4.3. Ocena zidentyfikowanych alternatyw
5.4.4. Podjęcie ostatecznej decyzji i jej skutki marketingowe
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 6. Marketingowy system informacyjny i badania marketingowe, dr inż. Katarzyna Hys
6.1. System informacyjny w procesie zarządzania organizacją
6.1.1. Elementy marketingowego systemu informacyjnego
6.1.2. Marketingowy system informacyjny w procesie podejmowania decyzji rynkowych
6.2. Badania marketingowe
6.2.1. Rodzaje badań marketingowych
6.2.2. Etapy projektowania badania marketingowego
6.2.3. Metody doboru próby do badań
6.2.4. Liczebność próby badawczej
6.2.5. Metody, formy i źródła gromadzenia informacji marketingowej
6.2.6. Metody analizy danych i interpretacji wyników
Pytania kontrolne
Przykłady
 
Rozdział 7. Segmentacja rynku i pozycjonowanie oferty rynkowej, dr inż. Katarzyna Hys
7.1. Definiowanie rynku a segmentacja rynku
7.1.1. Wymiary segmentacji rynku
7.1.2. Kryteria segmentacji rynku
7.1.3. Koncepcje segmentacji rynku
7.1.4. Segmentacja rynków międzynarodowych
7.1.5. Segmentacja wieloczynnikowa
7.2. Projektowanie oferty rynkowej
7.2.1. Kryteria oceny segmentów rynku
7.2.2. Pozycjonowanie oferty rynkowej
7.3. Wybrane metody analizy portfelowej a ocena sytuacji przedsiębiorstwa na rynku
7.3.1. Analiza portfelowa — macierz BCG
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 8. Zarządzanie marketingowe, dr inż. Katarzyna Hys
8.1. Etapy zarządzania marketingowego
8.1.1. Planowanie marketingowe
8.1.2. Organizowanie i kontrolowanie działalności marketingowej
8.2. Strategia marketingowa przedsiębiorstwa
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 9. Marketing i konkurencja w nowej gospodarce, dr inż. Adam Dzidowski
9.1. Trendy i uwarunkowania rozwoju marketingu w nowej gospodarce
9.1.1. Pojęcie i charakterystyka nowej gospodarki
9.1.2. Paradygmaty nowego ładu gospodarczego
9.1.3. Internacjonalizacja i globalizacja
9.1.4. Globalizacja przedsiębiorstwa
9.1.5. Organizacje wirtualne w gospodarce globalnej
9.2. Globalna konkurencja
9.2.1. Globalni nabywcy i ich strategie
9.2.2. Globalni sprzedawcy i ich strategie
9.2.3. Globalni producenci i ich strategie
9.2.4. Konkurencja i współpraca w sieci — fuzje, przejęcia, alianse strategiczne
9.3. Marketing w nowej gospodarce
9.3.1. Nowoczesne formy i narzędzia komunikacji marketingowej
9.3.2. Strategie marketingowe dóbr i usług na rynkach globalnych
9.3.3. Narzędzia marketingowe w warunkach globalizacji
9.3.4. Marketing partnerski


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 49,72zł

Tytuł książki: "Marketing dla inżynierów"
Autor: Baruk Agnieszka Izabela, Hys Katarzyna, Dzidowski Adam
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 49.72zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Pierwsze damy antycznego Rzymu Kobiety, które stały za plecami cesarzy
Pierwsze damy antycznego Rzymu Kobiety, które stały za plecami cesarzy
Annelise Freisenbruch
Bellona
Nowe media technologie i trendy w edukacji W kierunku mobilności i kształcenia hybrydowego
Nowe media technologie i trendy w edukacji W kierunku mobilności i kształcenia hybrydowego
Monika Frania
Impuls
Adobe Photoshop Lightroom Classic CC. Podręcznik dla fotografów
Adobe Photoshop Lightroom Classic CC. Podręcznik dla fotografów
Martin Evening
HELION
Pułapki small biznesu 133 mity które niszczą Twoją firmę
Pułapki small biznesu 133 mity które niszczą Twoją firmę
Marek Jankowski
Onepress
Kiedy dziecko każe na siebie czekać Nadzieja dla długo starających się o dziecko
Kiedy dziecko każe na siebie czekać Nadzieja dla długo starających się o dziecko
Marie Mornet, Michel Mornet
Esprit
Roman Dmowski Biografia
Roman Dmowski Biografia
Krzysztof Kawalec
Zysk i S-ka
 Koszyk
1 x Joga nidra Szybki relaks dla zmęczonych kobiet
1 x Bzyk Pasjonujące zespolenie nauki i seksu
1 x Dawna medycyna Jej tajemnice i potęga. Egipt, Babilonia, Indie, Chiny, Meksyk, Peru
1 x Neonatologia
1 x Dziewczyna Misia Życie jak film - niebanalna historia dziewczyny z Londynu
1 x Fizjoterapia ogólna
1 x Jednolity plik kontrolny dla podatkowej księgi przychodów i rozchodów (JPK_PKPIR) wskazówki dla księgowych
1 x Sztuki walki Zwycięstwo nad sobą
1 x Anatomia strachu
1 x Fotografia cyfrowa dla nastolatków
1 x 365 dni seksu
1 x Trening mentalny biegacza Jak utrzymać motywację
1 x Angielski Rozmówki z wymową i słowniczkiem Mów śmiało!
1 x Antologia muzyki wiolonczelowej Utwory na wiolonczelę i fortepian
1 x Ćwiczenia z biochemii dla studentów Wydziału Lekarskiego
1 x Bieszczady Beskid Niski Przewodnik z górskiej półki
1 x 365 dni z ojcem Pio
1 x Czytaj dwa razy szybciej!
1 x MS SQL Server Zaawansowane metody programowania
1 x Brydż dla żółtodziobów
1 x Zioła pól i ogrodów
1 x Piersi. Poradnik dla każdej kobiety
1 x Chiny od góry do dołu
1 x Historia architektury
1 x Konstytucyjny system organów państwa
1 x Tajlandia Południe przewodnik Dumont
1 x Foresight w turystyce Bariery wykorzystania i rozwoju
1 x Arkadiusz Onyszko. Fucking Polak. Nowe życie
1 x Myśli to materia
1 x Dlaczego prawda jest piękna O symetrii w matematyce i fizyce
1 x Antidotum na zmęczenie Odkryj niewyczerpane źródło energii życiowej
1 x Chińska droga Podróż w głąb Państwa Środka
1 x Lokalne interfejsy szeregowe w systemach cyfrowych
1 x Prawo konstytucyjne w pytaniach i odpowiedziach
1 x UX i analiza ruchu w sieci Praktyczny poradnik
1 x Boli tylko, gdy się śmieję... Listy i rozmowy
1 x Kali Linux. Testy penetracyjne i bezpieczeństwo sieci dla zaawansowanych. Wydanie II
1 x Bezprawność jako przesłanka odpowiedzialności odszkodowawczej
1 x Udary mózgu Kompendium diagnostyki i postępowania Tom 1
1 x Korekcja wad postawy. Techniki terapeutyczne
1 x Grzywna samoistna w stawkach dziennych
1 x Kodeks pracy Komentarz Wydanie 9
1 x Georóżnorodność i atrakcje geoturystyczne Województwa Małopolskiego Wydanie 2
1 x Projekt Lady I Ty możesz być damą
1 x "Bo każda książka to czyn..." Sienkiewicz
1 x Vademecum żeglarstwa morskiego
1 x Aspekte 1 Lehrerhandreichungen Mittelstufe Deutsch
1 x Wybrałam życie Aborcja to nie jest powód do dumy
1 x Antynomie i paradoksy współczesnej demokracji
1 x Automatyczna klasyfikacja obiektów
1 x Prawo ochrony środowiska
1 x Astrologia miłość i przeznaczenie
1 x 100 problemów w RTG klatki piersiowej
1 x Mikrokontrolery STM32 w sieci Ethernet w przykładach
1 x 1848 Rewolucja intelektualistów
1 x Atlas anatomii palpacyjnej Tom 1-2
1 x Dawkowanie leków u noworodków dzieci i młodzieży Wydanie 7
1 x Analiza porównawcza polityki energetycznej importerów i eksporterów surowców energetycznych na przykładzie Niemiec i Arabii Saudyj
1 x Audyt wewnętrzny zamówień publicznych w JSFP wzory list kontrolnych z komentarzem
1 x Jak biegać zdrowo
1 x Groch i kapusta Podróżuj po Polsce Południowy zachód
1 x Chorwacja Dalmacja Przewodnik Marco Polo
1 x Bobby Fischer
1 x Agent Naga prawda o kulisach futbolu
1 x Kodeks pracy Komentarz Wydanie 3
1 x Chronologia sztuki Oś czasu kultury zachodniej od czasów prehistorycznych po współczesne
1 x Cuda Polski Zwierzęta
1 x Alergologia praktyczna
1 x Dekret o własności i użytkowaniu gruntów na obszarze miasta stołecznego Warszawy Komentarz
1 x 1000 czeskich słów(ek) Ilustrowany słownik czesko-polski polsko-czeski
1 x Sport Lekkoatletyka
1 x Nowoczesne finanse przedsiębiorstwa hotelowego
1 x Pielęgniarstwo anestezjologiczne
1 x Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Zagadnienia praktyczne
1 x Fotografia bez tajemnic
1 x Kodeks spółek handlowych Orzecznictwo Aplikanta Wydanie 6
1 x Duchowość dla domu Sześć reguł życia rodzinnego
1 x 10 błędów popełnianych przez dobrych rodziców
1 x OpenGL. Receptury dla programisty
1 x Ekspansja Kremla Historia podbijania świata
1 x Chasydyzm Atlas historyczny
1 x Prawo Mojżesza
1 x Językoznawstwo
1 x Sport w przedwojennej Warszawie Wodniacy Cykliści Piłkarze
1 x Choroby wieku podeszłego
1 x Antropologia kulturowa Globalne siły lokalne światy
1 x 160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach I-III Wydanie 5
1 x Futbol obnażony Szpieg w szatni Premier League
1 x Akty normatywne i administracyjne
1 x Autobiografizm filmowy jako ślad podmiotowej egzystencji
1 x Robótki dla dziewcząt Biżuteria dekoracje prezenty kreacje
1 x Zacznij biegać Marsz, bieg, zawody, maraton
1 x Czytanie Konopnickiej
1 x Dietetyczne przepisy Schudnij z dietą strukturalną
1 x Prawo ochrony środowiska Komentarz
1 x Dlaczego piątkowi uczniowie pracują dla trójkowych a czwórkowi zostają urzędnikami
1 x Historia Fado
1 x ECDL Moduł 1 Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych
1 x Architektura Lean w projektach Agile
1 x Elementarz stylu w typografii Wydanie 4
1 x Bzyk Pasjonujące zespolenie nauki i seksu
1 x Prawo budowlane Komentarz
1 x Angielski Leksyka Repetytorium +CD
1 x Blondynka
1 x Poczet cesarzowych Rzymu
1 x Dictionary of Real estate market
1 x Linux Leksykon kieszonkowy. Wydanie III
1 x Faraonowie Ludzie Bogowie Władcy
1 x Atlas anatomii palpacyjnej Badanie manualnej powłok Wydanie 3
1 x Dobro i zło w wychowaniu dziecka Tom 1 Ku dobru
1 x Konstytucja RP. Tom 1. Komentarz do art. 1-86
1 x Atlas dinozaurów
1 x Aspekty prawne funkcjonowania rynku finansowego Unii Europejskiej
1 x Minecraft. Strategie dla zaawansowanych graczy
1 x Bezpieczeństwo wewnętrzne Podręcznik akademicki
1 x Algorytmy teorii liczb i kryptografii w przykładach
1 x Umysł moralny Jak powstają oceny moralne?
1 x Elementarz rysowania i malowania
1 x Diagnostyka obrazowa Płuca i śródpiersie
1 x Chińska filozofia historii Od początków do końca XVIII wieku
1 x Grecja dla żeglarzy Tom 2 Morze Jońskie i Południowo-Zachodni Peloponez
1 x Kodeks spółek handlowych Komentarz
1 x Kodeks cywilny Komentarz Tom 4 Spadki Wydanie 3
1 x Rehabilitacja neuropsychologiczna ujęcie holistyczne
1 x Specyfikacja na przykładach. Poznaj zwinne metody pracy i dostarczaj właściwe oprogramowanie
1 x Historia świata przez ścięte głowy opisana
1 x Demencja To nie dla mnie Poziom średni Ćwiczenia percepcji i pamięci dla osób w podeszłym wieku
1 x Zabawy z niemowlakami na każdy dzień
1 x Etyka i biznes Katechizm dla przedsiębiorców
1 x Elektryczne i elektroniczne wyposazenie pojazdów samochodowych Część 2 Wyposażenie elektroniczne
1 x Leki po Dyplomie Pediatria 2019
1 x Dieta paleo Strać na wadze i żyj zdrowo dzięki diecie, do której zostaliśmy stworzeni
1 x Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju u dzieci z chorobami genetycznymi
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Prawo o ustroju sądów administracyjnych ze schematami Wydanie 6
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Komentarz Tom 1-2
1 x Demiańsk 1942-1943 Mroźna forteca
1 x Aleksander I Wielki gracz, car Rosji - król Polski
1 x Hydrostatyczny napęd maszyn
1 x PADS w praktyce Nowoczesny pakiet CAD dla elektroników
1 x Do nogi! Jak skutecznie wyszkolić psa
1 x Historia miłości w zachodnim chrześcijaństwie
1 x 31 Dywizja Grenadierów Waffen-SS Grenadierzy dunajscy i szwabscy
1 x Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie
1 x Marcin Kołpanowicz Malarstwo
1 x Ustawa o koncesji na roboty budowlane lub usługi Komentarz
1 x Macierzyństwo bez Photoshopa
1 x Działania MSW wokół olimpijskich zmagań Moskwa 80
9,582.99zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Geografia
Sondowanie statyczne Metody i zastosowanie w geoinżynierii

Sondowanie statyczne Metody i zastosowanie w geoinżynierii

59.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer