Tytuł: | Marketing doświadczeń Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy | | Autor: | Iwona Skowronek | | ISBN: | 978-83-7561-244-8 | | Ilość stron: | 286 | | Data wydania: | 10/2012 | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | Poltext | |
| Cena: | 54.90zł | |
W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.
Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez: •zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń •wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta •dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences) •budowę emocjonalnych podstaw lojalności •wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie
Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie.
|