Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Procesy adsorpcji reaktywnej - reaktory adsorpcyjne i chromatograficzne

Procesy adsorpcji reaktywnej - reaktory adsorpcyjne i chromatograficzne

59.00zł
Marketing doświadczeń Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy 54.90zł
Marketing doświadczeń Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

Tytuł: Marketing doświadczeń Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
Autor: Iwona Skowronek
ISBN: 978-83-7561-244-8
Ilość stron: 286
Data wydania: 10/2012
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Poltext

Cena: 54.90zł


W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.

Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:
 •zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń
 •wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta
 •dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)
 •budowę emocjonalnych podstaw lojalności
 •wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie

Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Świat nanocząstek
Świat nanocząstek
Praca zbiorowa
PWN
Microsoft SQL Server 2008 od środka Programowanie w języku T-SQL
Microsoft SQL Server 2008 od środka Programowanie w języku T-SQL
Itzik Ben-Gan, Dejan Sarka, Roger Wolter, Greg Low, Ed Katibah, Isaac Kunen
Microsoft Press
Maria Skłodowska-Curie
Maria Skłodowska-Curie
Laurent Lemire
Świat Książki
Operator koparko-ładowarki
Operator koparko-ładowarki
Tomaszewski Jerzy, Sosiński Aleksander
Liwona
Współczesna edukacja Wielopłaszczyznowość zadań
Współczesna edukacja Wielopłaszczyznowość zadań
Skibska Joanna, Wojciechowska Justyna
Libron
Język angielski dla stomatologów (i nie tylko)
Język angielski dla stomatologów (i nie tylko)
Renata Bałos-Galeń
Czelej
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Matematyka
Algorytmy genetyczne kompendium Tom 1 Operator krzyżowania dla problemów numerycznych

Algorytmy genetyczne kompendium Tom 1 Operator krzyżowania dla problemów numerycznych

34.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT