Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing doświadczeń 49.00zł
Marketing doświadczeń

Tytuł: Marketing doświadczeń
Autor: Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska
ISBN: 978-83-01-17429-3
Ilość stron: 192
Data wydania: 05/2020
Format: 16.8x23.8
Wydawnictwo: PWN

Cena: 49.00zł


W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń.

Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego, że produkt będzie użyteczny i wysokiej jakości, lecz także że zapewni mu odpowiednie doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze spadochronem, ale również z tak zwyczajnymi produktami jak trampki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców. Pozytywne nastawienie wpływa na to, jak mocno klienci pożądają produktu lub usługi konkretnej marki, co z kolei przekłada się na możliwość osiągania wyższej marży.

W prezentowanej publikacji Autorki przybliżają Czytelnikowi koncepcje marketingu doświadczeń. Korzystając z przykładów takich marek jak np. Apple, wyjaśniają jego mechanizm, zastosowanie oraz korzyści, które firma może osiągnąć.
Książka może się stać źródłem inspiracji dla pracowników działów marketingu, promocji, agencji kreatywnych, product managerów, brand managerów oraz kadry kierowniczej.

Dr Katarzyna Dziewanowska i dr Agnieszka Kacprzak wykładają na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania i są związane z Katedrą Marketingu oraz z Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.

Tytuł książki: "Marketing doświadczeń"
Autor: Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska
Wydawnictwo: PWN
Cena: 49.00zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Szkolne problemy uczniów Spojrzenie psychologa praktyka Varia
Szkolne problemy uczniów Spojrzenie psychologa praktyka Varia
Maria Witkoś
Impuls
Środki prawne ograniczające unikanie i uchylanie się od opodatkowania. Wybrane problemy
Środki prawne ograniczające unikanie i uchylanie się od opodatkowania. Wybrane problemy
Cień Krzysztof, Szczęśniak Paweł
UMCS
Idea ordo militaris w sztuce barokowej krzyżowców z czerwoną gwiazdą
Idea ordo militaris w sztuce barokowej krzyżowców z czerwoną gwiazdą
Arkadiusz Wojtyła
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Prawo spadkowe Wydanie 5 (skrypty Becka)
Prawo spadkowe Wydanie 5 (skrypty Becka)
Agnieszka Kawałko, Hanna Witczak
C.H. Beck
Człowiek i świat człowieka Polityka i jej kryzys w interpretacji Hannah Arendt
Człowiek i świat człowieka Polityka i jej kryzys w interpretacji Hannah Arendt
Barańska Edyta
Adam Marszałek
Kuchnia bez cholesterolu dla bystrzaków
Kuchnia bez cholesterolu dla bystrzaków
Molly Siple
Septem
 Koszyk
1 x Historia pszczół
1 x OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D
1 x Bierut i Wasilewska Agent i dewotka
1 x Katalog elementów budowlanych Poradnik projektowania na trwałość według norm nowej generacji
1 x Budownictwo ogólne tom 3 Elementy budynków podstawy projektowania
1 x Lick. Stage Dive
1 x Gramatyka angielska dla bystrzaków
1 x Prawo konkurencji Tom 15
1 x Koncesja na roboty budowlane lub usługi Partnerstwo publiczno-prawne Komentarz
1 x Detoks Zdzisław Beksiński Norman Leto Korespondencja/rozmowa
1 x Charakterystka energetyczna i audyt budynków
1 x Aplikacja kuratorska Egzamin wstępny na aplikację Aplikacja Egzamin kuratorski
978.39zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWN
 Kategoria:
 Fizyka
Szczególna teoria względności i klasyczna teoria pola Teoretyczne minimum

Szczególna teoria względności i klasyczna teoria pola Teoretyczne minimum

45.00zł
38.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft