Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing doświadczeń 49.00zł
Marketing doświadczeń

Tytuł: Marketing doświadczeń
Autor: Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska
ISBN: 978-83-01-17429-3
Ilość stron: 192
Data wydania: 05/2020
Format: 16.8x23.8
Wydawnictwo: PWN

Cena: 49.00zł


W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń.

Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego, że produkt będzie użyteczny i wysokiej jakości, lecz także że zapewni mu odpowiednie doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze spadochronem, ale również z tak zwyczajnymi produktami jak trampki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców. Pozytywne nastawienie wpływa na to, jak mocno klienci pożądają produktu lub usługi konkretnej marki, co z kolei przekłada się na możliwość osiągania wyższej marży.

W prezentowanej publikacji Autorki przybliżają Czytelnikowi koncepcje marketingu doświadczeń. Korzystając z przykładów takich marek jak np. Apple, wyjaśniają jego mechanizm, zastosowanie oraz korzyści, które firma może osiągnąć.
Książka może się stać źródłem inspiracji dla pracowników działów marketingu, promocji, agencji kreatywnych, product managerów, brand managerów oraz kadry kierowniczej.

Dr Katarzyna Dziewanowska i dr Agnieszka Kacprzak wykładają na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania i są związane z Katedrą Marketingu oraz z Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.

Tytuł książki: "Marketing doświadczeń"
Autor: Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska
Wydawnictwo: PWN
Cena: 49.00zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Toskania
Toskania
Franco Cardini
Arkady
Jak reagować na agresję uczniów Skuteczne techniki radzenia sobie z problemem
Jak reagować na agresję uczniów Skuteczne techniki radzenia sobie z problemem
Zielińska Monika
Harmonia
Czynniki zmniejszające rolę władczych form działania administracji skarbowej w realizacji zobowiązań
Czynniki zmniejszające rolę władczych form działania administracji skarbowej w realizacji zobowiązań
Pietrasz Piotr, Siemieniako Justyna, Wróblewska Elżbieta
Oficyna Wydawnicza ASPRA
Ekonomiczne i polityczne uwarunkowania rozwoju samorządu terytorialnego
Ekonomiczne i polityczne uwarunkowania rozwoju samorządu terytorialnego
Sławomir Pastuszka Agnieszka Kasińska-Metryka
Adam Marszałek
Oko w oko z dinozaurami
Oko w oko z dinozaurami
John Woodward
G+J Gruner+Jahr Polska
Kwestia płacy roboczej w klasycznej ekonomii politycznej
Kwestia płacy roboczej w klasycznej ekonomii politycznej
Dariusz Grzybek
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
 Koszyk
1 x Bezład warszawski O erozji i odnowie przestrzeni publicznych
1 x Marketing w elektroenergetyce
1 x Czas wypłaty Zarobienie dużych pieniędzy na giełdzie jest najlepszym rewanżem
1 x 101 pomysłów na własną firmę
1 x Angielski dla najmłodszych
1 x Akty Fotografia cyfrowa dla profesjonalistów
1 x Audyt logistyki w przedsiębiorstwach handlu detalicznego wielkopowierzchniowego
1 x Cuda Alp Najpiękniejsze szczyty i krajobrazy
1 x Cyfrowa rewolucja w badaniach eksperymentalnych
1 x Egonomia Jak ego niszczy i buduje nasze finanse
1 x 5+ (plus) Życie obfite w Szczęście Humor Pomoc Nadzieję oraz Zdrowie
1 x Francusko-polski i polsko-francuski sprytny słownik ze słownikiem na CD
1 x BMW serii 5 (typu E39)
1 x Cząstki elementarne W poszukiwaniu fundamentalnej natury rzeczywistości
1 x Sentymentalna bzdura
1 x 12 dyscyplin doskonałego przywództwa
1 x 10 przykazań propagandy
1 x Działalność gospodarcza w branży elektrycznej
1 x Fundusze UE 2007-2013 dla mikro małych i średnich firm
1 x Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
1 x Budowa pojazdów samochodowych Kwalifikacja MG.12 Podręcznik do kształcenia w zawodach
1 x Mechanika techniczna Tom 2 Kinematyka i dynamika Wydanie 5
1 x Chińska kultura symboliczna
1 x Badacze kosmosu Poznaj tajemnice wszechświata
1 x Geosyntetyki w budownictwie wodnym
1 x ADR od A do Z nie tylko dla kierowców 2019 - 2021
1 x Jerzy i tajny klucz do Wszechświata
1 x Fotografia cyfrowa Leksykon kieszonkowy Wydanie II
1 x Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń
1 x BMW serii 3 typu E90/E91
1 x Fizyka wokół nas Wydanie 4
1 x Biochemia Krótkie wykłady Wydanie 4
1 x Fotografia cyfrowa ilustrowany przewodnik
1 x Bezpieczeństwo Europy - bezpieczeństwo Polski Tom 1
1 x Art Deco
1 x Architektura Przewodnik po stylach
1 x Afryka dzisiaj Piękna biedna różnorodna
1 x Czas pracy kierowców Procedury, rozliczenia, wzory + płyta CD
1 x Analiza kosztów-korzyści w wycenie środowiska przyrodniczego
1 x Edytorstwo Jak wydawać współczesne teksty literackie
1 x Mały, brudny sekret. Zakazane pragnienia 1
1 x Fiat Punto II modele od września 1999 do czerwca 2003
1 x Art deco
1 x 70 wielkich tajemnic świata przyrody
1 x Fotografia cyfrowa dla bystrzaków Wydanie V
1 x 1001 drobiazgów z teorii obwodów. Zbiór zadań
1 x Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego
1 x Supersymetria Supersymetryczne cząstki i odkrywanie podstawowych praw przyrody
1 x Deflacja w Japonii
1 x Dictionary of Real estate market
1 x Bieszczady Gorgany i Czarnohora w starej fotografii
1 x 1000 niezwykłych miejsc
1 x Fizyka dla inżynierów Część 2 Fizyka współczesna Wydanie 4
1 x 360 stopni System ocen pracowniczych
1 x Energetyka słoneczna budynku
1 x Francusko-polski i polsko-francuski Sprytny Słownik z Lexiconem na CD
1 x Czarno-biały kadr Kreatywna fotografia
1 x Ekologia
1 x Słowo i miecz
1 x Audi 80 i 90 od września 1986 do sierpnia 1991
1 x 100 najpiękniejszych zabytków świata
1 x Podstawy mechaniki płynów i hydrauliki Wydanie 3
1 x 100 rzeczy, których nie wiesz o swoim ciele
1 x 125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego
1 x Dwie niezwykłe godziny Wykorzystaj swoją szczytową wydajność i zrealizuj najważniejsze zadania
3,176.22zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWN
 Kategoria:
 Chemia
Chemia obliczeniowa

Chemia obliczeniowa

69.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN