Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing doświadczeń w internecie 89.00zł
Marketing doświadczeń w internecie

Tytuł: Marketing doświadczeń w internecie
Autor: Agnieszka Kacprzak
ISBN: 978-83-255-9487-9
Ilość stron: 218
Data wydania: 07/2017
Format: 16.0x24.0cm
Wydawnictwo: C.H. Beck

Cena: 89.00zł


Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu.
 
Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:

opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń (sensoryczny, emocjonalny, poznawczy, behawioralny, relacyjny) w realiach e-handlu,
przedstawia wyniki badań ilościowych przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie polskich internautów na temat ich preferencji w zakresie oczekiwanych doświadczeń zakupowych w Internecie, analizuje wyniki badań jakościowych skupionych między innymi na wyróżnieniu cech pozytywnego i negatywnego doświadczenia zakupowego z e-sklepem.

Książka uzupełnia lukę w wiedzy na temat marketingu doświadczeń wynikającą z nieznajomości możliwości wykorzystania tej koncepcji w rzeczywistości wirtualnej. Przedstawia praktyczne wnioski mogące posłużyć e-sprzedawcom do stworzenia strony internetowej swojego sklepu w taki sposób, aby oferowała ona niezapomniane doświadczenia zakupowe konkretnemu segmentowi rynku.

Adresatami publikacji są badacze zajmujący się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktycy biznesu z firm consultingowych oraz prowadzących badania rynkowe, menedżerowie działów marketingu, przedsiębiorcy i właściciele firm. Książka powinna zainteresować również wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Modelowanie sylwetki metodą Delaviera Tom 1 Ćwiczenia i programy domowego treningu siłowego
Modelowanie sylwetki metodą Delaviera Tom 1 Ćwiczenia i programy domowego treningu siłowego
Frederick Delavier, Michael Gundill
PZWL
Biblioteki cyfrowe: tworzenie, zarządzanie, odbiór
Biblioteki cyfrowe: tworzenie, zarządzanie, odbiór
Barbara Maria Morawiec
Onepress
Nie jesteś sam Ku przyszłości przez przeszłość
Nie jesteś sam Ku przyszłości przez przeszłość
Sowa-Sikorska Elżbieta
Petrus
Proszę kup mi psa Co robić gdy nasza pociecha chce mieć czworonoga
Proszę kup mi psa Co robić gdy nasza pociecha chce mieć czworonoga
Cheryl Peterson
Septem
Olimp Ideał, doskonałość, absolut
Olimp Ideał, doskonałość, absolut
Cieśla-Korytowska Maria, Puchalska Iwona
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dowody i postępowanie dowodowe w prawie podatkowym
Dowody i postępowanie dowodowe w prawie podatkowym
Dariusz Strzelec
Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x Podstawowe zagadnienia zarządzania produkcją Wydanie 3
1 x Dictionary of Insurance Terms Angielsko-polski i polsko-angielski słownik terminologii ubezpieczeniowej
1 x 100 lat mody
1 x Cyberprzestępczość
1 x Kryminologia
1 x Akt urodzenia
1 x Pisma procesowe w sprawach rodzinnych z objaśnieniami i płytą CD
1 x Ekstradycja w polskim postępowaniu karnym
1 x Cuda Polski Najpiękniejsze budynki i budowle
1 x 365 sposobów na codzienne motywowanie i nagradzanie pracowników
1 x Bliski Wschód między konfliktem a stabilizacją
1 x 40 lat Kodeksu pracy
1 x Ekonometria i statystyka przestrzenna z wykorzystaniem programu R CRAN
1 x Najem lokali użytkowych aspekty prawne, podatkowe i rachunkowe
1 x Rękojmia wiary publicznej ksiąg wieczystych
1 x Prawo konstytucyjne w pigułce Wydanie 2
1 x Chopin Plakat
1 x 100/60 Setką na sześćdziesiątkę felietony
1 x Poufne osobowe źródła informacji Aspekty kryminalistyczne i prawnodowodowe
1 x Filozofia prawa w pytaniach i odpowiedziach
1 x Leksykon kryminologii 100 podstawowych pojęć
1 x Aced Uwikłani Seria Driven
1 x Pochodzenie dziecka i władza rodzicielska po nowelizacji komentarz
1 x Prawo autorskie i prasowe Wydanie 19
1 x Autoryzacja wypowiedzi
1 x Jak czytać symbole Język symboli w róznych kulturach
1 x Fotografia cyfrowa Wydanie III
1 x Kodeks cywilny Orzecznictwo Piśmiennictwo Tom IV. Spadki
1 x Kodeks cywilny 2016 PLUS
1 x Until Lilly
1 x Architektura drewniana
1 x Adobe Photoshop Elements 9 Maksymalna wydajność
2,520.17zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo C.H. Beck
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurg Więcej niż zawód

Chirurg Więcej niż zawód

59.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN