Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Matematyka w biologii

Matematyka w biologii

49.00zł
Marketing doświadczeń w internecie 89.00zł
Marketing doświadczeń w internecie

Tytuł: Marketing doświadczeń w internecie
Autor: Agnieszka Kacprzak
ISBN: 978-83-255-9487-9
Ilość stron: 218
Data wydania: 07/2017
Format: 16.0x24.0cm
Wydawnictwo: C.H. Beck

Cena: 89.00zł


Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu.
 
Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:

opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń (sensoryczny, emocjonalny, poznawczy, behawioralny, relacyjny) w realiach e-handlu,
przedstawia wyniki badań ilościowych przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie polskich internautów na temat ich preferencji w zakresie oczekiwanych doświadczeń zakupowych w Internecie, analizuje wyniki badań jakościowych skupionych między innymi na wyróżnieniu cech pozytywnego i negatywnego doświadczenia zakupowego z e-sklepem.

Książka uzupełnia lukę w wiedzy na temat marketingu doświadczeń wynikającą z nieznajomości możliwości wykorzystania tej koncepcji w rzeczywistości wirtualnej. Przedstawia praktyczne wnioski mogące posłużyć e-sprzedawcom do stworzenia strony internetowej swojego sklepu w taki sposób, aby oferowała ona niezapomniane doświadczenia zakupowe konkretnemu segmentowi rynku.

Adresatami publikacji są badacze zajmujący się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktycy biznesu z firm consultingowych oraz prowadzących badania rynkowe, menedżerowie działów marketingu, przedsiębiorcy i właściciele firm. Książka powinna zainteresować również wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Rosyjski Krok po kroku + CD
Rosyjski Krok po kroku + CD
praca zbiorowa
Edgard
Odkrywanie świata
Odkrywanie świata
Praca zbiorowa
SBM
Towaroznawstwo Podręcznik
Towaroznawstwo Podręcznik
Beata Zembrzuska
Difin
Na zdrowie
Na zdrowie
Eliza Mórawska
Zwierciadło
Gogol w czasach Googl'a
Gogol w czasach Googl'a
Wacław Radziwinowicz
Agora
Ilustrowana encyklopedia popularna
Ilustrowana encyklopedia popularna
Praca zbiorowa
Arti
 Koszyk
1 x Karpaty i Podkarpacie Cuda Polski Libra
1 x Kleparz Przewodnik
1 x Biblia turystyki motocyklowej
1 x Drogi nieśmiertelności Nowa wiedza o doświadczeniach z pogranicza życia i śmierci
1 x Biegi długodystansowe Wydanie 2
1 x Barwy Polski
1 x Audi 100 i 200
1 x Dachy
1 x Ekologia i ochrona środowiska
1 x Badania stanowiskowe i diagnostyka
399.45zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo C.H. Beck
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia wad i zaburzeń rozwojowych Wybrane zagadnienia

Chirurgia wad i zaburzeń rozwojowych Wybrane zagadnienia

149.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN