Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing doświadczeń w internecie 89.00zł
Marketing doświadczeń w internecie

Tytuł: Marketing doświadczeń w internecie
Autor: Agnieszka Kacprzak
ISBN: 978-83-255-9487-9
Ilość stron: 218
Data wydania: 07/2017
Format: 16.0x24.0cm
Wydawnictwo: C.H. Beck

Cena: 89.00zł


Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu.
 
Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:

opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń (sensoryczny, emocjonalny, poznawczy, behawioralny, relacyjny) w realiach e-handlu,
przedstawia wyniki badań ilościowych przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie polskich internautów na temat ich preferencji w zakresie oczekiwanych doświadczeń zakupowych w Internecie, analizuje wyniki badań jakościowych skupionych między innymi na wyróżnieniu cech pozytywnego i negatywnego doświadczenia zakupowego z e-sklepem.

Książka uzupełnia lukę w wiedzy na temat marketingu doświadczeń wynikającą z nieznajomości możliwości wykorzystania tej koncepcji w rzeczywistości wirtualnej. Przedstawia praktyczne wnioski mogące posłużyć e-sprzedawcom do stworzenia strony internetowej swojego sklepu w taki sposób, aby oferowała ona niezapomniane doświadczenia zakupowe konkretnemu segmentowi rynku.

Adresatami publikacji są badacze zajmujący się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktycy biznesu z firm consultingowych oraz prowadzących badania rynkowe, menedżerowie działów marketingu, przedsiębiorcy i właściciele firm. Książka powinna zainteresować również wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Świat trzeba przekręcić Rozmowy o impoderabiliach
Świat trzeba przekręcić Rozmowy o impoderabiliach
Marcińczak Łukasz
NORBERTINUM
Świadomy inwestor Odkrywanie ukrytego potencjału spółki
Świadomy inwestor Odkrywanie ukrytego potencjału spółki
Paweł Zaremba-Śmietański
Onepress
O co zapytasz człowieka w lustrze Pytania które czynią przywódcę
O co zapytasz człowieka w lustrze Pytania które czynią przywódcę
Robert Steven Kaplan
Onepress
CFD dla inżynierów. Praktyczne ćwiczenia na przykładzie systemu ANSYS Fluent
CFD dla inżynierów. Praktyczne ćwiczenia na przykładzie systemu ANSYS Fluent
Mateusz Pawłucki, Maciej Kryś
HELION
Miłość po przejściach Jak zbudować szczęśliwy związek
Miłość po przejściach Jak zbudować szczęśliwy związek
Elżbieta Liszewska
Studio Astropsychologii
Pyszne ciasta i desery
Pyszne ciasta i desery
Praca zbiorowa
Prószyński
 Koszyk
1 x Blog w perspektywie genologii multimedialnej
1 x Oracle Database 12c. Problemy i rozwiązania
1 x Egzamin 70-412 Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2
1 x Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku
1 x Samo Sedno Office 2013
1 x Budowanie na obcej ziemi
1 x Ekologia dla każdego 100 sposobów na to, jak każdego dnia dbać o środowisko naturalne
1 x Kamienne biografie Znane budowle świata i ich zadziwiające historie
1 x Język tekstu strukturalnego w sterownikach SIMATIC S7-1200 i S7-1500
1 x Technik informatyk Testy i zadania przygotowujące do egzaminu zawodowego
1 x Połączenia spójnościowe
1 x Algebra
1 x Dlaczego mrówkojady boją się mrówek
719.76zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo C.H. Beck
 Kategoria:
 Energetyka
Działalność gospodarcza w branży elektrycznej

Działalność gospodarcza w branży elektrycznej

30.80zł
26.18zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium