Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Czelej
Stomatologia zachowawcza Tom 1

Stomatologia zachowawcza Tom 1

146.00zł
116.80zł
Marketing doświadczeń w internecie 89.00zł 75.65zł
Marketing doświadczeń w internecie

Tytuł: Marketing doświadczeń w internecie
Autor: Agnieszka Kacprzak
ISBN: 978-83-255-9487-9
Ilość stron: 218
Data wydania: 07/2017
Format: 16.0x24.0cm
Wydawnictwo: C.H. Beck

Cena: 89.00zł 75.65zł


Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu.
 
Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:

opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń (sensoryczny, emocjonalny, poznawczy, behawioralny, relacyjny) w realiach e-handlu,
przedstawia wyniki badań ilościowych przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie polskich internautów na temat ich preferencji w zakresie oczekiwanych doświadczeń zakupowych w Internecie, analizuje wyniki badań jakościowych skupionych między innymi na wyróżnieniu cech pozytywnego i negatywnego doświadczenia zakupowego z e-sklepem.

Książka uzupełnia lukę w wiedzy na temat marketingu doświadczeń wynikającą z nieznajomości możliwości wykorzystania tej koncepcji w rzeczywistości wirtualnej. Przedstawia praktyczne wnioski mogące posłużyć e-sprzedawcom do stworzenia strony internetowej swojego sklepu w taki sposób, aby oferowała ona niezapomniane doświadczenia zakupowe konkretnemu segmentowi rynku.

Adresatami publikacji są badacze zajmujący się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktycy biznesu z firm consultingowych oraz prowadzących badania rynkowe, menedżerowie działów marketingu, przedsiębiorcy i właściciele firm. Książka powinna zainteresować również wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.
Tytuł książki: "Marketing doświadczeń w internecie"
Autor: Agnieszka Kacprzak
Wydawnictwo: C.H. Beck
Cena: 89.00zł 75.65zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Zmysły w komunikacji Wszystkie zmysły prowadzą do mózgu
Zmysły w komunikacji Wszystkie zmysły prowadzą do mózgu
Kazek Beata Wojciechowska Justyna
Harmonia
Zamówienia publiczne Wzory pism z objaśnieniami
Zamówienia publiczne Wzory pism z objaśnieniami
Anna Płatkowska
LexisNexis
Samiec alfa, czyli jak wytrzymać z facetem
Samiec alfa, czyli jak wytrzymać z facetem
Hanna Bakuła
G+J Gruner+Jahr Polska
Jak tego dowieść - krótka opowieść Dowody matematyczne dla każdego
Jak tego dowieść - krótka opowieść Dowody matematyczne dla każdego
Dariusz Laskowski
HELION
Polskie Parki Narodowe Poznaj zwierzęta rośliny krajobrazy
Polskie Parki Narodowe Poznaj zwierzęta rośliny krajobrazy
Romuald Olaczek
Multico
Wprowadzenie do anty-filozofii
Wprowadzenie do anty-filozofii
Boris Groys
Oficyna Naukowa
 Koszyk
1 x Farmakologia i farmakoterapia weterynaryjna Tom 1/2
69.70zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo C.H. Beck
 Kategoria:
 Matematyka
Innumeracy Matematyczna ignorancja i jej konsekwencje w dobie nowoczesnej technologii

Innumeracy Matematyczna ignorancja i jej konsekwencje w dobie nowoczesnej technologii

37.00zł
31.45zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Nowoczesna logistyka Wydanie X Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood Onepress
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN