Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Czelej
Immunologia klinicza

Immunologia klinicza

102.90zł
87.47zł
Marketing doświadczeń w internecie 89.00zł 75.65zł
Marketing doświadczeń w internecie

Tytuł: Marketing doświadczeń w internecie
Autor: Agnieszka Kacprzak
ISBN: 978-83-255-9487-9
Ilość stron: 218
Data wydania: 07/2017
Format: 16.0x24.0cm
Wydawnictwo: C.H. Beck

Cena: 89.00zł 75.65zł


Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu.
 
Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:

opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń (sensoryczny, emocjonalny, poznawczy, behawioralny, relacyjny) w realiach e-handlu,
przedstawia wyniki badań ilościowych przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie polskich internautów na temat ich preferencji w zakresie oczekiwanych doświadczeń zakupowych w Internecie, analizuje wyniki badań jakościowych skupionych między innymi na wyróżnieniu cech pozytywnego i negatywnego doświadczenia zakupowego z e-sklepem.

Książka uzupełnia lukę w wiedzy na temat marketingu doświadczeń wynikającą z nieznajomości możliwości wykorzystania tej koncepcji w rzeczywistości wirtualnej. Przedstawia praktyczne wnioski mogące posłużyć e-sprzedawcom do stworzenia strony internetowej swojego sklepu w taki sposób, aby oferowała ona niezapomniane doświadczenia zakupowe konkretnemu segmentowi rynku.

Adresatami publikacji są badacze zajmujący się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktycy biznesu z firm consultingowych oraz prowadzących badania rynkowe, menedżerowie działów marketingu, przedsiębiorcy i właściciele firm. Książka powinna zainteresować również wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.
Tytuł książki: "Marketing doświadczeń w internecie"
Autor: Agnieszka Kacprzak
Wydawnictwo: C.H. Beck
Cena: 89.00zł 75.65zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Wyprawa Tschiffely'ego Konno przez dwa kontynenty
Wyprawa Tschiffely'ego Konno przez dwa kontynenty
Aime Tschiffely
W.A.B.
Wiara. Siła napędowa sukcesu
Wiara. Siła napędowa sukcesu
Dr. Joe Vitale
Onepress
Prawne aspekty hazardu
Prawne aspekty hazardu
Skowronek Grzegorz
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Bystrzaki Jak rozwinąć niezwykły umysł twojego dziecka
Bystrzaki Jak rozwinąć niezwykły umysł twojego dziecka
Simister G.J.
Esprit
System pomiaru dokonań w przedsiębiorstwach
System pomiaru dokonań w przedsiębiorstwach
Niemiec Andrzej
CEDEWU
Liwiec Przewodnik kajakowy Najpiękniejsze szlaki wodne Polski
Liwiec Przewodnik kajakowy Najpiękniejsze szlaki wodne Polski
J. Jagiełło
Ciekawe Miejsca
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo C.H. Beck
 Kategoria:
 Energetyka
Ogniwa słoneczne Budowa technologia i zastosowanie

Ogniwa słoneczne Budowa technologia i zastosowanie

58.80zł
47.04zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Nowoczesna logistyka Wydanie X Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood Onepress