Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing doświadczeń w internecie 89.00zł
Marketing doświadczeń w internecie

Tytuł: Marketing doświadczeń w internecie
Autor: Agnieszka Kacprzak
ISBN: 978-83-255-9487-9
Ilość stron: 218
Data wydania: 07/2017
Format: 16.0x24.0cm
Wydawnictwo: C.H. Beck

Cena: 89.00zł


Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu.
 
Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:

opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń (sensoryczny, emocjonalny, poznawczy, behawioralny, relacyjny) w realiach e-handlu,
przedstawia wyniki badań ilościowych przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie polskich internautów na temat ich preferencji w zakresie oczekiwanych doświadczeń zakupowych w Internecie, analizuje wyniki badań jakościowych skupionych między innymi na wyróżnieniu cech pozytywnego i negatywnego doświadczenia zakupowego z e-sklepem.

Książka uzupełnia lukę w wiedzy na temat marketingu doświadczeń wynikającą z nieznajomości możliwości wykorzystania tej koncepcji w rzeczywistości wirtualnej. Przedstawia praktyczne wnioski mogące posłużyć e-sprzedawcom do stworzenia strony internetowej swojego sklepu w taki sposób, aby oferowała ona niezapomniane doświadczenia zakupowe konkretnemu segmentowi rynku.

Adresatami publikacji są badacze zajmujący się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktycy biznesu z firm consultingowych oraz prowadzących badania rynkowe, menedżerowie działów marketingu, przedsiębiorcy i właściciele firm. Książka powinna zainteresować również wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Elastyczne programowanie obrabiarek
Elastyczne programowanie obrabiarek
Roman Stryczek, Bogusław Pytlak
PWN
Wrzask w przestrzeni Dlaczego w Polsce jest tak brzydko
Wrzask w przestrzeni Dlaczego w Polsce jest tak brzydko
Sarzyński Piotr
POLITYKA
Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej czyli co robić i czego unikać aby osiągnąć zawodowy sukces
Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej czyli co robić i czego unikać aby osiągnąć zawodowy sukces
Zbigniew Mendel
Onepress
Matematyka 1 Podręcznik Zakres podstawowy i rozszerzony Liceum i technikum
Matematyka 1 Podręcznik Zakres podstawowy i rozszerzony Liceum i technikum
Marcin Kurczab Elżbieta Świda Elżbieta Kurczab
Pazdro
Sankcja administracyjna
Sankcja administracyjna
Kruk Emil
UMCS
Kuchnia polska 1000 najlepszych przepisów
Kuchnia polska 1000 najlepszych przepisów
Praca zbiorowa
SBM
 Koszyk
1 x Operator ładowarek jednonaczyniowych
1 x Fotografia cyfrowa Książka w kolorze
1 x Angielski Podróże i praca Słownik obrazkowy
1 x 1001 fotografii, które musisz zobaczyć
1 x Instrumentalne metody badania wody i ścieków
1 x Dyskursy sztuki Dyskursy o sztuce
1 x Dance, sing, love. W rytmie serc
1 x Administracja rządowa państwa członkowskiego w organach przygotowawczych Rady Unii Europejskiej
1 x Przebaczenie. Kaci Hadesa
1 x Deep Stage Dive
1 x Art Color Ballet
1 x Azja Centralna w polityce energetycznej Chin
1 x 1000 litewskich słów(ek) Ilustrowany słownik polsko-litewski litewsko-polski
1 x 100 najpiękniejszych zabytków Polski
1 x Bezpieczeństwo telekomunikacji
1 x Baza pytań testowych Kategoria B
704.05zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo C.H. Beck
 Kategoria:
 Chirurgia
LEPetytorium Chirurgia

LEPetytorium Chirurgia

36.00zł
30.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT