Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing e-mailowy 72.45zł
Marketing e-mailowy

Tytuł: Marketing e-mailowy
Autor: Jenkins Simms
ISBN: 978-83-264-1194-6
Ilość stron: 244
Data wydania: 02/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 72.45zł


Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania budżetu firmy.

Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny BrightWave Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym przedsiębiorstwom.

Bez wzglądu na to, czy jesteś nowicjuszem w dziedzinie marketingu e-mailowego czy starym wyjadaczem, znajdziesz w tej książce ważne informacje i treści pobudzające do myślenia, które będziesz mógł wykorzystać do doskonalenia działań marketingowych prowadzonych w Internecie.

Rozdziały:

Część I. Dlaczego marketing e-mailowy jest skuteczny
Rozdział 1 E-mail jest potężnym narzędziem marketingowym
Rozdział 2 Marketing e-mailowy oparty na przyzwoleniu adresatów to nie spam
Rozdział 3 Marketing e-mailowy jest niezwykle tani i ukierunkowany oraz daje wymierne wyniki
Rozdział 4 E-mail ma silniejszą pozycję niż kiedykolwiek wcześniej

Część II. Budżet i zwrot z inwestycji
Rozdział 5 Nie szukaj tanich rozwiązań - poczta elektroniczna pozwala ograniczyć inne koszty, więc warto w nią zainwestować
Rozdział 6 Podczas planowania budżetu należy brać pod uwagę stopę zwrotu z inwestycji
Rozdział 7 Marketing e-mailowy warto kontynuować, nawet jeśli firma musi ciąć koszty

Część III. Organizowanie działu e-mailowego
Rozdział 8 Można to robić we własnym zakresie albo komuś zlecić
Rozdział 9 Poszukiwanie odpowiedniego partnera
Rozdział 10 Nawiązywanie współpracy z partnerem
Rozdział 11 Cechy dobrego menedżera programu e-mailowego

Część IV. Strategia e-mailowa zorientowana na klienta
Rozdział 12 Trzeba nawiązywać do oczekiwań klienta
Rozdział 13 Liczy się pierwsze wrażenie

Część V. Tworzenie i wzbogacanie list adresowych
Rozdział 14 Nie jest łatwo prosić o wybaczenie
Rozdział 15 Tworzenie listy adresowej
Rozdział 16 Tworzenie list przez generowanie potencjalnych kontaktów handlowych
Rozdział 17 Wspomaganie rozwoju list adresowych działaniami marketingowymi w wyszukiwarkach
Rozdział 18 Baza adresów musi być uporządkowana
Rozdział 19 Korzyści z posiadania prężnego centrum preferencji
Rozdział 20 Wyciągnij jak najwięcej korzyści ze swojej listy adresowej

Część VI. Najlepsze metody postępowania
Rozdział 21 Objętość wiadomości i wezwanie do działania
Rozdział 22 Tworzenie biuletynów
Rozdział 23 Określanie właściwej częstotliwości wysyłania e-maili
Rozdział 24 Personalizacja
Rozdział 25 Segmentacja list adresowych w celu zindywidualizowania wiadomości
Rozdział 26 Dobry temat wiadomości wywołuje liczne reakcje
Rozdział 27 Nazwa nadawcy
Rozdział 28 Testuj, testuj, testuj
Rozdział 29 Maksymalizowanie skuteczności e-maili generowanych automatycznie
Rozdział 30 Wykorzystanie podpisu
Rozdział 31 Doskonalenie wiadomości elektronicznych
Rozdział 32 Coroczny audyt programu e-mailowego

Część VII. Doręczanie i optymalizowanie wiadomości
Rozdział 33 Podstawowe zagadnienia dotyczące wskaźnika doręczeń
Rozdział 34 Poprawne wyświetlanie wiadomości
Rozdział 35 Tworzenie kampanii e-mailowych dla urządzeń mobilnych

Część VIII. Pomiar skuteczności kampanii e-mailowych
Rozdział 36 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych
Rozdział 37 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych w praktyce
Rozdział 38 Poprawianie wyników za pomocą remarketingu

Część IX. Prywatność i przepisy antyspamowe
Rozdział 39 Poznaj przepisy antyspamowe
Rozdział 40 Bliższe spojrzenie na spam
Rozdział 41 Różne poziomy przyzwolenia
Rozdział 42 Co powinna zawierać polityka prywatności?

Część X. Wiadomości automatyczne
Rozdział 43 Tworzenie dobrych wiadomości powitalnych
Rozdział 44 Procedura rezygnacji z subskrypcji
Rozdział 45 Dobre (i złe) sposoby monitorowania reakcji na kampanie e-mailowe

Część XI. Programy e-mailowe realizowane w środowisku B2B oraz na arenie międzynarodowej
Rozdział 46 Tworzenie kampanii e-mailowych adresowanych do firm
Rozdział 47 Najlepsze metody postępowania stosowane w środowisku międzynarodowym

Część XII. Przyszłość poczty elektronicznej
Rozdział 48 Wpływ mediów społecznościowych na pocztę elektroniczną
Rozdział 49 Przyszłość marketingu e-mailowego

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Przewodnik Węgry
Przewodnik Węgry
Wiesława Rusin
SBM
Spastyczność Od patofizjologii do leczenia
Spastyczność Od patofizjologii do leczenia
Sławek Jarosław
Via Medica
Jak utrwalić sukces
Jak utrwalić sukces
Franz Bailom, Kurt Matzler, Dieter Tschemernja
Wolters Kluwer
Kanye West Bóg i potwór
Kanye West Bóg i potwór
Mark Beaumont
In Rock
Odnajdywanie sensu
Odnajdywanie sensu
Jerzy Surdykowski
Volumen
Oficerowie i konie Przyjaźń na śmierć i życie Kawalerzyści Drugiej Rzeczpospolitej o koniach – swoich towarzyszach broni
Oficerowie i konie Przyjaźń na śmierć i życie Kawalerzyści Drugiej Rzeczpospolitej o koniach – swoich towarzyszach broni
Piotr Jaźwiński
Erica
 Koszyk
1 x Założyć firmę i nie zbankrutować
1 x Kodeks pracy ze schematami
1 x CSS bez tajemnic. 47 sekretów kreatywnego projektanta
1 x Ponadczasowe wnętrza
1 x Biblia w krzyżówce oraz wiadomości biblijne w zagadkach i rebusach
1 x Dociekania kognitywne
1 x Przetargi na roboty budowlane zasady udziału wykonawców dokumenty podmiotowe umowa w sprawie zamówienia publicznego
1 x Kryminalistyka C.H. Beck Wydanie 2
1 x Czakry w praktyce
1 x Atlas rozbioru tusz zwierząt rzeźnych
1 x Historia urody
1 x Wymiary kulturowe polskich organizacji a doskonalenie zarządzania jakością
1 x Jak odnieść sukces Mądrość Joganandy Tom 4
1 x Dlaczego gwiazdy migocą? I inne ważne pytania
1 x Przeszukanie Problematyka prawna i kryminalistyczna
1 x Jeżow Żelazna pięść Stalina Zawrotna zbrodnicza kariera "Krwawego Karła"
1 x Czy wiesz kogo kochasz
857.25zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Chemia
Magiczna chemia Zagadnienia z chemii nie tylko dla olimpijczyków - gimnazjalistów i licealistów

Magiczna chemia Zagadnienia z chemii nie tylko dla olimpijczyków - gimnazjalistów i licealistów

38.00zł
32.30zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN