Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing e-mailowy 72.45zł
Marketing e-mailowy

Tytuł: Marketing e-mailowy
Autor: Jenkins Simms
ISBN: 978-83-264-1194-6
Ilość stron: 244
Data wydania: 02/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 72.45zł


Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania budżetu firmy.

Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny BrightWave Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym przedsiębiorstwom.

Bez wzglądu na to, czy jesteś nowicjuszem w dziedzinie marketingu e-mailowego czy starym wyjadaczem, znajdziesz w tej książce ważne informacje i treści pobudzające do myślenia, które będziesz mógł wykorzystać do doskonalenia działań marketingowych prowadzonych w Internecie.

Rozdziały:

Część I. Dlaczego marketing e-mailowy jest skuteczny
Rozdział 1 E-mail jest potężnym narzędziem marketingowym
Rozdział 2 Marketing e-mailowy oparty na przyzwoleniu adresatów to nie spam
Rozdział 3 Marketing e-mailowy jest niezwykle tani i ukierunkowany oraz daje wymierne wyniki
Rozdział 4 E-mail ma silniejszą pozycję niż kiedykolwiek wcześniej

Część II. Budżet i zwrot z inwestycji
Rozdział 5 Nie szukaj tanich rozwiązań - poczta elektroniczna pozwala ograniczyć inne koszty, więc warto w nią zainwestować
Rozdział 6 Podczas planowania budżetu należy brać pod uwagę stopę zwrotu z inwestycji
Rozdział 7 Marketing e-mailowy warto kontynuować, nawet jeśli firma musi ciąć koszty

Część III. Organizowanie działu e-mailowego
Rozdział 8 Można to robić we własnym zakresie albo komuś zlecić
Rozdział 9 Poszukiwanie odpowiedniego partnera
Rozdział 10 Nawiązywanie współpracy z partnerem
Rozdział 11 Cechy dobrego menedżera programu e-mailowego

Część IV. Strategia e-mailowa zorientowana na klienta
Rozdział 12 Trzeba nawiązywać do oczekiwań klienta
Rozdział 13 Liczy się pierwsze wrażenie

Część V. Tworzenie i wzbogacanie list adresowych
Rozdział 14 Nie jest łatwo prosić o wybaczenie
Rozdział 15 Tworzenie listy adresowej
Rozdział 16 Tworzenie list przez generowanie potencjalnych kontaktów handlowych
Rozdział 17 Wspomaganie rozwoju list adresowych działaniami marketingowymi w wyszukiwarkach
Rozdział 18 Baza adresów musi być uporządkowana
Rozdział 19 Korzyści z posiadania prężnego centrum preferencji
Rozdział 20 Wyciągnij jak najwięcej korzyści ze swojej listy adresowej

Część VI. Najlepsze metody postępowania
Rozdział 21 Objętość wiadomości i wezwanie do działania
Rozdział 22 Tworzenie biuletynów
Rozdział 23 Określanie właściwej częstotliwości wysyłania e-maili
Rozdział 24 Personalizacja
Rozdział 25 Segmentacja list adresowych w celu zindywidualizowania wiadomości
Rozdział 26 Dobry temat wiadomości wywołuje liczne reakcje
Rozdział 27 Nazwa nadawcy
Rozdział 28 Testuj, testuj, testuj
Rozdział 29 Maksymalizowanie skuteczności e-maili generowanych automatycznie
Rozdział 30 Wykorzystanie podpisu
Rozdział 31 Doskonalenie wiadomości elektronicznych
Rozdział 32 Coroczny audyt programu e-mailowego

Część VII. Doręczanie i optymalizowanie wiadomości
Rozdział 33 Podstawowe zagadnienia dotyczące wskaźnika doręczeń
Rozdział 34 Poprawne wyświetlanie wiadomości
Rozdział 35 Tworzenie kampanii e-mailowych dla urządzeń mobilnych

Część VIII. Pomiar skuteczności kampanii e-mailowych
Rozdział 36 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych
Rozdział 37 Mierniki skuteczności kampanii e-mailowych w praktyce
Rozdział 38 Poprawianie wyników za pomocą remarketingu

Część IX. Prywatność i przepisy antyspamowe
Rozdział 39 Poznaj przepisy antyspamowe
Rozdział 40 Bliższe spojrzenie na spam
Rozdział 41 Różne poziomy przyzwolenia
Rozdział 42 Co powinna zawierać polityka prywatności?

Część X. Wiadomości automatyczne
Rozdział 43 Tworzenie dobrych wiadomości powitalnych
Rozdział 44 Procedura rezygnacji z subskrypcji
Rozdział 45 Dobre (i złe) sposoby monitorowania reakcji na kampanie e-mailowe

Część XI. Programy e-mailowe realizowane w środowisku B2B oraz na arenie międzynarodowej
Rozdział 46 Tworzenie kampanii e-mailowych adresowanych do firm
Rozdział 47 Najlepsze metody postępowania stosowane w środowisku międzynarodowym

Część XII. Przyszłość poczty elektronicznej
Rozdział 48 Wpływ mediów społecznościowych na pocztę elektroniczną
Rozdział 49 Przyszłość marketingu e-mailowego

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Norwegia Pascal Lajt
Norwegia Pascal Lajt
Weronika Sowa, Konrad Konieczny
Pascal
Mężczyźni miłość i seks Instrukcja obsługi faceta
Mężczyźni miłość i seks Instrukcja obsługi faceta
David Zinczenko, Ted Spiker
Rebis
Rozliczenia, ewidencja księgowa i podatkowa VAT w jednostkach sektora finansów publicznych
Rozliczenia, ewidencja księgowa i podatkowa VAT w jednostkach sektora finansów publicznych
Stanisława Szlachta
ODDK
Frazeografia polska Teoria i praktyka
Frazeografia polska Teoria i praktyka
Gabriela Dziamska-Lenart
WNU im. A. Mickiewicza
Zakażenia w położnictwie i ginekologii Tom 1
Zakażenia w położnictwie i ginekologii Tom 1
Tomasz Niemiec
Via Medica
Potęga pieniądza Finansowa historia świata
Potęga pieniądza Finansowa historia świata
Niall Ferguson
Literackie
 Koszyk
1 x Bezład warszawski O erozji i odnowie przestrzeni publicznych
1 x Marketing w elektroenergetyce
1 x Czas wypłaty Zarobienie dużych pieniędzy na giełdzie jest najlepszym rewanżem
1 x 101 pomysłów na własną firmę
1 x Angielski dla najmłodszych
1 x Akty Fotografia cyfrowa dla profesjonalistów
1 x Audyt logistyki w przedsiębiorstwach handlu detalicznego wielkopowierzchniowego
1 x Cuda Alp Najpiękniejsze szczyty i krajobrazy
1 x Cyfrowa rewolucja w badaniach eksperymentalnych
1 x Egonomia Jak ego niszczy i buduje nasze finanse
1 x 5+ (plus) Życie obfite w Szczęście Humor Pomoc Nadzieję oraz Zdrowie
1 x Francusko-polski i polsko-francuski sprytny słownik ze słownikiem na CD
1 x BMW serii 5 (typu E39)
1 x Cząstki elementarne W poszukiwaniu fundamentalnej natury rzeczywistości
1 x Sentymentalna bzdura
1 x 12 dyscyplin doskonałego przywództwa
1 x 10 przykazań propagandy
1 x Działalność gospodarcza w branży elektrycznej
1 x Fundusze UE 2007-2013 dla mikro małych i średnich firm
1 x Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
1 x Budowa pojazdów samochodowych Kwalifikacja MG.12 Podręcznik do kształcenia w zawodach
1 x Mechanika techniczna Tom 2 Kinematyka i dynamika Wydanie 5
1 x Chińska kultura symboliczna
1 x Badacze kosmosu Poznaj tajemnice wszechświata
1 x Geosyntetyki w budownictwie wodnym
1 x ADR od A do Z nie tylko dla kierowców 2019 - 2021
1 x Jerzy i tajny klucz do Wszechświata
1 x Fotografia cyfrowa Leksykon kieszonkowy Wydanie II
1 x Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń
1 x BMW serii 3 typu E90/E91
1,243.61zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Geografia
Podstawy geochemii środowiska

Podstawy geochemii środowiska

61.95zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION