Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Przemysł spożywczy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Budownictwo lądowe
  Klimatyzacja Ogrzewanie
  Materiały inżynierskie
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Rzemiosło
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing ekologicznych produktów żywnościowych 69.00zł
Marketing ekologicznych produktów żywnościowych

Tytuł: Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
Autor: Renata Nestorowicz, Bogna Pilarczyk
ISBN: 978-83-7526-736-5
Ilość stron: 260
Data wydania: 2010
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 69.00zł


Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań konsumentów, motywów zakupu oraz preferowanych form sprzedaży. Publikacja ta stanowi całościowe opracowanie zagadnień związanych z marketingowymi aspektami wytwarzania ekologicznej żywności i jej sprzedaży ostatecznym nabywcom. Przedmiotem zainteresowania autorek jest przede wszystkim żywność ekologiczna rozumiana jako żywność mająca polskie lub europejskie certyfikaty żywności ekologicznej i rolnictwa ekologicznego. W książce szczegółowo omówiono:

• istotę marketingu żywności ekologicznej na tle ewolucji koncepcji marketingu, a także koncepcji zrównoważonego rozwoju,
• wybrane aspekty rolnictwa ekologicznego z uwzględnieniem jego podstawowych celów oraz uwarunkowań prawnych,
• zachowania nabywców i kwestię segmentacji na rynku żywności ekologicznej,
• metody badań marketingowych z uwzględnieniem różnych źródeł informacji,
• podstawowe elementy marketing miksu,
• atrybuty ekożywności i zagadnienia związane z zarządzaniem takim produktem, w tym m.in, markę, opakowanie i znakowanie żywności ekologicznej,
• politykę cenową na rynku żywnościowych produktów ekologicznych,
• różne aspekty dystrybucji żywności ekologicznej z uwzględnieniem tradycyjnych i nowoczesnych kanałów dystrybucji,
• zagadnienia komunikacji marketingowej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Zrównoważony rozwój a orientacja marketingowa na rynku żywnościowych produktów ekologicznych
Koncepcja zrównoważonego rozwoju
Ewolucja orientacji marketingowej
Ewolucja marketingu żywnościowych produktów ekologicznych

Rozdział 2. Rolnictwo ekologiczne jako obszar działań marketingowych
Istota i cele rolnictwa ekologicznego
Uwarunkowania prawne rolnictwa ekologicznego w Unii Europejskiej i w
Stan rolnictwa ekologicznego w Unii Europejskiej i w Polsce oraz jego tendencje
Charakterystyka rynku żywności ekologicznej w Polsce

Rozdział 3. Zachowania nabywców i segmentacja rynku żywności ekologicznej
Istota zachowań rynkowych konsumentów na rynku żywnościowych artykułów ekologicznych
Segmentacja rynku żywności ekologicznej
Postrzeganie żywności ekologicznej i przyczyny jej nabywania

Rozdział 4. Badania marketingowe jako podstawa działań rynkowych
Źródła informacji marketingowych
Prowadzenie badań marketingowych
Wybrane metody badań marketingowych

Rozdział 5. Żywnościowy produkt ekologiczny i cena jako elementy marketing miksu
Cechy ekożywności
Zarządzanie produktem
Marka jako element strategii ekologicznego produktu żywnościowego
Opakowanie i znakowanie produktów ekologicznych
Polityka cenowa na rynku produktów ekologicznych

Rozdział 6. Procesy dystrybucji na rynku żywnościowych produktów ekologicznych
Kanały dystrybucji żywności ekologicznej i intensywność dystrybucji
Fizyczna dystrybucja i merchandising żywności ekologicznej
Dystrybucja żywności ekologicznej w Polsce i w innych krajach europejskich
Sprzedaż żywności ekologicznej przez odrębne kanały dystrybucji
Konwencjonalne kanały sprzedaży żywności ekologicznej

Rozdział 7. Komunikacja marketingowa na rynku żywności ekologicznej
Proces zintegrowanej komunikacji marketingowej
Reklama jako narzędzie komunikacji masowej
Promocja sprzedaży na rynku ekożywności
Promocja osobista jako narzędzie komunikacji bezpośredniej
Działania z zakresu public relations
Nowoczesne kanały komunikacji - komunikacja wirtualna

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Toksykologia środowiska Aspekty chemiczne i biochemiczne
Toksykologia środowiska Aspekty chemiczne i biochemiczne
Stanley E. Manahan
PWN
Mięsień lędźwiowy Klucz do fizycznego, emocjonalnego i duchowego dobrostanu
Mięsień lędźwiowy Klucz do fizycznego, emocjonalnego i duchowego dobrostanu
Jo Ann Staugaard-Jones
Galaktyka
Postaw na zdrowie
Postaw na zdrowie
Andrzej Janus
IPS
Moja Pierwsza Encyklopedia Zwierzęta
Moja Pierwsza Encyklopedia Zwierzęta
Praca zbiorowa
Egmont
100 najpiękniejszych miejsc UNESCO
100 najpiękniejszych miejsc UNESCO
praca zbiorowa
Dragon
Ochrona prawna zasobów naturalnych
Ochrona prawna zasobów naturalnych
Stelmasiak Jerzy, Kruk Emil, Lubeńczuk Grzegorz
UMCS
 Koszyk
1 x Foresight w zarządzaniu strategicznym
1 x Aconcagua Laminowana mapa trekingowa
1 x Córeczka Instrukcja obsługi dla rodziców
1 x Budżetowanie operacyjne finansowe i kapitałowe w przedsiębiorstwie
1 x Sieci domowe nieoficjalny podręcznik
1 x Finanse publiczne wobec wyzwań globalizacji
1 x Finansowanie obce firm rodzinnych na rynku niedoskonałym
1 x Hydraulika urządzeń wodociągowych Tom 1
1 x Język ciała Siedem lekcji komunikacji niewerbalnej
1 x Taktyczne ratownictwo medyczne
1 x Inteligentny outsourcing Sztuka skutecznej współpracy
1 x Wdrażanie systemu ochrony danych osobowych Praktyczny przewodnik krok po kroku
1 x Masaż leczniczy Podstawy anatomiczne i techniki
1 x 21 godzin do sukcesu
1 x A może zmienisz zdanie Sekrety perswazyjnego pisania
1 x RFID od koncepcji do wdrożenia Polska perspektywa
1 x Leczenie ortodontyczne i ortopedyczne wad zębowo-twarzowych
1 x Dermatologia i wenerologia dla pielęgniarek
1 x Ekologia i ochrona środowiska
1 x Bukanierzy
1 x Perły znad Kwisy Tajemnice pogranicza Śląska i Łużyc
1 x Kosmetologia ciała
1 x Meritum Rachunkowość Rachunkowość i Sprawozdawczość Finansowa Wydanie 10
1 x Gimnastyka diabetyka Cukrzyca a wysiłek fizyczny
1 x Biżuteria i koraliki dla bystrzaków. Wydanie II
1 x Fuchy, dzieła, zlecenia Praca przyszłości czy przyszłość pracy?
1 x Gdy góra lodowa topnieje Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach
1 x 50 sposobów na zdobycie kochanka
1 x Janusz Radziwiłł 1880-1967 Biografia polityczna
1 x Drgania i stateczność układów smukłych
1 x Budujące rozmowy Szczęśliwy związek bez konfliktów
1 x Dzienniki Helgi Świadectwo dziewczynki o życiu w obozach koncentracyjnych
1 x 101 ćwiczeń z ziemi
1 x Być damą Savoir-vivre nowoczesnej kobiety
1 x Polactwo Wydanie 7
1 x 10-procentowy przedsiębiorca. Stwórz swój mikrobiznes bez rezygnacji z etatu
1 x Meandry globalizacji XXI wieku
1 x Dla twoich zdrowych oczu
2,219.16zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Fizyka
Wstęp do modelowania komputerowego w fizyce

Wstęp do modelowania komputerowego w fizyce

59.00zł
50.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN