Tytuł: | Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych | | Autor: | Henryk Mruk | | ISBN: | 978-83-264-7983-0 | | Ilość stron: | 180 | | Data wydania: | 02/2015 (wydanie 2) | | Format: | 14.5x20.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 59.00zł | |
Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.
Książka adresowana jest przede wszystkim do osób prowadzących lub pragnących założyć własny gabinet medyczny, które kierują się zasadą tworzenia partnerskich relacji między gabinetami a pacjentami, a także do wszystkich zajmujących się teorią zarządzania w służbie zdrowia.
Rozdziały:
Rozdział 1.Gabinety lekarskie na rynku usług zdrowotnych
Rozdział 2.Koncepcja marketingowego zarządzania gabinetem lekarskim
Rozdział 3.Otoczenie gabinetu lekarskiego
Rozdział 4.Sposoby konkurowania gabinetów lekarskich
Rozdział 5.Segmentacja pacjentów a działania gabinetu
Rozdział 6.Zachowania pacjentów
Rozdział 7.Badania marketingowe na rynku usług medycznych
Rozdział 8.Strategia produktu
Rozdział 9.Usługi gabinetów lekarskich
Rozdział 10.Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej
Rozdział 11.Zarządzanie marką placówki medycznej
Rozdział 12.Strategie cenowe gabinetów lekarskich
Rozdział 13.Promocja gabinetów lekarskich
Rozdział 14.Rola personelu w zarządzaniu marketingowym
Rozdział 15.Neuromarketing a działania gabinetu
Rozdział 16.Plan marketingowy gabinetu lekarskiego
Rozdział 17.Negocjacje w sferze usług zdrowotnych
|