Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Medycyna » Stomatologia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
  Alergologia Astma
  Anatomia człowieka
  Chirurgia
  Choroby zakaźne
  Dermatologia
  Diabetologia
  Diagnostyka
  Endokrynologia
  Etyka
  Farmakologia Leki
  Fizjologia
  Fizjoterapia Rehabilitacja
  Genetyka
  Geriatria
  Ginekologia Położnictwo
  Hematologia
  Immunologia
  Intensywna terapia
  Interna
  Kardiologia
  Medycyna ogólna
  Mózg Umysł
  Neurologia
  Okulistyka
  Onkologia
  Ortopedia Traumatologia
  Otolaryngologia
  Patologia
  Pediatria Neonatologia
  Pielęgniarstwo
  Psychologia Psychiatria
  Reumatologia
  Seksuologia
  Stomatologia
  Służba Zdrowia
  Toksykologia
  Urologia
  Zdrowie publiczne
  Żywienie
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing gabinetu stomatologicznego 48.00zł
Marketing gabinetu stomatologicznego

Tytuł: Marketing gabinetu stomatologicznego
Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
ISBN: 978-83-7563-168-5
Ilość stron: 180
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Czelej

Cena: 48.00zł


Publikacja skoncentrowana jest na marketingowym aspekcie funkcjonowania gabinetu stomatologicznego, przedstawiając jego istotę, wskazówki związane z wdrażaniem i jego prowadzeniem.

Celem wydania jest przybliżenie lekarzom dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów gabinetu, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu relacji, który pozwala na zatrzymanie pacjenta „na dłużej”. Skupia uwagę na obsłudze pacjenta (jako nabywcy świadczenia zdrowotnego), która powinna stanowić filozofię gabinetu/kliniki stomatologicznej. Profesjonalna obsługa powinna wyznaczać pewną etykę zachowań (zarówno lekarskich, jak i biznesowych) i zapewniać realizację zobowiązań, które zostały podjęte względem pacjenta, aby go usatysfakcjonować.
 
W książce poruszona została tematyka bezpośredniej komunikacji werbalnej, rozpatrywana na wielu płaszczyznach:
• dentysta – personel (m.in. jak zjednywać pracowników i zachować autorytet);
• dentysta – pacjent dorosły (m.in. co robić, gdy pacjent mówi „nie” i co, gdy w końcu powie „tak”);
• dentysta – pacjent dziecko (m.in. jakim językiem się posługiwać i jak próbować radzić sobie ze strachem małego pacjenta) i jego rodzic/opiekun (m.in. o konieczności edukowania dorosłych w zakresie profilaktyki najmłodszych).

Znalazło się również miejsce dla komunikacji z wykorzystaniem telefonu, papierowych nośników i internetu oraz komunikacji niewerbalnej.
 
Aby ułatwić przyswojenie treści zawartych w książce, zastosowano oznaczenia wyróżnione w tekście: przykłady „z życia wzięte”, cytaty, „złote myśli”, pogrubienia, ramki oraz zestaw blisko 40 ćwiczeń mających być inspiracją do podjęcia działań praktycznych. Ponadto każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, które wskazuje istotę problematyki omawianej w danej części książki.
 
Niniejsza publikacja przyczyni się do dalszego rozwoju gabinetu stomatologicznego, jako przedsiębiorstwa zarobkującego.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Kreatywne miasto
Kreatywne miasto
Landry Charles
Narodowe Centrum Kultury
Elementy psychopatologii i psychologii klinicznej
Elementy psychopatologii i psychologii klinicznej
Krzysztof Klimasiński
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Osadnictwo Franków w Królestwie Jerozolimskim Studium historyczno-prawne stanu bourgeois
Osadnictwo Franków w Królestwie Jerozolimskim Studium historyczno-prawne stanu bourgeois
Paweł Dziwiński
inforteditions
Uśmiechnij się inspiracja i otucha na życiowe wzloty i upadki
Uśmiechnij się inspiracja i otucha na życiowe wzloty i upadki
Zig Ziglar
Logos
Wiesz możesz działaj Wykorzystaj swoją wiedzę w praktyce
Wiesz możesz działaj Wykorzystaj swoją wiedzę w praktyce
Ken Blanchard, Paul J. Meyer, Dick Ruhe
MT Biznes
Tylko dla chłopaków Sekrety dojrzewania
Tylko dla chłopaków Sekrety dojrzewania
Matt Crossick
Olesiejuk
 Koszyk
1 x Bariery modernizacji Rosji
1 x Bieszczady przewodnik górski
1 x 1000 hiszpańskich słów(ek) Ilustrowany słownik hiszpańsko-polski polsko-hiszpański
1 x Art Color Ballet
185.39zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Czelej
 Kategoria:
 Geografia
Geochemia krajobrazu

Geochemia krajobrazu

40.00zł
34.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press