Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Medycyna » Stomatologia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
  Alergologia Astma
  Anatomia człowieka
  Chirurgia
  Choroby zakaźne
  Dermatologia
  Diabetologia
  Diagnostyka
  Endokrynologia
  Etyka
  Farmakologia Leki
  Fizjologia
  Fizjoterapia Rehabilitacja
  Genetyka
  Geriatria
  Ginekologia Położnictwo
  Hematologia
  Immunologia
  Intensywna terapia
  Interna
  Kardiologia
  Medycyna ogólna
  Mózg Umysł
  Neurologia
  Okulistyka
  Onkologia
  Ortopedia Traumatologia
  Otolaryngologia
  Patologia
  Pediatria Neonatologia
  Pielęgniarstwo
  Psychologia Psychiatria
  Reumatologia
  Seksuologia
  Stomatologia
  Służba Zdrowia
  Toksykologia
  Urologia
  Zdrowie publiczne
  Żywienie
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing gabinetu stomatologicznego 48.00zł
Marketing gabinetu stomatologicznego

Tytuł: Marketing gabinetu stomatologicznego
Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
ISBN: 978-83-7563-168-5
Ilość stron: 180
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Czelej

Cena: 48.00zł


Publikacja skoncentrowana jest na marketingowym aspekcie funkcjonowania gabinetu stomatologicznego, przedstawiając jego istotę, wskazówki związane z wdrażaniem i jego prowadzeniem.

Celem wydania jest przybliżenie lekarzom dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów gabinetu, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu relacji, który pozwala na zatrzymanie pacjenta „na dłużej”. Skupia uwagę na obsłudze pacjenta (jako nabywcy świadczenia zdrowotnego), która powinna stanowić filozofię gabinetu/kliniki stomatologicznej. Profesjonalna obsługa powinna wyznaczać pewną etykę zachowań (zarówno lekarskich, jak i biznesowych) i zapewniać realizację zobowiązań, które zostały podjęte względem pacjenta, aby go usatysfakcjonować.
 
W książce poruszona została tematyka bezpośredniej komunikacji werbalnej, rozpatrywana na wielu płaszczyznach:
• dentysta – personel (m.in. jak zjednywać pracowników i zachować autorytet);
• dentysta – pacjent dorosły (m.in. co robić, gdy pacjent mówi „nie” i co, gdy w końcu powie „tak”);
• dentysta – pacjent dziecko (m.in. jakim językiem się posługiwać i jak próbować radzić sobie ze strachem małego pacjenta) i jego rodzic/opiekun (m.in. o konieczności edukowania dorosłych w zakresie profilaktyki najmłodszych).

Znalazło się również miejsce dla komunikacji z wykorzystaniem telefonu, papierowych nośników i internetu oraz komunikacji niewerbalnej.
 
Aby ułatwić przyswojenie treści zawartych w książce, zastosowano oznaczenia wyróżnione w tekście: przykłady „z życia wzięte”, cytaty, „złote myśli”, pogrubienia, ramki oraz zestaw blisko 40 ćwiczeń mających być inspiracją do podjęcia działań praktycznych. Ponadto każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, które wskazuje istotę problematyki omawianej w danej części książki.
 
Niniejsza publikacja przyczyni się do dalszego rozwoju gabinetu stomatologicznego, jako przedsiębiorstwa zarobkującego.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
200 potraw z całego świata w twojej kuchni
200 potraw z całego świata w twojej kuchni
Boyer Blandine
Jedność
Arcydzieła światowej architektury
Arcydzieła światowej architektury
Will Pryce
Zielona Sowa
Świat rzymski w V wieku
Świat rzymski w V wieku
Kosiński Rafał, Twardowska Kamilla
HISTORIA IAGELLONICA
Symbole władzy Leksykon
Symbole władzy Leksykon
Paola Rapelli
Arkady
Encyklopedia małego ogrodu
Encyklopedia małego ogrodu
Wilson Andrew
Publicat
Maria Curie i córki Listy
Maria Curie i córki Listy
Grochocka Małgorzata
Wydawnictwo Dolnośląskie
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Czelej
 Kategoria:
 Chemia
Chemia ogólna Cząsteczki materia reakcje

Chemia ogólna Cząsteczki materia reakcje

219.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN