Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Medycyna » Stomatologia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
  Alergologia Astma
  Anatomia człowieka
  Chirurgia
  Choroby zakaźne
  Dermatologia
  Diabetologia
  Diagnostyka
  Endokrynologia
  Etyka
  Farmakologia Leki
  Fizjologia
  Fizjoterapia Rehabilitacja
  Genetyka
  Geriatria
  Ginekologia Położnictwo
  Hematologia
  Immunologia
  Intensywna terapia
  Interna
  Kardiologia
  Medycyna ogólna
  Mózg Umysł
  Neurologia
  Okulistyka
  Onkologia
  Ortopedia Traumatologia
  Otolaryngologia
  Patologia
  Pediatria Neonatologia
  Pielęgniarstwo
  Psychologia Psychiatria
  Reumatologia
  Seksuologia
  Służba Zdrowia
  Stomatologia
  Toksykologia
  Urologia
  Zdrowie publiczne
  Żywienie
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Podręcznik dla asystentek i higienistek stomatologicznych Wydanie 3

Podręcznik dla asystentek i higienistek stomatologicznych Wydanie 3

109.00zł
85.02zł
Marketing gabinetu stomatologicznego 48.00zł 40.80zł
Marketing gabinetu stomatologicznego

Tytuł: Marketing gabinetu stomatologicznego
Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
ISBN: 978-83-7563-168-5
Ilość stron: 180
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Czelej

Cena: 48.00zł 40.80zł


Publikacja skoncentrowana jest na marketingowym aspekcie funkcjonowania gabinetu stomatologicznego, przedstawiając jego istotę, wskazówki związane z wdrażaniem i jego prowadzeniem.

Celem wydania jest przybliżenie lekarzom dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów gabinetu, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu relacji, który pozwala na zatrzymanie pacjenta „na dłużej”. Skupia uwagę na obsłudze pacjenta (jako nabywcy świadczenia zdrowotnego), która powinna stanowić filozofię gabinetu/kliniki stomatologicznej. Profesjonalna obsługa powinna wyznaczać pewną etykę zachowań (zarówno lekarskich, jak i biznesowych) i zapewniać realizację zobowiązań, które zostały podjęte względem pacjenta, aby go usatysfakcjonować.
 
W książce poruszona została tematyka bezpośredniej komunikacji werbalnej, rozpatrywana na wielu płaszczyznach:
• dentysta – personel (m.in. jak zjednywać pracowników i zachować autorytet);
• dentysta – pacjent dorosły (m.in. co robić, gdy pacjent mówi „nie” i co, gdy w końcu powie „tak”);
• dentysta – pacjent dziecko (m.in. jakim językiem się posługiwać i jak próbować radzić sobie ze strachem małego pacjenta) i jego rodzic/opiekun (m.in. o konieczności edukowania dorosłych w zakresie profilaktyki najmłodszych).

Znalazło się również miejsce dla komunikacji z wykorzystaniem telefonu, papierowych nośników i internetu oraz komunikacji niewerbalnej.
 
Aby ułatwić przyswojenie treści zawartych w książce, zastosowano oznaczenia wyróżnione w tekście: przykłady „z życia wzięte”, cytaty, „złote myśli”, pogrubienia, ramki oraz zestaw blisko 40 ćwiczeń mających być inspiracją do podjęcia działań praktycznych. Ponadto każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, które wskazuje istotę problematyki omawianej w danej części książki.
 
Niniejsza publikacja przyczyni się do dalszego rozwoju gabinetu stomatologicznego, jako przedsiębiorstwa zarobkującego.

Tytuł książki: "Marketing gabinetu stomatologicznego"
Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
Wydawnictwo: Czelej
Cena: 48.00zł 40.80zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Koncepcje zarządzania Podręcznik akademicki
Koncepcje zarządzania Podręcznik akademicki
Małgorzata Czerska, Agnieszka A. Szpitter
C.H. Beck
Religia Encyklopedia PWN Tom 9
Religia Encyklopedia PWN Tom 9
Tadeusz Gadacz, Bogusław Milerski
PWN
Główna rola w teatrze życia
Główna rola w teatrze życia
Ruman Elżbieta
Fronda
Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami tworzenie i doskonalenie warsztatu pracy Wydanie 3
Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami tworzenie i doskonalenie warsztatu pracy Wydanie 3
Wojciech Karpiński
C.H. Beck
Rozmaitości biblijne
Rozmaitości biblijne
Tomasz (ks.) Jelonek
Petrus
Rozwód Alimenty Podział majątku
Rozwód Alimenty Podział majątku
Flisek Aneta
C.H. Beck
 Koszyk
1 x Jan Luksemburski Dzieje burzliwego żywota i bohaterskiej śmierci Króla Czech i hrabiego Luksemburskiego
1 x Pamiętnik z Powstania Warszawskiego
1 x Jerozolima Biografia
142.80zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Czelej
 Kategoria:
 Energetyka
Efektywność inwestycji w odnawialne źródła energii Analiza kosztów i korzyści

Efektywność inwestycji w odnawialne źródła energii Analiza kosztów i korzyści

47.00zł
41.36zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom HELION
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Nowoczesna logistyka Wydanie X Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood Onepress
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Anatomia człowieka Podręcznik dla studentów Tom 1-4 Komplet Olgierd Narkiewicz, Janusz Moryś PZWL