Tytuł: | Marketing i PR w czasie rzeczywistym Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem | | Autor: | Scott David Meerman | | ISBN: | 978-83-264-3106-7 | | Ilość stron: | 236 | | Data wydania: | 12/2013 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | 17.5x24.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 69.00zł | |
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji?
We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: • metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, • przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, • sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, • inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
|