Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Procedury zabiegowe

Procedury zabiegowe

99.00zł
Marketing internetowy w wyszukiwarkach 47.00zł
Marketing internetowy w wyszukiwarkach

Tytuł: Marketing internetowy w wyszukiwarkach
Autor: Tomasz Frontczak
ISBN: 83-246-0254-2
Ilość stron: 344
Data wydania: 03/2006
Wydawnictwo: HELION

Cena: 47.00zł


Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję - doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona, trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki, nasza strona znalazła się możliwie najwyżej? Jakie zastosować techniki, aby przechytrzyć mechanizmy indeksujące?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera książka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach". Czytając ją, poznasz fakty i mity związane z pozycjonowaniem witryn WWW i korzystaniem z płatnych form promocji. Nauczysz się planować kampanię reklamową, dobierać słowa kluczowe, stosować narzędzia oferowane przez wyszukiwarki i oceniać rezultaty swoich działań. Dowiesz się, jak działają wyszukiwarki i w jaki sposób klasyfikują treści. I wreszcie najważniejsze - nauczysz się modyfikować kod źródłowy strony WWW tak, aby mechanizm indeksujący jej nie przeoczył.

  • Formy reklamy w wyszukiwarkach
  • Korzystanie z usług firm zewnętrznych
  • Inne formy reklamy internetowej
  • Wybór słów kluczowych i ocena ich konkurencyjności
  • Reklama płatna w Google AdWords
  • Dostosowywanie kodu źródłowego i treści strony do wymagań mechanizmów indeksujących
  • Analiza kampanii internetowej

Rozdziały:

Część I. Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? (31)

Rozdział 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach (33)

  • Czym są wyniki naturalne (organiczne) w wyszukiwarkach? (33)
  • W skrócie o tym, jak wyszukiwarka ocenia jakość strony (34)
  • Wyniki płatne w wyszukiwarkach - linki i boksy sponsorowane (36)
  • Reklama kontekstowa - czym jest i co ma wspólnego z wyszukiwarkami? (40)
  • Jak wyszukiwarka zarabia na siebie i co to jest paid inclusion? (42)
  • Więcej powierzchni reklamowej, więcej reklamodawców, więcej możliwości (45)
  • Kompleksowe ujęcie procesu marketingu w wyszukiwarkach (48)

Rozdział 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut (51)

  • Reklama w Google - uruchomienie kampanii w 10 krokach obsługi systemu Google AdWords (51)
  • Uruchomione... i co dalej? (57)

Rozdział 3. Wyszukiwarki a użytkownik (59)

  • Co widzi użytkownik? (59)
  • Użytkownik uważa siebie za specjalistę i znawcę (64)
  • Jak szuka użytkownik? (66)
  • "Lejek" sprzedaży - wyszukiwarki w poszczególnych etapach sprzedaży (67)
  • Anonimowe zbieranie informacji (68)
  • Wyszukiwarki na świecie (69)
  • Wyszukiwarki w Polsce (71)
    • Potencjał marketingowy wyszukiwarek w Polsce (71)
    • Procentowe udziały w polskim rynku poszczególnych wyszukiwarek (72)

Rozdział 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach (75)

  • Za co płacimy, czyli gdzie powstają koszty marketingu w wyszukiwarkach (75)
  • Firma zewnętrzna - jak wybrać? (77)
  • Jak nie dać się oszukać? (78)
  • Przecież wszystko zrobimy sami... (79)

Rozdział 5. Nie tylko wyszukiwarki (81)

  • Październik 1994 - początek (81)
  • Metody kierowania reklamy internetowej (82)
    • Run-on-site (ROS) (82)
    • Run-on-category (ROC) (83)
    • Search engine marketing i contextual advertising (83)
    • Location-based advertising (84)
    • Behavioral advertising (84)
  • Formy reklamy w Internecie (85)
    • Gdzie się zgłosić? (86)

Bibliografia do części I (89)

Część II. Dobry plan to połowa sukcesu (95)

Rozdział 6. Zanim zaczniesz, określ cele (97)

  • Cele i ich hierarchia (97)
  • Mierzenie celów - mikro- i makroakcje (98)
  • Stwórz plan, rozpoznając swoje ograniczenia (99)
  • Segmentacja rynku i pozycjonowanie produktu w marketingu internetowym w wyszukiwarkach (100)
  • Badania słów kluczowych - uwagi wstępne (102)
  • Modele biznesu a cele i plan kampanii (102)
    • Business-to-Business (102)
    • Business-to-Consumer (103)
    • Niezależni specjaliści (103)
  • Case study - ProPartner.pl (104)
    • 1. Główne cele kompanii reklamowej w wyszukiwarkach (104)
    • 2. Pożądane akcje i mikroakcje użytkowników obrazujące realizację założonych celów (105)
    • 3. Badanie słów kluczowych (105)
    • 4. Utworzenie kampanii w systemie Google AdWords (106)
    • 5. Plan działań po fazie wstępnej (106)

Rozdział 7. Badanie słów kluczowych - keyword research (107)

  • Dlaczego badanie słów kluczowych jest takie istotne? (108)
  • Długość fraz wpisanych przez użytkownika (109)
  • Niezliczona liczba kombinacji (110)
  • Metody doboru słów kluczowych - narzędzie internetowe (111)
    • Podglądanie konkurencji (111)
    • Podpowiedzi w systemie Google AdWords - Keyword Suggestion Tool (112)
    • Ranking serwisu Boksy.Onet.pl (116)
    • Wp.pl i Interia.pl - zestawienie najpopularniejszych zapytań (118)
    • Narzędzie Overture - Search Term Suggestion Tool (120)
    • Inne serwisy (121)
    • Statystyki konkurencji mówią dużo (122)
  • Nie tylko Internet, czyli metody offline (124)
    • Spytaj otoczenia (124)
    • Myślenie twórcze, myślenie lateralne (125)
    • Burza mózgów i synektyka (125)
    • Otaczający nas świat - wiadomości i telewizor (127)
    • Celowe błędy w słowach kluczowych - ortografia i literówki (127)
    • Słowniki (128)
  • Poszukiwanie nisz - przykład wyborów prezydenckich (129)
  • Testuj, zarówno zanim się zdecydujesz, jak i gdy już to zrobisz (133)
  • Badanie słów kluczowych a nazwa domeny (133)

Rozdział 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych (137)

  • Do czego służy WordTracker? (137)
  • Korzystanie z serwisu WordTracker.com (138)
  • Wskaźniki w serwisie WordTracker.com (140)
    • Keyword Effectiveness Index (141)
    • Czym jest PageRank i jak go sprawdzić? (143)
    • Użycie parametru PageRank we wskaźniku KEI (143)
    • Użycie wskaźnika KEI w polskich warunkach (144)

Bibliografia do części II (145)

Część III. Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach (147)

Rozdział 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? (149)

  • Jak się to wszystko zaczęło? (149)
    • Google nie powstało w garażu (150)
    • Overture - pionier płatnej reklamy (151)
    • Źródła popularności Google (152)
  • Modele opłat za reklamę (153)
    • Pay per click (154)
    • FF - Flat Fee (156)
    • CPM - cost per thousand (156)
    • Pay per call (157)
    • Pay per performance (157)
  • Kilka zalet i główna wada (158)
    • Uniezależnienie się od "czkawek" i zmian algorytmu (158)
    • Pełna kontrola nad reklamą (159)
    • ...i jeszcze więcej kontroli - kierowanie lokalne (159)
    • Wyjście z reklamą poza wyszukiwarki (159)
    • Click fraud - podstawowa wada (160)
  • "Klikacze" - dlaczego zagrażają wyszukiwarkom? (160)
    • Oszukiwanie systemów reklamy kontekstowej (161)
    • Linki sponsorowane w wyszukiwarkach i nieuczciwa konkurencja (162)
    • Jak uniknąć posądzenia o bycie "klikaczem"? (163)

Rozdział 10. Google AdWords - podstawy (165)

  • Struktura konta w AdWords (166)
  • Gdzie moja reklama będzie się ukazywać? (168)
    • Preferencje syndykacji (169)
    • Ustalanie budżetu (170)
    • Kierowanie reklamy ("na słowa" i "na stronę") (170)
    • Różnorodność reklamy kontekstowej (171)
  • Dopasowanie słów kluczowych (172)
  • Tworzenie nowych grup, ustalanie ceny i podstawowe pomiary (173)
    • Ustalanie ceny (174)
    • Podstawowe mierniki (176)
  • Słowa i pismo to podstawa (178)
    • Reguły, do których musisz się stosować (178)
  • Reklama w "Rzeczpospolitej" w 3 minuty? (180)
  • Materiały edukacyjne przygotowane przez Google (182)

Rozdział 11. Google AdWords - zaawansowane techniki (185)

  • Przejrzystość przede wszystkim - tekst linków sponsorowanych (185)
    • Informacja o wartości lub poparcie trzeciej strony (186)
    • Żądanie wykonania akcji (187)
    • Słowa, które zniechęcają do klikania (187)
    • Tworzenie kilku reklam (187)
    • Warto przeczytać (189)
  • Czy warto zwiększać CTR? (189)
  • Narzędzia Google AdWords (191)
  • Zaawansowana metoda kontroli kosztów kliknięć (192)
  • Google Advertising Professional (192)
    • Panel Moje centrum klienta (194)
    • Jak uzyskać status Qualified Google Advertising Professional? (194)

Rozdział 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach (197)

  • Trochę historii (197)
    • RekS.pl (198)
    • Onet przechodzi na pay per click (200)
  • Linki sponsorowane opłacane za tysiąc wyświetleń (200)
  • System OnetBoksy (203)
    • Tworzenie boksu i wybór haseł (205)
    • Stany haseł (206)
    • Geolokalizacja boksów (208)
  • Boksy w Wirtualnej Polsce i NetSprint (208)
  • Boksy.Interia.pl (210)

Bibliografia do części III (213)

Część IV. Dla praktyków - pozycjonowanie stron (215)

Rozdział 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści (217)

  • Jak działa algorytm wyszukiwarki? (217)
    • Niezbędne uproszczenia (217)
    • Dynamiczna analiza linków - ocena miarodajności (218)
    • Czy ilość wejść się liczy? (219)
  • Jak uzyskać wysokie pozycje w naturalnych wynikach? (219)
    • Akcja "kretyn" - jak to jest możliwe? (221)
    • Konkurencyjny serwis utrzymuje wysokie pozycje w Google bez linków (222)
  • Jak dodać stronę do wyszukiwarki? (223)
  • Spam - czym jest i czy warto? (225)
    • SEO - kodeks etyczny IAB (225)
    • Klasyfikacja (taksonomia) spamu w wyszukiwarkach (228)
    • Czy warto ryzykować? (234)

Rozdział 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom (237)

  • Struktura dokumentu, czyli optymalizacja kodu strony (237)
    • Tytuł strony (238)
    • Meta Tags (238)
    • Znaczniki h1, h2... hx oraz paragrafy (239)
    • Anchor text (239)
    • Nazwy plików (240)
    • Opis alternatywny alt (240)
  • Flash a wyszukiwarki (240)
    • Loading - Please be patient... (242)
    • Czy strony wykonane we Flashu można wypozycjonować? (242)
    • Efekt wow! (243)
  • Struktura serwisu (244)
    • Schematy organizacyjne a schemat witryny (245)
    • Systemy nawigacyjne przyjazne użytkownikom i wyszukiwarkom (246)
  • Dajmy użytkownikowi trochę wolności (249)

Rozdział 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji (251)

  • Czym są standardy sieciowe i kto je wprowadza? (251)
    • Trzy komponenty stron internetowych (252)
    • Nie lubimy spaghetti! (253)
    • Pożegnanie się z tabelami? (254)
    • Przejściowy i restrykcyjny XHTML (256)
  • A co na to wyszukiwarki? Też nie lubią spaghetti! (256)

Rozdział 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków (259)

  • Link linkowi nierówny (259)
    • Dodanie stron do katalogów (259)
    • Jak kupować linki? (264)
    • Próba klasyfikacji wartości linków (268)
  • Nigdy nie zapominaj o podstawowych instrumentach marketingu (269)
  • Twoja domena to wszystko, co masz (270)
  • Przejmowanie domen internetowych (272)
  • Case study - www.budapeszt.com.pl (273)

Bibliografia do części IV (277)

Część V. Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia (279)

Rozdział 17. Jak zmierzyć sukces? (281)

  • CTR na początek (281)
  • Sukces w pozycjonowaniu w wynikach organicznych (282)
  • Upragniona konwersja (283)
    • Konwersja a operacja, koszt konwersji (284)
    • Jak mierzyć niemierzalne konwersje? (284)
  • Obliczanie wskaźnika Return on Investment (ROI) (285)
  • Nie tylko ROI - analiza marginalna (286)
  • Narzędzia analityczne (287)
    • Pliki cookie (287)
    • Polski rynek - brak rodzimych produktów analitycznych (288)
    • Napisać samemu? (289)
    • Ważna uwaga - śledzenie po adresie docelowym (290)
    • Narzędzia statystyczne (291)

Rozdział 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics (295)

  • Śledzenie konwersji w Google AdWords (295)
  • Google Analytics - kombajn analityczny za darmo (298)
    • Podstawy korzystania z Google Analytics (300)
    • Definicja konwersji (303)
    • Integracja Google Analytics z Google AdWords (304)

Rozdział 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO (307)

  • Raporty Google (307)
  • Zaawansowana praktyka - propozycja matrycy rozliczeń do wyceny kosztów optymalizacji (309)
    • Korzystanie z matrycy rozliczeń (309)
    • Zalety matrycy i wiarygodność danych (311)

Bibliografia do części V (313)

Rozdział 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie (315)

  • Internauta: "Nie chcę być już tylko odbiorcą, ale aktywnym nadawcą" (315)
    • Informacja w życiu człowieka (316)
    • Jak Internet mnie zmienił? (316)
    • Internet - masowy, zindywidualizowany, interaktywny (317)
    • Internet a reklama (318)
  • Google: "Wykorzystaliśmy okazję... modelowo" (318)
    • Metody kierowania reklamy - warunek efektywności przekazu reklamowego (319)
    • Modele opłat - odpowiedź na potrzeby świata biznesu (320)
    • Zajmowanie kolejnych rynków (320)
  • Spory tłumek siedzących z boku: "Przysnęło się nam" (320)
  • Google i chyba jeszcze ktoś: "Jeszcze Cię zaskoczymy!" (322)
    • Kilka zaskakujących projektów jednocześnie (322)
    • Telewizja i urządzenia mobilne (324)
  • Ktoś z tłumu: "Ale czym jest >>marketing przez wyszukanie<
  • Jednoosobowy podmiot gospodarczy: "A co to wszystko oznacza dla mnie?" (325)

Skorowidz (327)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Granice procesu karnego Legalność działań uczestników postępowania
Granice procesu karnego Legalność działań uczestników postępowania
Gruszecka Dagmara, Skorupka Jerzy
C.H. Beck
Szkoła Konflikt podmiotów?
Szkoła Konflikt podmiotów?
Mirosław J. Szymański Inetta Nowosad
Adam Marszałek
Wzory aktów notarialnych z komentarzem
Wzory aktów notarialnych z komentarzem
Edward Janeczko
Wolters Kluwer
Zaklinacze wnętrz Jak podwyższyć wartość mieszkania
Zaklinacze wnętrz Jak podwyższyć wartość mieszkania
Ann Maurice
Vesper
Studia nad wywiadem polskim w XX wieku Tom 2
Studia nad wywiadem polskim w XX wieku Tom 2
Praca zbiorowa
IPN
Gry wojenne Taktyka i strategia Walki grupowe
Gry wojenne Taktyka i strategia Walki grupowe
Larsen Christopher E.
Wiedza Powszechna
 Koszyk
1 x Choroby paznokci Praktyczny poradnik - diagnostyka i leczenie
1 x Paranolmalność Dlaczego widzimy to, czego nie ma
1 x Technika jazdy motocyklem Ilustrowany poradnik
1 x Kroniki Historii Kosmicznej Tom 1 Księga Tronu Prawa Czasu i przekształcenie umysłu ludzkiego
1 x Aktualne problemy ubezpieczeń komunikacyjnych
1 x Satyra w konspiracji 1939-1944 Wydanie 3
1 x Łzy czyste rzęsiste Płacz polskich polityków
1 x Idealna rzeźba w 12 tygodni Kompletny przewodnik transformacji
1 x Filozofia polityczna po roku 1989 Teoria historia praktyka
1 x Ochrona konstrukcji żelbetowych
1 x Jura Krakowsko-Częstochowska Wycieczki i trasy rowerowe
1 x Lenin Dyktator
1 x Dlaczego Twoje dziecko choruje Jedzenie źródłem dolegliwości
1 x Bibliotekarstwo Nauka - Dydaktyka - Praktyka
1 x Polityka ekologiczna Polski po akcesji do Unii Europejskiej
1 x Zwierzęta wodne Ilustrowana Encyklopedia
1 x Egzamin na aplikację radcowską i adwokacką Tom 1 Teksty ustaw
1 x Akordy gitarowe dla bystrzaków
1 x Naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem
1 x Przygoda w pociągu
1 x Pożegnanie z Afryką Jak człowiek zaludnił świat
1 x Czyj to szkielet?
1 x Ginekologia dziecięca
1 x Kompendium licealisty biologia geografia
1 x Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być
1 x Battle Cry of Freedom Historia Wojny Secesyjnej
1 x Chrześcijańskie inspiracje w pedagogice
1 x Watykan Mroczna historia światowej potęgi
1 x Myśli na każdy dzień
1 x Droga przez piekło
1 x Metoda Cross-Treningu
1 x Laryngologia wybrane zagadnienia z patologii jamy ustnej, gardła, krtani i okolic
1 x Instrukcja egzekucyjna dla urzędów gmin i miast oraz biur związków międzygminnych
1 x Co po Europie?
1 x Paradoks trucizn Substancje chemiczne przyjazne i wrogie
1 x Starsi Panowie Dwaj Kompendium niewiedzy
1 x Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji
1 x Samochody Najnowsze modele
1 x Choroby naczyń Podręcznik towarzyszący do Braunwald’s Heart Disease
1 x Zanieczyszczenia pyłowe i gazowe Podstawy obliczania i sterowania poziomem emisji
1 x NewConnect Rynek giełdowy dla małych i średnich przedsiębiorstw
1 x Historia literatur latynoamerykańskich Literatury prekolumbijskie
1 x Prawo upadłościowe i naprawcze
1 x Śladami słynnych zbrodni
1 x Prawo spadkowe Pytania Kazusy Tablice Wydanie 4
1 x Cichy pucz Zawłaszczanie Europy przez niejawne elity gospodarczo-polityczne
1 x Homo ethicus homo moralis Marii Ossowskiej koncepcja socjologii moralności
1 x Lem Życie nie z tej ziemi
1 x Sport Lekkoatletyka
1 x Słownik żeglarski 10-języczny
1 x Bariery w komunikowaniu i społeczeństwo dezinformacyjne
1 x Choroby zapalne stawów
1 x Rewolucja Stalina
1 x Wprowadzenie do przetwarzania informacji wizualnej Tom 1 Percepcja akwizycja wizualizacja
1 x Dekada członkostwa w Unii Europejskiej Prespektywa polityki społecznej
1 x Potoczny angielski w ćwiczeniach
1 x Finansowanie obce firm rodzinnych na rynku niedoskonałym
1 x Biblia leczy Pokonywanie złych myśli
1 x Medycyna ratunkowa na dyżurze
1 x Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach
1 x Jordania Przewodnik ilustrowany
1 x Biuletyn Europejski 2009-2010 Znaczenie polityki energetycznej w procesie integracji europejskiej
1 x Budżetowanie i controlling w przedsiębiorstwie
1 x Cząstki elementarne W poszukiwaniu fundamentalnej natury rzeczywistości
1 x Sztuka przegrywania Esej o bólu jaki wywołują gry wideo
1 x Elementy prawoznawstwa i prawa cywilnego
1 x Slow Life z widokiem na Śnieżkę czyli Polna Zdrój
1 x Moja Teoria wszystkiego Na chłopski rozum
1 x Sekrety mistrza fotografii cyfrowej W dążeniu do perfekcji
1 x Czytanie Naruszewicza 1
1 x Miasta świata
1 x Bieszczady
1 x Dynamika kapitalizmu
1 x Katiusza z bagnetem 14 historii ZSRR
1 x MERITUM Pomoc społeczna Wsparcie socjalne
1 x Intensywne leczenie cukrzycy typu 2
1 x Białe trufle
1 x Photoshop dla e-commerce i social media
1 x Teraz 44 Historie
1 x Prawo jazdy kat. AM czterokołowce lekkie motorowery i quady
1 x Rozmównik polsko-niemiecki
1 x Słownik audytu doradztwa podatkowego księgowości i rachunkowości
1 x Świat na rozdrożu
1 x Bezpieczeństwo w wymiarze lokalnym Wybrane obszary
1 x Pro patriae gloria
1 x CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie
1 x Służby specjalne we współczesnym państwie
1 x Anty-Beatrycze Studia nad kulturową historią obrazu pijanej i szalonej staruchy
1 x Kolej między wojnami 1918-1939
1 x Diagnoza w wymiarze jednostkowym i społecznym
1 x Nadchodzi era słońca
1 x Słownik polsko-niemiecki niemiecko-polski + CD
1 x Cudowne krosna umysłu
1 x Sztuka z ziemi zrodzona Rzeźby gliniane Władysławy Prucnal
1 x Gułag
1 x Fundamenty etyczne rzecznika prasowego
1 x Elizabeth Taylor i Richard Burton
1 x Ajurweda Tajemnice medycyny holistycznej
1 x Wiktoria
1 x Ilustrowana dermatologia dziecięca
1 x Wojna światów w popkulturze
1 x Bigger Leaner Stronger
1 x Gramatyka angielska dla bystrzaków
1 x Koniec czasu Nowa rewolucja w fizyce
1 x Firma w prawie prywatnym międzynarodowym
1 x Ustawa o międzynarodowym przemieszczaniu odpadów Komentarz
1 x Nauka gam i zmian pozycji na skrzypce 2
1 x Amulety i talizmany Jak wybierać, tworzyć i korzystać z mocy magicznych przedmiotów
1 x Dokumenty życia społecznego w badaniach i praktyczne ich wykorzystanie
1 x Zakładamy pasiekę ule, sprzęt i narzędzia, budowle pasieczne
1 x Mosty w dziejach Polski
1 x Żywność genetycznie zmodyfikowana w stosunkach międzynarodowych
1 x Cienie pod czerwoną skałą Eseje o literaturze
1 x Księga koni
1 x Akcjonariusz
1 x Bezkrwawe łowy Fotografia przyrodnicza okiem Ralpha Clevengera
1 x Baw się poprzez animaloterapię Przykłady gotowych sytuacji edukacyjnych z udziałem zwierząt
1 x ADHD w szkole Jak pracować z dzieckiem z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej
1 x Druga młodość supermana
1 x Zarządzanie reklamą
1 x Kapuściński non-fiction
1 x Goji jagody życia Odporność, witalność, długowieczność
1 x Atlas funkcjonalny mózgu
1 x Noni Polinezyjski sekret zdrowia
1 x Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
1 x Płyty i powłoki w przyrodzie mechanice i biomechanice
1 x Komuniści na Polesiu w latach 1921-1939
1 x Kroniki Anunnaki
1 x Jama ustna dziecka bez tajemnic
1 x Rachunek ekonomiczny w energetyce
1 x Pierwiastki czyli z czego zbudowany jest wszechświat
1 x Luneta i radar Szkice z antropologicznej teorii kultury
1 x Nowa ochrona pieczarki
1 x Ciąża fit
1 x Rosja bolszewików
1 x Podstawy budowy maszyn
1 x Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków
1 x Głos perswazji
1 x Detoks cukrowy Jak stracić na wadze, dobrze się czuć i młodziej wyglądać
1 x Socjologia designu
1 x Tajne archiwa FBI
1 x Góry
1 x Do historii medycyny wprowadzenie
1 x Elementy międzynarodowego prawa publicznego w turystyce
1 x Chicago Bulls Gdyby ściany mogły mówić
1 x Prawo autorskie Wzory umów z komentarzem
1 x Czarny Łabędź O skutkach nieprzewidywalnych zdarzeń
1 x Najświętsza wojna Krucjata przeciwko Albigensom i bój o chrześcijaństwo
1 x Francuzki nie potrzebują liftingu Sekrety piękna i radości życia w każdym wieku
1 x Matka i dziecko praktyczny przewodnik dla rodziców Od poczęcia do 3 Roku życia dziecka
1 x Infrastruktura wodno-ściekowa w planowaniu miast
7,886.92zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Chemia
Chemia od A do Z Repetytorium Matura Poziom podstawowy i rozszerzony

Chemia od A do Z Repetytorium Matura Poziom podstawowy i rozszerzony

28.90zł
25.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press