Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Edukacja przedporodowa

Edukacja przedporodowa

129.00zł
Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania 69.90zł 58.72zł
Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

Tytuł: Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania
Autor: Garbarski Lechosław
ISBN: 978-83-208-1957-1
Ilość stron: 300
Data wydania: 09/2011
Format: 16.2x23.7cm
Wydawnictwo: PWE

Cena: 69.90zł 58.72zł


Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.

Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych.

Publikacja jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.

Rozdziały:

Część I. ZROZUMIEĆ MARKETING
 
1. Istota Marketingu, Lechosław Garbarski
1.1. Struktura problematyki
1.2. Kluczowe pojęcia
1.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
1.3.1. Sposoby definiowania marketingu
1.3.2. Cele i instrumenty w kluczowych koncepcjach marketingu
1.3.3. 10 śmiertelnych grzechów marketingu
1.3.4. Korzyści i koszty w procesie zakupu produktu
1.3.5. Odzyskiwanie nabywców utraconych
 
2. Rola marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, Magdalena Krzyżanowska
2.1. Struktura problematyki
2.2. Kluczowe pojęcia
2.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
2.3.1. Zmiany znaczenia marketingu w przedsiębiorstwach
2.3.2. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
2.3.3. Kampanie społeczne w Polsce
2.3.4. Wspólne przedsięwzięcia organizacji niekomercyjnych i przedsiębiorstw w Polsce
 
3. Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej, Magdalena Krzyżanowska
3.1. Struktura problematyki
3.2. Kluczowe pojęcia
3.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
3.3.1. Sposoby rozwiązywania przez przedsiębiorstwo konfliktu interesów z konkurentami
3.3.2. Ewolucja koncepcji przewagi konkurencyjnej
3.3.3. Ekonomia skali, ekonomia zakresu i efekt uczenia się jako źródła przewagi kosztowej
3.3.4. Współtworzenie wartości z nabywcami
3.3.5. Tworzenie nowych rynków
 
Część II. ODKRYWANIE SZANS RYNKOWYCH

4. Analiza warunków działania, Teresa Taranko
4.1. Struktura problematyki
4.2. Kluczowe pojęcia
4.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
4.3.1. Analiza tendencji rozwojowych w otoczeniu za pomocą metody PESTEM
4.3.2. Ocena ogólnego otoczenia przedsiębiorstwa przy użyciu metody scenariuszowej
4.3.3. Analiza atrakcyjności sektora przy użyciu modelu pięciu sił M.E. Portera
4.3.4. Podstawowa i zmodyfikowana wersja analizy SWOT
 
5. Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, Beata Marciniak
5.1. Struktura problematyki
5.2. Kluczowe pojęcia
5.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
5.3.1. Narzędzia i modele analityczne wykorzystywane w systemie informacji marketingowej
5.3.2. Użyteczne wtórne źródła informacji
5.3.3. Struktura oferty badawczej
5.3.4. Struktura raportu badawczego
5.3.5. Przegląd standaryzowanych metod badawczych dostępnych w Polsce
5.3.6. Branżowe organizacje badawcze w Polsce — cele i podstawowe inicjatywy
 
6. Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, Lechosław Garbarski
6.1. Struktura problematyki
6.2. Kluczowe pojęcia
6.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
6.3.1. Sposoby definiowania zachowania konsumentów
6.3.2. Modele zachowania konsumentów
6.3.3. Wpływ czynników ekonomicznych na zachowania konsumentów
6.3.4. Typy osobowości
6.3.5. Fazy cyklu życia rodziny
6.3.6. Struktura budżetu czasu konsumentów
6.3.7. Wpływy w centrum zakupu
6.3.8. Typologia konsumentów na rynku usług finansowych
6.3.9. Style życia i postawy konsumentów a sektor zdrowia
6.3.10. Metody pomiaru lojalności konsumentów
 
7. Zachowania konkurentów na rynku, Magdalena Krzyżanowska
7.1. Struktura problematyki
7.2. Kluczowe pojęcia
7.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
7.3.1. Wojna standardów Betamax i VHS
7.3.2. Czynniki sukcesu w wojnach standardów produktów
7.3.3. Symptomy problemów konkurenta
7.3.4. Postrzeganie konkurencji przez menedżerów
7.3.5. Strategie judo
7.3.6. Procter & Gamble i Unilever na wielu rynkach
7.3.7. Wprowadzanie w błąd przez konkurentów
 
Część III. WYBÓR OBSZARU I KONCEPCJI DZIAŁANIA

8. Segmentacja rynku, Lechosław Garbarski
8.1. Struktura problematyki
8.2. Kluczowe pojęcia
8.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
8.3.1. Sposoby definiowania segmentacji rynku
8.3.2. ACORN
8.3.3. Segmentacja według kryterium wartości klienta
8.3.4. VALS
8.3.5. „Euro Socio Styles” Gfk Lifestyle Research
8.3.6. Segmentacja internautów w Polsce (Gemius)
8.3.7. Telefony Emporia dla seniorów
 
9. Wybór rynku docelowego, Lechosław Garbarski
9.1. Struktura problematyki
9.2. Kluczowe pojęcia
9.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
9.3.1. Czynniki oceny atrakcyjności segmentów rynku według Malcolma McDonalda
9.3.2. Atrakcyjność segmentów według Rogera J. Besta
9.3.3. Przykład oceny atrakcyjności segmentów rynku
9.3.4. Działanie w niszach rynkowych
9.3.5. Masowa indywidualizacja
 
10. Pozycjonowanie, Lechosław Garbarski
10.1. Struktura problematyki
10.2. Kluczowe pojęcia
10.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
10.3.1. Sposoby definiowania pozycjonowania
10.3.2. Pozycjonowanie w modelu STP
10.3.3. Algorytm procesu pozycjonowania
10.3.4. Pozycjonowanie ze względu na cechy produktu i oferowane korzyści
10.3.5. Emocjonalność i funkcjonalność a kryterium pozycjonowania
10.3.6. Opcje pozycjonowania marki produktu
10.3.7. Mapa łańcuchów znaczeniowych
10.3.8. Pozycjonowanie produktów WITTCHEN
10.3.9. Wybór własnej pozycji na rynku
10.3.10. Al Ries (guru pozycjonowania) i jego rady
 
11. Decyzje związane z produktem i marką, Teresa Taranko
11.1. Struktura problematyki
11.2. Kluczowe pojęcia
11.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
11.3.1. Wielopoziomowa koncepcja produktu na przykładach różnych kategorii produktów
11.3.2. Badania dotyczące nowego produktu na przykładzie kosmetyków
11.3.3. Tożsamość marki według wybranych koncepcji
11.3.4. Rola marki w kreowaniu portfela produktów na przykładzie głównych podmiotów branży wędliniarskiej w Polsce
11.3.5. Ocena kapitału marki i wycena jej wartości
11.3.6. Ocena asortymentu przedsiębiorstwa przy użyciu macierzy McKinseya
 
12. Decyzje związane z kształtowaniem cen, Radosław Baran
12.1. Struktura problematyki
12.2. Kluczowe pojęcia
12.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
12.3.1. Sposoby ujmowania istoty ceny
12.3.2. Wpływ czynników prawnych na kształtowanie cen
12.3.3. Elastyczność cenowa popytu
12.3.4. Zakres badań marketingowych dotyczących kształtowania cen
12.3.5. Sposoby kształtowania cen oparte na kosztach, popycie i cenach produktów konkurentów
12.3.6. Kształtowanie cen przy sprzedaży produktów na giełdach towarowych, aukcjach i w ramach przetargów
 
13. Decyzje związane z dystrybucją, Radosław Baran
13.1. Struktura problematyki
13.2. Kluczowe pojęcia
13.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
13.3.1. Uwarunkowania stosowania bezpośredniego i pośredniego kanału dystrybucji
13.3.2. Wybór stopnia intensywności dystrybucji
13.3.3. Kryteria wykorzystywane przy wyborze kanałów dystrybucji
13.3.4. Rodzaje pośredników handlowych
13.3.5. Formy sprzedaży detalicznej
 
14. Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej, Adam Czarnecki
14.1. Struktura problematyki
14.2. Kluczowe pojęcia
14.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
14.3.1. Udana i nieudana kampania reklamowa
14.3.2. Działania w zakresie PR wewnętrznego i zewnętrznego w firmie usługowej
14.3.3. Działania sponsoringowe w najbardziej popularnych w Polsce dyscyplinach sportu
14.3.4. Komunikacja nieformalna w promowania marki — kampania promocyjna Australii
14.3.5. Metody tworzenia budżetu komunikacji marketingowej
14.3.6. Struktura i zawartość briefu reklamowego
 
15. Kształtowanie struktury marketingu-mix, Adam Czarnecki
15.1. Struktura problematyki
15.2. Kluczowe pojęcia
15.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
15.3.1. Uwarunkowania struktury marketingu-mix w przypadku leków na receptę i leków sprzedawanych bez recepty
15.3.2. Hierarchia znaczenia instrumentów i narzędzi marketingu-mix na rynku usług notarialnych
15.3.3. Optymalizacja marketingu-mix przeprowadzona przez firmę Bottom-Line Analytics
 
Część V. KSZTAŁTOWANIE EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

16. Koszty i efekty działań marketingowych, Radosław Baran
16.1. Struktura problematyki
16.2. Kluczowe pojęcia
16.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
16.3.1. Istota i rodzaje kosztów działań marketingowych — sposoby ujmowania
16.3.2. Istota i rodzaje efektów działań marketingowych — sposoby ujmowania
16.3.3. Miary efektów pośrednich
16.3.4. Koncepcja zwrotu z inwestycji w marketing
16.3.5. Zmniejszanie kosztów działań marketingowych
16.3.6. Zwiększanie efektów działań marketingowych
 
17. Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej, Beata Marciniak
17.1. Struktura problematyki
17.2. Kluczowe pojęcia
17.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
17.3.1. Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa
17.3.2. Sposoby organizowania działalności marketingowej a struktura hierarchiczna stanowisk
17.3.3. Współczesne rozwiązania w sferze organizowania działalności marketingowej
17.3.4. Zakres odpowiedzialności stanowisk w sferze marketingu
17.3.5. Cykl budżetu marketingu
17.3.6. Struktura budżetu marketingu — analiza przypadku (Fast Fitness)
17.3.7. Rodzaje i narzędzia kontroli działalności marketingowej
 
18. Plan marketingowy, Teresa Taranko
18.1. Struktura problematyki
18.2. Kluczowe pojęcia
18.3. Koncepcje i praktyczne zastosowania
18.3.1. Plan marketingowy dla nowego produktu (MotoBoX Zewa)
18.3.2. Plan marketingowy dla nowej placówki usługowej (przedszkole „Bajkowa Kraina”)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 58,72zł

Tytuł książki: "Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania"
Autor: Garbarski Lechosław
Wydawnictwo: PWE
Cena: 69.90zł 58.72zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Technik handlowiec Rachunkowość handlowa część 3 Podręcznik
Technik handlowiec Rachunkowość handlowa część 3 Podręcznik
Roman Niemczyk
Difin
Między literaturą a polityką O Józefie Łobodowskim
Między literaturą a polityką O Józefie Łobodowskim
Siryk Ludmiła, Łoś Ewa
UMCS
Filozofia sukcesu Życie szczęśliwe i dostatnie według Napoleona Hilla
Filozofia sukcesu Życie szczęśliwe i dostatnie według Napoleona Hilla
Napoleon Hill
Onepress

Świadomy kapitalizm to się opłaca
John Mackey
MT Biznes
Poduszki i podgłówki Szycie i zdobienie krok po kroku
Poduszki i podgłówki Szycie i zdobienie krok po kroku
Bojrakowska-Przeniosło Agnieszka
RM
Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością
Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością
Tomasz Bartosz Kalinowski
Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Geografia
Geochemia krajobrazu

Geochemia krajobrazu

40.00zł
34.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer