Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing na rynku międzynarodowym 59.00zł
Marketing na rynku międzynarodowym

Tytuł: Marketing na rynku międzynarodowym
Autor: Wojciech Grzegorczyk
ISBN: 978-83-264-4084-7
Ilość stron: 280
Data wydania: 01/2013
Format: 16.8x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 59.00zł


Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym,

Autor wyjaśnia:

• w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych,
• jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
• jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności,
• jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
• na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
• jak należy zorganizować komórkę marketingową przedsiębiorstwa, które nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.

Opisane w książce strategie wchodzenia na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw, tych zwłaszcza, które prowadzą działalność na rynkach zagranicznych.

Rozdziały:

1. Uwarunkowania i specyfika marketingu międzynarodowego
Czynniki ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw
Pojęcie marketingu międzynarodowego i jego elementy

2. Badania marketingowe rynku międzynarodowego
Pojęcie i specyfika badań
Rodzaje badań
Źródła informacji i metody badań

3. Etapy strategii na rynku międzynarodowym
Określenie strategii internacjonalizacyjnej przedsiębiorstwa
Ocena i selekcja rynków zagranicznych
Określenie celów działania na rynku zagranicznym
Ustalenie sposobów wejścia na rynek zagraniczny
Ustalenie działań funkcjonalnych przedsiębiorstwa
Koordynacja działań
Realizacja strategii i kontrola

4. Wejście przedsiębiorstwa na wybrane rynki zagraniczne
Ocena i selekcja rynków zagranicznych
Formy wejścia

5. Charakterystyka form działania przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym
Działania eksportowe
Handel wymienny
Wybrane rodzaje ryzyka transakcji eksportowych
i sposoby jego ograniczania
Działania kooperacyjne bez zaangażowania kapitału
Działania kooperacyjne z zaangażowaniem kapitału
Inwestycje bezpośrednie

6. Strategie funkcjonalne przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym
Strategie marketingowe
Pozostałe strategie funkcjonalne

7. Strategia marketing mix na rynku międzynarodowym i jej elementy
Polityka produktu
Polityka cenowa
Polityka dystrybucji na rynku międzynarodowym
Polityka promocji przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym
i jej elementy

8. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym

9. Strategie ekspansji polskich firm na rynki zagraniczne.

Studia przypadków
Formy wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne

Grupa Maspex Wadowice
Amica Wronki SA
PKN Orlen SA
Grupa Selena
Grupa Can-Pack
Polskie przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej (Dr Irena Eris, Kolastyna)
Solaris Bus & Coach
Polskie przedsiębiorstwa z branży meblarskiej (Grupa Forte, Grupa Nowy Styl)
Polskie przedsiębiorstwa z branży odzieżowej i obuwniczej (LPP SA, Redan, KAN, Gino Rossi)
Grupa Atlas SA
Grupa Koelner

10. Strategie marketingowe zagranicznych firm na rynku międzynarodowym.
Studia przypadków
McDonald's Corporation
IKEA
Nike Inc.
Avon
Benetton Group
Koncern Bertelsmann na polskim rynku
Strategia wejścia na polski rynek firmy Stollwerck
Strategia wejścia na polski rynek firmy Cadbury
Strategia wejścia na polski rynek firm Algida i Schöller

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Pokonałem raka 9 sposobów dzięki którym wyzdrowiałem
Pokonałem raka 9 sposobów dzięki którym wyzdrowiałem
Stanisław Karolewski
Studio Astropsychologii
Ustawa o komornikach sądowych Ustawa o kosztach komorniczych Kodeks Etyki Zawodowej Komornika Sądowego Komentarz
Ustawa o komornikach sądowych Ustawa o kosztach komorniczych Kodeks Etyki Zawodowej Komornika Sądowego Komentarz
Świeczkowska-Wójcikowska Marzena, Świeczkowski Jarosław
Wolters Kluwer
Rozmówki arabskie
Rozmówki arabskie
praca zbiorowa
LINGEA
Metodyka pracy sędziego w sprawach o wykroczenia Wydanie 2
Metodyka pracy sędziego w sprawach o wykroczenia Wydanie 2
Dariusz Świecki
Wolters Kluwer
Jestem więc myślę Zagadki logiczne
Jestem więc myślę Zagadki logiczne
Józef Wajszczyk
Książka i Wiedza
Choroby roślin sadowniczych powodowane przez wiroidy i wirusy
Choroby roślin sadowniczych powodowane przez wiroidy i wirusy
Elżbieta Paduch-Cichal
PWRiL
 Koszyk
1 x Boks na ptaku, czyli każdy szczyt ma swój Czubaszek i Karolak
1 x Ćwiczenia z biochemii
117.92zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Energetyka
Transformacja energetyczna Wyzwania dla Polski wobec doświadczeń krajów Europy Zachodniej

Transformacja energetyczna Wyzwania dla Polski wobec doświadczeń krajów Europy Zachodniej

79.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN