Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing 99.00zł 79.20zł
Marketing

Tytuł: Marketing
Autor: Philip Kotler
ISBN: 978-83-7510-933-7
Ilość stron: 848
Data wydania: 09/2012
Format: 21.6x27.6cm
Wydawnictwo: Rebis

Cena: 99.00zł 79.20zł


Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 79,20zł

Tytuł książki: "Marketing"
Autor: Philip Kotler
Wydawnictwo: Rebis
Cena: 99.00zł 79.20zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Bezpieczeństwo, terytorium, populacja
Bezpieczeństwo, terytorium, populacja
Michel Foucault
PWN
Bezkontaktowe metody monitorowania aktywności psychofizjologicznej Wybór prac własnych
Bezkontaktowe metody monitorowania aktywności psychofizjologicznej Wybór prac własnych
Łukasz Dziuda, Franciszek Skibniewski, Władysław Torbicz
Exit
Ustawa o zasadach wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa Komentarz
Ustawa o zasadach wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa Komentarz
Diana Trzcińska, Paweł Mierzejewski
C.H. Beck
Polowanie na Żydów Zbrodnie Wehrmachtu
Polowanie na Żydów Zbrodnie Wehrmachtu
Waitman Wade Beorn
RM
Obrona przed wrogim przejęciem Jak ochronić swój biznes
Obrona przed wrogim przejęciem Jak ochronić swój biznes
Bogdan Nogalski , Marek Szymański
Wolters Kluwer
Wok
Wok
Praca zbiorowa
RM
 Koszyk
1 x Kursywa Wyróżnienie w typografii
1 x Czas pracy kierowców z wzorcowymi informacjami o czasie pracy dla kierowców + CD
1 x Słowo i miecz
1 x Anestezja bariatryczna
1 x Inna Blue
1 x Pielęgniarstwo onkologiczne
1 x Szczepionki. Nie daj się zwariować
1 x 100 najpiękniejszych starówek Europy
1 x Kardiologia dla lekarzy rodzinnych
1 x Art deco
524.69zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Rebis
 Kategoria:
 Chemia
Elektrochemia cieczowych granic fazowych

Elektrochemia cieczowych granic fazowych

26.00zł
23.40zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press