Tytuł: | Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy | | Autor: | Jay Conrad Levinson | | ISBN: | 83-246-0077-9 | | Ilość stron: | 520 | | Data wydania: | 01/2006 | | Format: | A5 | | Wydawnictwo: | Onepress | |
| Cena: | 67.00zł | |
Czas, energia i wyobraźnia -- oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewnością słyszałeś o firmach, których założyciele mieli z początku parę groszy w kieszeni, ale poszli jak burza i podbili świat. Jak pokonali niedostatek i stali się wielcy? Stosowali marketing partyzancki -- czy o tym wiedzieli, czy nie.
Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę, inwestując niewielkie pieniądze i wyciągając maksymalne zyski. To właśnie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad milion osób na całym świecie, które kupiły książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu to dowód na to, że niezwykłe pomysły skutkują.
Ta książka jest kompendium porad dla małych przedsiębiorców. Przeczytaj ją i opanuj najważniejsze umiejętności potrzebne w małej firmie:
- znajdowanie pomysłów na biznes: najbardziej rozwojowe rynki XXI wieku, w tym najnowsze szanse dla pracujących zdalnie;
- znajdowanie tanich i skutecznych środków promocji i reklamy;
- tworzenie sieci kontaktów;
- tworzenie skutecznego i twórczego planu marketingowego;
- dążenie do powtarzalnych, coraz większych transakcji;
- skuteczna współpraca z innymi przedsiębiorcami;
- maksymalizowanie zysków, a nie przychodów;
- korzystanie z Internetu i innych współczesnych technologii: prostych, niedrogich i oferujących nieograniczone możliwości.
Marketing partyzancki zaczyna się od pomysłu, a kończy, gdy masz wielu stałych klientów i duży zysk. Dołącz do grona tych, którzy byli mali i stali się wielcy
Rozdziały:
I Partyzanckie podejście do marketingu - reaktywacja (9)
- 1. Na czym polega marketing partyzancki? (19)
- 2. Marketing przedsiębiorczy, czyli czym się różnią partyzanci (33)
- 3. Trzynaście najważniejszych tajemnic marketingu (45)
- 4. Partyzanci piszą plan marketingu (59)
- 5. Sekrety tworzenia kreatywnego planu marketingu (77)
- 6. Sekrety wybierania metod marketingowych (89)
- 7. Sekrety oszczędzania na marketingu (107)
- 8. Sekrety uzyskiwania darmowych badań rynkowych (121)
II Minimarketing (131)
- 9. Werbowanie - marketing oko w oko z klientem (137)
- 10. Prywatne listy - niedrogie, a skuteczne (155)
- 11. Telemarketing, czyli pieniądze z wykręcania numerów (169)
- 12. Broszury i ulotki (183)
- 13. Jak zamieszczać ogłoszenia drobne, czyli niech małe będzie piękne (197)
- 14. Znaki duże i małe (211)
- 15. Książki telefoniczne - żyła złota (227)
III Marketing w dużych mediach (237)
- 16. Gazety - jak zostać geniuszem reklamy prasowej (241)
- 17. Reklama w czasopismach (253)
- 18. Reklama radiowa tańsza niż myślisz (265)
- 19. Telewizja - jak jej użyć, by nie nadużyć (277)
- 20. Reklama zewnętrzna - co może, a czego nie może (293)
- 21. Marketing bezpośredni - celowanie wprost w klientów (301)
IV Marketing pozamedialny (333)
- 22. Gadżety i próbki - jeśli masz, to dawaj (341)
- 23. Darmowe szkolenia, konsultacje i demonstracje - pokazuj i sprzedawaj (355)
- 24. Targi, pokazy - jak robić sceny przy ludziach (369)
- 25. Inne narzędzia marketingu: dodatkowe usługi, szperacze, konkursy, biuletyny, internet i pozostałe partyzanckie media (385)
- 26. Public relations - wiarygodność od zaraz (413)
- 27. Profesjonalny marketing (439)
V Marketingowy atak partyzancki (461)
- 28. Jak partyzanci wykorzystują psychologię? (469)
- 29. Jak partyzanci wygrywają bitwy? (493)
Skorowidz (505)
|