Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Wzmacniacze operacyjne i pomiarowe Przewodnik projektanta

Wzmacniacze operacyjne i pomiarowe Przewodnik projektanta

70.00zł
56.70zł
Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy 67.00zł
Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Tytuł: Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
Autor: Jay Conrad Levinson
ISBN: 83-246-0077-9
Ilość stron: 520
Data wydania: 01/2006
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 67.00zł


Czas, energia i wyobraźnia -- oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewnością słyszałeś o firmach, których założyciele mieli z początku parę groszy w kieszeni, ale poszli jak burza i podbili świat. Jak pokonali niedostatek i stali się wielcy? Stosowali marketing partyzancki -- czy o tym wiedzieli, czy nie.

Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę, inwestując niewielkie pieniądze i wyciągając maksymalne zyski. To właśnie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad milion osób na całym świecie, które kupiły książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu to dowód na to, że niezwykłe pomysły skutkują.

Ta książka jest kompendium porad dla małych przedsiębiorców. Przeczytaj ją i opanuj najważniejsze umiejętności potrzebne w małej firmie:

  • znajdowanie pomysłów na biznes: najbardziej rozwojowe rynki XXI wieku, w tym najnowsze szanse dla pracujących zdalnie;
  • znajdowanie tanich i skutecznych środków promocji i reklamy;
  • tworzenie sieci kontaktów;
  • tworzenie skutecznego i twórczego planu marketingowego;
  • dążenie do powtarzalnych, coraz większych transakcji;
  • skuteczna współpraca z innymi przedsiębiorcami;
  • maksymalizowanie zysków, a nie przychodów;
  • korzystanie z Internetu i innych współczesnych technologii: prostych, niedrogich i oferujących nieograniczone możliwości.

Marketing partyzancki zaczyna się od pomysłu, a kończy, gdy masz wielu stałych klientów i duży zysk. Dołącz do grona tych, którzy byli mali i stali się wielcy

Rozdziały:

I Partyzanckie podejście do marketingu - reaktywacja (9)

  • 1. Na czym polega marketing partyzancki? (19)
  • 2. Marketing przedsiębiorczy, czyli czym się różnią partyzanci (33)
  • 3. Trzynaście najważniejszych tajemnic marketingu (45)
  • 4. Partyzanci piszą plan marketingu (59)
  • 5. Sekrety tworzenia kreatywnego planu marketingu (77)
  • 6. Sekrety wybierania metod marketingowych (89)
  • 7. Sekrety oszczędzania na marketingu (107)
  • 8. Sekrety uzyskiwania darmowych badań rynkowych (121)

II Minimarketing (131)

  • 9. Werbowanie - marketing oko w oko z klientem (137)
  • 10. Prywatne listy - niedrogie, a skuteczne (155)
  • 11. Telemarketing, czyli pieniądze z wykręcania numerów (169)
  • 12. Broszury i ulotki (183)
  • 13. Jak zamieszczać ogłoszenia drobne, czyli niech małe będzie piękne (197)
  • 14. Znaki duże i małe (211)
  • 15. Książki telefoniczne - żyła złota (227)

III Marketing w dużych mediach (237)

  • 16. Gazety - jak zostać geniuszem reklamy prasowej (241)
  • 17. Reklama w czasopismach (253)
  • 18. Reklama radiowa tańsza niż myślisz (265)
  • 19. Telewizja - jak jej użyć, by nie nadużyć (277)
  • 20. Reklama zewnętrzna - co może, a czego nie może (293)
  • 21. Marketing bezpośredni - celowanie wprost w klientów (301)

IV Marketing pozamedialny (333)

  • 22. Gadżety i próbki - jeśli masz, to dawaj (341)
  • 23. Darmowe szkolenia, konsultacje i demonstracje - pokazuj i sprzedawaj (355)
  • 24. Targi, pokazy - jak robić sceny przy ludziach (369)
  • 25. Inne narzędzia marketingu: dodatkowe usługi, szperacze, konkursy, biuletyny, internet i pozostałe partyzanckie media (385)
  • 26. Public relations - wiarygodność od zaraz (413)
  • 27. Profesjonalny marketing (439)

V Marketingowy atak partyzancki (461)

  • 28. Jak partyzanci wykorzystują psychologię? (469)
  • 29. Jak partyzanci wygrywają bitwy? (493)

Skorowidz (505)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Trylogia prawdy
Trylogia prawdy
Sława Rudnicka
Novae Res
Powtórka przed maturą Chemia Zadania zakres rozszerzony
Powtórka przed maturą Chemia Zadania zakres rozszerzony
Kosztołowicz Piotr
Pazdro
Bundesliga Niezwykła opowieść o niemieckim futbolu
Bundesliga Niezwykła opowieść o niemieckim futbolu
Ronald Reng
Sine Qua Non
Węże
Węże
Jan Cor Jacobs
Galaktyka
Technologie energetyczne
Technologie energetyczne
Tadeusz Chmielniak
PWN
Intercyzy w małżeńskim prawie majątkowym Królestwa Polskiego na przykładzie Łodzi 1841-1875
Intercyzy w małżeńskim prawie majątkowym Królestwa Polskiego na przykładzie Łodzi 1841-1875
Wiśniewska-Jóźwiak Dorota
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Biologia
Ilustrowany atlas przyrody

Ilustrowany atlas przyrody

24.99zł
21.24zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN