Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Patofizjologia Tom 1/2 Wydanie 4

Patofizjologia Tom 1/2 Wydanie 4

189.00zł
147.42zł
Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy 67.00zł
Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Tytuł: Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
Autor: Jay Conrad Levinson
ISBN: 83-246-0077-9
Ilość stron: 520
Data wydania: 01/2006
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 67.00zł


Czas, energia i wyobraźnia -- oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewnością słyszałeś o firmach, których założyciele mieli z początku parę groszy w kieszeni, ale poszli jak burza i podbili świat. Jak pokonali niedostatek i stali się wielcy? Stosowali marketing partyzancki -- czy o tym wiedzieli, czy nie.

Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę, inwestując niewielkie pieniądze i wyciągając maksymalne zyski. To właśnie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad milion osób na całym świecie, które kupiły książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu to dowód na to, że niezwykłe pomysły skutkują.

Ta książka jest kompendium porad dla małych przedsiębiorców. Przeczytaj ją i opanuj najważniejsze umiejętności potrzebne w małej firmie:

  • znajdowanie pomysłów na biznes: najbardziej rozwojowe rynki XXI wieku, w tym najnowsze szanse dla pracujących zdalnie;
  • znajdowanie tanich i skutecznych środków promocji i reklamy;
  • tworzenie sieci kontaktów;
  • tworzenie skutecznego i twórczego planu marketingowego;
  • dążenie do powtarzalnych, coraz większych transakcji;
  • skuteczna współpraca z innymi przedsiębiorcami;
  • maksymalizowanie zysków, a nie przychodów;
  • korzystanie z Internetu i innych współczesnych technologii: prostych, niedrogich i oferujących nieograniczone możliwości.

Marketing partyzancki zaczyna się od pomysłu, a kończy, gdy masz wielu stałych klientów i duży zysk. Dołącz do grona tych, którzy byli mali i stali się wielcy

Rozdziały:

I Partyzanckie podejście do marketingu - reaktywacja (9)

  • 1. Na czym polega marketing partyzancki? (19)
  • 2. Marketing przedsiębiorczy, czyli czym się różnią partyzanci (33)
  • 3. Trzynaście najważniejszych tajemnic marketingu (45)
  • 4. Partyzanci piszą plan marketingu (59)
  • 5. Sekrety tworzenia kreatywnego planu marketingu (77)
  • 6. Sekrety wybierania metod marketingowych (89)
  • 7. Sekrety oszczędzania na marketingu (107)
  • 8. Sekrety uzyskiwania darmowych badań rynkowych (121)

II Minimarketing (131)

  • 9. Werbowanie - marketing oko w oko z klientem (137)
  • 10. Prywatne listy - niedrogie, a skuteczne (155)
  • 11. Telemarketing, czyli pieniądze z wykręcania numerów (169)
  • 12. Broszury i ulotki (183)
  • 13. Jak zamieszczać ogłoszenia drobne, czyli niech małe będzie piękne (197)
  • 14. Znaki duże i małe (211)
  • 15. Książki telefoniczne - żyła złota (227)

III Marketing w dużych mediach (237)

  • 16. Gazety - jak zostać geniuszem reklamy prasowej (241)
  • 17. Reklama w czasopismach (253)
  • 18. Reklama radiowa tańsza niż myślisz (265)
  • 19. Telewizja - jak jej użyć, by nie nadużyć (277)
  • 20. Reklama zewnętrzna - co może, a czego nie może (293)
  • 21. Marketing bezpośredni - celowanie wprost w klientów (301)

IV Marketing pozamedialny (333)

  • 22. Gadżety i próbki - jeśli masz, to dawaj (341)
  • 23. Darmowe szkolenia, konsultacje i demonstracje - pokazuj i sprzedawaj (355)
  • 24. Targi, pokazy - jak robić sceny przy ludziach (369)
  • 25. Inne narzędzia marketingu: dodatkowe usługi, szperacze, konkursy, biuletyny, internet i pozostałe partyzanckie media (385)
  • 26. Public relations - wiarygodność od zaraz (413)
  • 27. Profesjonalny marketing (439)

V Marketingowy atak partyzancki (461)

  • 28. Jak partyzanci wykorzystują psychologię? (469)
  • 29. Jak partyzanci wygrywają bitwy? (493)

Skorowidz (505)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Raport o stanie Nadziei
Raport o stanie Nadziei
Praca zbiorowa
Arti
REEDS Vademecum skipera
REEDS Vademecum skipera
Malcolm Pearson
Alma Press
Inkluzja polityczna imigrantów we współczesnej Europie
Inkluzja polityczna imigrantów we współczesnej Europie
Magdalena Lesińska
Scholar
Życie mrówek
Życie mrówek
Maurice Maeterlinck
MG
Rozmówki i słowniczek Język francuski
Rozmówki i słowniczek Język francuski
praca zbiorowa
REA
Podatek dochodowy od osób prawnych Komentarz Wydanie 4
Podatek dochodowy od osób prawnych Komentarz Wydanie 4
Adam Mariański Michał Wilk Aneta Nowak-Piechota Aleksandra Krajewska
Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Tablice matematyczne

Tablice matematyczne

6.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Nowoczesna logistyka Wydanie X Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood Onepress
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN