Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średmich przedsiębiorstw

LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średmich przedsiębiorstw

39.00zł
29.25zł
Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy 67.00zł
Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Tytuł: Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
Autor: Jay Conrad Levinson
ISBN: 83-246-0077-9
Ilość stron: 520
Data wydania: 01/2006
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 67.00zł


Czas, energia i wyobraźnia -- oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewnością słyszałeś o firmach, których założyciele mieli z początku parę groszy w kieszeni, ale poszli jak burza i podbili świat. Jak pokonali niedostatek i stali się wielcy? Stosowali marketing partyzancki -- czy o tym wiedzieli, czy nie.

Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę, inwestując niewielkie pieniądze i wyciągając maksymalne zyski. To właśnie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad milion osób na całym świecie, które kupiły książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu to dowód na to, że niezwykłe pomysły skutkują.

Ta książka jest kompendium porad dla małych przedsiębiorców. Przeczytaj ją i opanuj najważniejsze umiejętności potrzebne w małej firmie:

  • znajdowanie pomysłów na biznes: najbardziej rozwojowe rynki XXI wieku, w tym najnowsze szanse dla pracujących zdalnie;
  • znajdowanie tanich i skutecznych środków promocji i reklamy;
  • tworzenie sieci kontaktów;
  • tworzenie skutecznego i twórczego planu marketingowego;
  • dążenie do powtarzalnych, coraz większych transakcji;
  • skuteczna współpraca z innymi przedsiębiorcami;
  • maksymalizowanie zysków, a nie przychodów;
  • korzystanie z Internetu i innych współczesnych technologii: prostych, niedrogich i oferujących nieograniczone możliwości.

Marketing partyzancki zaczyna się od pomysłu, a kończy, gdy masz wielu stałych klientów i duży zysk. Dołącz do grona tych, którzy byli mali i stali się wielcy

Rozdziały:

I Partyzanckie podejście do marketingu - reaktywacja (9)

  • 1. Na czym polega marketing partyzancki? (19)
  • 2. Marketing przedsiębiorczy, czyli czym się różnią partyzanci (33)
  • 3. Trzynaście najważniejszych tajemnic marketingu (45)
  • 4. Partyzanci piszą plan marketingu (59)
  • 5. Sekrety tworzenia kreatywnego planu marketingu (77)
  • 6. Sekrety wybierania metod marketingowych (89)
  • 7. Sekrety oszczędzania na marketingu (107)
  • 8. Sekrety uzyskiwania darmowych badań rynkowych (121)

II Minimarketing (131)

  • 9. Werbowanie - marketing oko w oko z klientem (137)
  • 10. Prywatne listy - niedrogie, a skuteczne (155)
  • 11. Telemarketing, czyli pieniądze z wykręcania numerów (169)
  • 12. Broszury i ulotki (183)
  • 13. Jak zamieszczać ogłoszenia drobne, czyli niech małe będzie piękne (197)
  • 14. Znaki duże i małe (211)
  • 15. Książki telefoniczne - żyła złota (227)

III Marketing w dużych mediach (237)

  • 16. Gazety - jak zostać geniuszem reklamy prasowej (241)
  • 17. Reklama w czasopismach (253)
  • 18. Reklama radiowa tańsza niż myślisz (265)
  • 19. Telewizja - jak jej użyć, by nie nadużyć (277)
  • 20. Reklama zewnętrzna - co może, a czego nie może (293)
  • 21. Marketing bezpośredni - celowanie wprost w klientów (301)

IV Marketing pozamedialny (333)

  • 22. Gadżety i próbki - jeśli masz, to dawaj (341)
  • 23. Darmowe szkolenia, konsultacje i demonstracje - pokazuj i sprzedawaj (355)
  • 24. Targi, pokazy - jak robić sceny przy ludziach (369)
  • 25. Inne narzędzia marketingu: dodatkowe usługi, szperacze, konkursy, biuletyny, internet i pozostałe partyzanckie media (385)
  • 26. Public relations - wiarygodność od zaraz (413)
  • 27. Profesjonalny marketing (439)

V Marketingowy atak partyzancki (461)

  • 28. Jak partyzanci wykorzystują psychologię? (469)
  • 29. Jak partyzanci wygrywają bitwy? (493)

Skorowidz (505)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Pamiętaj kim jesteś Życiowe historie inspirujące serce i umysł
Pamiętaj kim jesteś Życiowe historie inspirujące serce i umysł
Daisy Wademan
Onepress
Podstawy technik mikroskopowych Wydanie 7
Podstawy technik mikroskopowych Wydanie 7
Jan A. Litwin, Mariusz Gajda
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Globalne zarządzanie i jego aktorzy W poszukiwaniu rozwiązań dla zmieniającego się świata
Globalne zarządzanie i jego aktorzy W poszukiwaniu rozwiązań dla zmieniającego się świata
Rewizorski Marek
Elipsa
Organizacje międzynarodowe Pytania egzaminacyjne, testy Wydanie 2
Organizacje międzynarodowe Pytania egzaminacyjne, testy Wydanie 2
Kuźniak Brygida
C.H. Beck
Europa i jej antropologia polityczna Człowiek jako droga historii - o filozofii Karola Wojtyły
Europa i jej antropologia polityczna Człowiek jako droga historii - o filozofii Karola Wojtyły
Böhr Christoph, Schmitz Christian
Elipsa
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4
Praca zbiorowa
PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Transplantologia praktyczna Tom 5 Zakażenia w transplantologii

Transplantologia praktyczna Tom 5 Zakażenia w transplantologii

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC