Tytuł: | Marketing partyzancki Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy | | Autor: | Conrad Jay Levinson | | ISBN: | 978-83-264-1252-3 | | Ilość stron: | 424 | | Data wydania: | 11/2011 | | Format: | B5 | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 69.00zł | |
Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie.
W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:
• 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego, • przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy, • strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach, • sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny, • wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.
Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!
|