Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Komputerowe modelowanie zjawisk niszczenia osłon szklanych i ceramicznych

Komputerowe modelowanie zjawisk niszczenia osłon szklanych i ceramicznych

39.00zł
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie 49.00zł
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Tytuł: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Autor: Jay Conrad Levinson, Shane Gibson
ISBN: 978-83-264-4592-7
Ilość stron: 232
Data wydania: 2013 (wydanie 2)
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 49.00zł


Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:
• 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
• zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
• siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
• obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
• 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
• darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
• narzędzia społecznościowe przyszłości,
• i dużo, dużo więcej!

Adresaci: To lektura obowiązkowa każdego partyzanta marketingu w mediach społecznościowych - dzięki niej czytelnik nauczy się wdrażać plany działania gwarantujące pozyskanie zainteresowania klientów i generowanie zysków.

Rozdziały:

Rozdział 1. Droga specjalisty marketingu w mediach społecznościowych
Dziesięć cech charakteru partyzanta marketingu w mediach społecznościowych
Rola lidera i zaangażowanie kontra tworzenie marki i strategie sprzedażowe

Rozdział 2. Budowanie osobistej marki partyzanta
Partyzanci wiedzą, że przemysł mediowy stał się udziałem każdego z nas
Marki partyzantów są autentyczne
Marki partyzantów są zrozumiałe
Wyjątkowe
Łatwe do rozpowszechniania
Łatwe do znalezienia
Stale czujne
Bliskie ludziom
Spójne we wszystkich platformach i środkach przekazu

Rozdział 3. Dziesięć najważniejszych atrybutów partyzanta marketingu w mediach społecznościowych
1. Nazwa
2. Silna, długoterminowa strategia tworzenia marki
3. Pozycjonowanie oparte na słuchaniu i dialogu
4. Jakość
5. Dystrybucja
6. Bezpłatność i różnorodność
7. Program rekomendacji i bonusów
8. Sympatyczny wizerunek
9. Referencje
10. Reputacja

Rozdział 4. Arsenał partyzanta w mediach społecznościowych
126 rodzajów broni i narzędzi partyzanta w mediach społecznościowych

Rozdział 5. Zwrot z inwestycji
Pomiar umożliwia poprawę
Pomiar indywidualny i łączny
Zwrot z inwestycji
Dwadzieścia rodzajów ROI partyzanta
Jak to wszystko połączył
Uwagi kocowe

Rozdział 6. Ukierunkowanie działań partyzanta
Określenie właściwych rynków docelowych
Kryteria burzy mózgów
Ukierunkowanie na nanorynki

Rozdział 7. Definicja marketingu partyzanckiego w mediach społecznościowych
Rozwój w trzech kierunkach
Odbiorca przede wszystkim
Mieszanka partyzanta
Marketing do góry nogami
Znajomość technologii
Nanoprzekaz
Dbałość o szczegóły
Respektowanie relacji i zgody klienta

Rozdział 8. Budowa i ochrona kwatery głównej partyzanta
Strony społecznościowe a tradycyjne strony internetowe
Strony umożliwiające zaangażowanie a strony docelowe
Opcje subskrypcje treści
Uspołecznienie i powiązanie
Agregacja treści
Prostota
Precyzyjne ukierunkowanie
Automatyzacja
Analiza
Znajdowalność

Rozdział 9. Rekrutacja i współpraca z innymi partyzantami
Ocena partnerów
Partnerstwa
Przenikanie do społeczności innych partyzantów
Budowanie kapitału społecznego
Funkcja hubu społecznościowego
Przyciąganie innych partyzantów

Rozdział 10. Plan partyzanckiego ataku w mediach społecznościowych
Siedmiozdaniowy plan marketingowy w mediach społecznościowych
Kalendarz partyzanckich działań marketingowych
Podtrzymanie ataku
107 tweetów na temat mediów społecznościowych
Glosariusz pojęć z zakresu marketingu partyzanckiego w mediach społecznościowych

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Funkcje wykonawcze i regulacja zachowania u dzieci chorych na astmę i cukrzycę
Funkcje wykonawcze i regulacja zachowania u dzieci chorych na astmę i cukrzycę
Joanna Fryt
Żak
Polska 2012 atlas samochodowy dla profesjonalistów 1:200 000 Wydanie 4
Polska 2012 atlas samochodowy dla profesjonalistów 1:200 000 Wydanie 4
Kubica Marta
Carta Blanca
Uzdrawiające oliwy i oleje
Uzdrawiające oliwy i oleje
praca zbiorowa
Olimp Media
Łatwe makarony
Łatwe makarony
Duczyńska Karina
Weltbild
Katarzyna Wielka Nienasycona żądza życia i władzy
Katarzyna Wielka Nienasycona żądza życia i władzy
Henri Troyat
Amber
Magia szamanizmu Uzdrawiająca moc szamańskiej podróży
Magia szamanizmu Uzdrawiająca moc szamańskiej podróży
Arvick Baghramian
Galaktyka
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Matematyka
Narzędzia ułatwiające myślenie Historia i przyszłość metod poszerzania możliwości umysłu

Narzędzia ułatwiające myślenie Historia i przyszłość metod poszerzania możliwości umysłu

59.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN